- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Piepkleine geneugten des levens :
Met 120 over de snelweg terwijl er op de andere weghelft 20 kilometer file staat. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wat zeg je??
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
ik bedoelde maar dat je t niet moet goed of afkeuren, maar wel goed inlichten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Je schreef anders dat je 'geen sex voor het huwelijk!' een 'mooie boodschap' vond, 'zeker in een tijd als deze'. Ik zou zeggen dat dat bijna haaks staat op 'goed inlichten'.
'Nou Jaap, je hebt een leuk vriendinnetje, je bent dol op haar, zij op jou, de hormonen vliegen de kamer door, jullie willen allebei heel graag en je weet alles over veilig vrijen. Maar ja nog even een jaar of 10 ophouden jongen want die meneer op de wolk wil dat je wacht tot het huwelijk!'
Enfin, misschien bedoelde je het inderdaad anders, maar ik word helemaal nijdig als ik die opgedrongen sexmoraal weer eens tegenkom.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee joh. Als je mensen iets gaat verbieden, doen ze het helemaal. Maar ik heb oud leerlingen gehad van 13 die een actiever sexleven hadden dan ik, en waarvan de ouders het gewoonweg niet boeide wat de kids deden, of waarbij het juist extreem werd afgekeurd en verboden. Dat is allebei niet goed.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
En van trekken word je doof!
Hoezo?
(Hooguit de bewoners van de panden waar je 'belletje trekt' toch?
)
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nee joh. Als je mensen iets gaat verbieden, doen ze het helemaal.
Waar dus niks mis mee is.
Prima-de-luxe. Ik ben er met terugwerkende kracht jaloers op.
Dat is in geen enkel geval goed.
Helder.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou wel bijna denken dat jij iets te kort komt, als ik je zo hoor.. Hehe.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
sinds ik mijn buik vol heb van mannen
.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Het kan aan mij liggen maar er ligt een nogal groot grijs gebied tussen iemand niet leuk vinden en van iemand houden. Perfect grijs gebied voor sexrelaties dus.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zou wel bijna denken dat jij iets te kort komt, als ik je zo hoor.. Hehe.
Als 13-jarige absoluut
Ik wens de huidige generatie pubers een onbezorgd en schaamteloos sexleven toe. Doe gewoon waar je zin in hebt met wie je maar wil en luister niet naar die belerende ouders, leraren of dominees! Experimenteer der op los en geniet met volle teugen!
DIXI
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het kan aan mij liggen maar er ligt een nogal groot grijs gebied tussen iemand niet leuk vinden en van iemand houden. Perfect grijs gebied voor sexrelaties dus.
Voor veel mensen blijkbaar wel ja. Toch denk ik dat het voor mannen gemakkelijker is. Vrouwen zijn toch sneller geneigd te hopen op ''meer''.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Tis toch niet dat al die mannen met elkaar in bed duiken 
vrouwen noemen het misschien alleen anders, een impulsieve door emotie gedreven uitbarsting ofzo 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
@ otherfool
En wat je dan dus krijgt is dat er verhalen rond het dorp gaan over het betreffende meisje, omdat zij doet waar ze zin in heeft met wie ze maar wil.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die dan zeggen dat je je niets aan moet trekken van anderen, maar als 'kuddedier' is dat toch verrekte lastig of niet?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Je moet ook niet in een dorp gaan wonen. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Voor veel mensen blijkbaar wel ja. Toch denk ik dat het voor mannen gemakkelijker is. Vrouwen zijn toch sneller geneigd te hopen op ''meer''.
Dat is mijn ervaring ook wel een beetje idd. ''Aah, mag ik 1 zoen??'' vragen ze dan.
Maar zoenen en seks is voor mij heel anders, zoenen is echt te intiem en wat jij ook zegt, sommige vrouwen krijgen daar dan ''hoop op meer'' door ofzo.
Nee, je moet het gewoon bij pure, ongeremde seks houden en als beide partijen daar van genieten is het toch alleen maar mooi? Van een geil middagje/avond word je toch alleen maar vrolijk?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Van een geil middagje/avond word je toch alleen maar vrolijk?
Of ochtend... of nachtje.
Sommige mensen zeggen wel eens.. Seks is voor de beesten.. Jaja, als je echt van iemand houd, is het de liefde bedrijven. Er zit verschil in, maar seks is voor de beesten, is overdreven.
En ja, zoenen is hartstochtelijker dan seks vind ik. Zoenen tijdens het bedrijven van de liefde is het mooiste wat er is. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Je moet ook niet in een dorp gaan wonen.
Je moet zelf niet in een dorp gaan wonen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Piepkleine geneugte.. (Waar ik ontzettend vrolijk van word)
Heerlijk meebléren met je favoriete muziek in de auto, terwijl je héél vreemd aan wordt gekeken..
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Je moet zelf niet in een dorp gaan wonen
Ehh ja, dat geldt dus inderdaad ook voor mij.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
@ otherfool
En wat je dan dus krijgt is dat er verhalen rond het dorp gaan over het betreffende meisje, omdat zij doet waar ze zin in heeft met wie ze maar wil.
So f***ing what? Die mensen roddelen ook over de openlijke homo, een multiraciale relatie en vroeger over het Gereformeerde meisje dat met de Hervormde jongen ging. Als je moet gaan leven naar die kleinburgerlijke truttigheid dan zitten we nog generaties opgescheept met gefrustreerde tieners die omwille van die achterlijke moraal de handjes noodgedwongen thuis moeten houden. Daar wordt uiteindelijk niemand beter of inderdaad vrolijker van.
Lastig maar niet onmogelijk.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hoe zijn de vrouwen in Zweden? Die zijn daar namelijk zwaar in de meerderheid.
Kvinnor: 4 691 668
Män: 4 649 014
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
So f***ing what? Die mensen roddelen ook over de openlijke homo, een multiraciale relatie en vroeger over het Gereformeerde meisje dat met de Hervormde jongen ging.
Dat klopt, maar dat heeft voornamelijk met het kerkelijke gebeuren van vroegah te maken. Dit is aan het verdwijnen.
Toch denk ik dat er wel bepaalde grenzen gesteld moeten blijven worden, maar de grenzen worden met de tijd verlegd door de verschillende generaties.
We zijn nog lang niet zo ver dat je als meisje alles wat los en vast zit kan n**ken zonder dat daar (veel) over gepraat wordt.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Kvinnor: 4 691 668
Män: 4 649 014
Ok, maar in China zitten er verhoudingsgewijs wel heel veel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En of de wereld zoveel beter wordt als je alleen maar van die 'Oh oh Cherso' lui hebt...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dan hou je toch nog 42.654 vrouwen extra over!
Daar zit vast wel iets moois tussen 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Heel goed NW 
Dat klopt, maar dat heeft voornamelijk met het kerkelijke gebeuren van vroegah te maken. Dit is aan het verdwijnen.
Was het maar waar, was het maar waar. De homo-intolerantie is zelfs aan het stijgen, en belerende vingertjes hangen nog altijd in de lucht (ook op deze pagina).
Dat bedoel ik dus. Door wie dan wel? Wij hebben in Nederland geen fatsoenswet en dat wil ik graag zo houden.
Dat is de fout van de maatschappij, niet van de 'slet'.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Veel mannen ja.