• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Piepkleine geneugten des levens

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Piepkleine geneugten des levens :

Met 120 over de snelweg terwijl er op de andere weghelft 20 kilometer file staat.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

rose wrote:

(quote)
En van trekken word je doof!

Wat zeg je??

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

ik bedoelde maar dat je t niet moet goed of afkeuren, maar wel goed inlichten.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Je schreef anders dat je 'geen sex voor het huwelijk!' een 'mooie boodschap' vond, 'zeker in een tijd als deze'. Ik zou zeggen dat dat bijna haaks staat op 'goed inlichten'.

'Nou Jaap, je hebt een leuk vriendinnetje, je bent dol op haar, zij op jou, de hormonen vliegen de kamer door, jullie willen allebei heel graag en je weet alles over veilig vrijen. Maar ja nog even een jaar of 10 ophouden jongen want die meneer op de wolk wil dat je wacht tot het huwelijk!'

Enfin, misschien bedoelde je het inderdaad anders, maar ik word helemaal nijdig als ik die opgedrongen sexmoraal weer eens tegenkom.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee joh. Als je mensen iets gaat verbieden, doen ze het helemaal. Maar ik heb oud leerlingen gehad van 13 die een actiever sexleven hadden dan ik, en waarvan de ouders het gewoonweg niet boeide wat de kids deden, of waarbij het juist extreem werd afgekeurd en verboden. Dat is allebei niet goed.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

rose wrote:

En van trekken word je doof!

Hoezo?

(Hooguit de bewoners van de panden waar je 'belletje trekt' toch? )

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Nee joh. Als je mensen iets gaat verbieden, doen ze het helemaal.

Waar dus niks mis mee is.

Maar ik heb oud leerlingen gehad van 13 die een actiever sexleven hadden dan ik

Prima-de-luxe. Ik ben er met terugwerkende kracht jaloers op.

en waarvan de ouders het gewoonweg niet boeide wat de kids deden,

Dat is in geen enkel geval goed.

of waarbij het juist extreem werd afgekeurd en verboden. Dat is allebei niet goed.

Helder.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zou wel bijna denken dat jij iets te kort komt, als ik je zo hoor.. Hehe.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Elineloves wrote:

sinds ik mijn buik vol heb van mannen

.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Het kan aan mij liggen maar er ligt een nogal groot grijs gebied tussen iemand niet leuk vinden en van iemand houden. Perfect grijs gebied voor sexrelaties dus.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Zou wel bijna denken dat jij iets te kort komt, als ik je zo hoor.. Hehe.

Als 13-jarige absoluut Ik wens de huidige generatie pubers een onbezorgd en schaamteloos sexleven toe. Doe gewoon waar je zin in hebt met wie je maar wil en luister niet naar die belerende ouders, leraren of dominees! Experimenteer der op los en geniet met volle teugen!

DIXI

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

kos wrote:

Het kan aan mij liggen maar er ligt een nogal groot grijs gebied tussen iemand niet leuk vinden en van iemand houden. Perfect grijs gebied voor sexrelaties dus.

Voor veel mensen blijkbaar wel ja. Toch denk ik dat het voor mannen gemakkelijker is. Vrouwen zijn toch sneller geneigd te hopen op ''meer''.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Tis toch niet dat al die mannen met elkaar in bed duiken

vrouwen noemen het misschien alleen anders, een impulsieve door emotie gedreven uitbarsting ofzo

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

@ otherfool

En wat je dan dus krijgt is dat er verhalen rond het dorp gaan over het betreffende meisje, omdat zij doet waar ze zin in heeft met wie ze maar wil.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die dan zeggen dat je je niets aan moet trekken van anderen, maar als 'kuddedier' is dat toch verrekte lastig of niet?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Je moet ook niet in een dorp gaan wonen.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Voor veel mensen blijkbaar wel ja. Toch denk ik dat het voor mannen gemakkelijker is. Vrouwen zijn toch sneller geneigd te hopen op ''meer''.

Dat is mijn ervaring ook wel een beetje idd. ''Aah, mag ik 1 zoen??'' vragen ze dan.

Maar zoenen en seks is voor mij heel anders, zoenen is echt te intiem en wat jij ook zegt, sommige vrouwen krijgen daar dan ''hoop op meer'' door ofzo.

Nee, je moet het gewoon bij pure, ongeremde seks houden en als beide partijen daar van genieten is het toch alleen maar mooi? Van een geil middagje/avond word je toch alleen maar vrolijk?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Don Dijk wrote:

Van een geil middagje/avond word je toch alleen maar vrolijk?

Of ochtend... of nachtje.

Sommige mensen zeggen wel eens.. Seks is voor de beesten.. Jaja, als je echt van iemand houd, is het de liefde bedrijven. Er zit verschil in, maar seks is voor de beesten, is overdreven.

En ja, zoenen is hartstochtelijker dan seks vind ik. Zoenen tijdens het bedrijven van de liefde is het mooiste wat er is.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

JacoBaco wrote:

Je moet ook niet in een dorp gaan wonen.

Je moet zelf niet in een dorp gaan wonen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Piepkleine geneugte.. (Waar ik ontzettend vrolijk van word)

Heerlijk meebléren met je favoriete muziek in de auto, terwijl je héél vreemd aan wordt gekeken..

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)

Je moet zelf niet in een dorp gaan wonen

Ehh ja, dat geldt dus inderdaad ook voor mij.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

At least you have a nice.. daughter .

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

_Se7en_ wrote:

@ otherfool

En wat je dan dus krijgt is dat er verhalen rond het dorp gaan over het betreffende meisje, omdat zij doet waar ze zin in heeft met wie ze maar wil.

So f***ing what? Die mensen roddelen ook over de openlijke homo, een multiraciale relatie en vroeger over het Gereformeerde meisje dat met de Hervormde jongen ging. Als je moet gaan leven naar die kleinburgerlijke truttigheid dan zitten we nog generaties opgescheept met gefrustreerde tieners die omwille van die achterlijke moraal de handjes noodgedwongen thuis moeten houden. Daar wordt uiteindelijk niemand beter of inderdaad vrolijker van.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die dan zeggen dat je je niets aan moet trekken van anderen, maar als 'kuddedier' is dat toch verrekte lastig of niet?

Lastig maar niet onmogelijk.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

JacoBaco wrote:

Hoe zijn de vrouwen in Zweden? Die zijn daar namelijk zwaar in de meerderheid.

Valt zwaar mee.

Kvinnor: 4 691 668

Män: 4 649 014

Sveriges befolkning 2009 (korrigerad 2010-03-26) - scb.se

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

otherfool wrote:

So f***ing what? Die mensen roddelen ook over de openlijke homo, een multiraciale relatie en vroeger over het Gereformeerde meisje dat met de Hervormde jongen ging.

Dat klopt, maar dat heeft voornamelijk met het kerkelijke gebeuren van vroegah te maken. Dit is aan het verdwijnen.

Toch denk ik dat er wel bepaalde grenzen gesteld moeten blijven worden, maar de grenzen worden met de tijd verlegd door de verschillende generaties.

We zijn nog lang niet zo ver dat je als meisje alles wat los en vast zit kan n**ken zonder dat daar (veel) over gepraat wordt.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Valt zwaar mee.

Kvinnor: 4 691 668

Män: 4 649 014

Sveriges befolkning 2009 (korrigerad 2010-03-26) - scb.se

Ok, maar in China zitten er verhoudingsgewijs wel heel veel.

GeoHive - Male / Female distribution - xist.org

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En of de wereld zoveel beter wordt als je alleen maar van die 'Oh oh Cherso' lui hebt...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dan hou je toch nog 42.654 vrouwen extra over!

Daar zit vast wel iets moois tussen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Helemaal eens met otherfool.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Heel goed NW

_Se7en_ wrote:

(quote)

Dat klopt, maar dat heeft voornamelijk met het kerkelijke gebeuren van vroegah te maken. Dit is aan het verdwijnen.

Was het maar waar, was het maar waar. De homo-intolerantie is zelfs aan het stijgen, en belerende vingertjes hangen nog altijd in de lucht (ook op deze pagina).

Toch denk ik dat er wel bepaalde grenzen gesteld moeten blijven worden

Dat bedoel ik dus. Door wie dan wel? Wij hebben in Nederland geen fatsoenswet en dat wil ik graag zo houden.

We zijn nog lang niet zo ver dat je als meisje alles wat los en vast zit kan n**ken zonder dat daar (veel) over gepraat wordt.

Dat is de fout van de maatschappij, niet van de 'slet'.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

JacoBaco wrote:

(quote)

Ok, maar in China zitten er verhoudingsgewijs wel heel veel.

GeoHive - Male / Female distribution - xist.org

Veel mannen ja.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.