• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Bored to Death

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zo, na 4 afleveringen is het hier wel tijd voor. Ik kan nog wel een tijd wachten, maar ik zie deze show aleen maar beter worden.

Qua humor kun je dit inrichten bij Ghost World, Wes Anderson en Pushing Daisies. Zeg maar de meest vreemde en offbeat humor.

Het gaat over een schrijver, waar het net uit is met zijn vriendin, vanwege overmatig drank en wiet gebruik. Hij weet het ook allemaal niet meer en besluit een advertentie te zetten als privé detective, nouja wel ongelicenseerd he, want stel je voor dat het illegaal is.

Het grappige is, dat hij voor zijn cases altijd opgebeld word door uitermate mooie vrouwen.

Anyway, dit is grappig. De casea zijn, dom. De diealogen zijn zo vreemd als wat. Dit is echt bizarre en grappige comedy!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik word ook altijd benaderd door mooie vrouwen, en ik ben niet eens privé detective!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Wat eens leuk was, kan zomaar omslaan tot een last, pas op!

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Heb even drie afleveringen gekeken, en het is inderdaad erg grappig. Lekkere nerdhumor met een nerdpersonage dat zich in moeilijke situaties wringt. Derde aflevering; Jim Jarmusch Die vriend van Schwarzman is ook wel geinig trouwens, maar een beetje gemakkelijk in het verhaal geschreven als de komische stumpervriend die het hoofdpersonage beter moet doen lijken. Idd beetje Wes Andersonhumor dit.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Zach Galifianakis, die man met die baard dus. o.a van The Hangover, waar die aardig was, maar vooral erg vreemd in Visioneers, een maatschappij kritische komedie op een kantoor. Ook zijn One man shows zijn erg apart te noemen. Die gast is gewoon erg vreemd en heeft zeker wel talent.

Zei ooit in een interview:

I don't mind cursing, but its becoming so pointless nowdays. I once saw a comedy (which I wont say the name of), were they cursed an awfull lot, it was so boring. It wasn't even funny anymore. Why curse, if there isn't a reason for it, or when it isn't suited to the character.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het is een beetje vreemde serie, na 2 aflevering weet ik dus ook nog niet zo wat ik ervan moet vinden. Het zit op zich goed in elkaar, en Ted Danson heeft een leuke bijrol, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De 201 was weer typisch Bored To Death. Deze serie weet dat ze Galifianikis gedoseerd moeten gebruiken, dan is ie op z'n best. Ook Schwartzmann is hilarisch als Jonathan, die overal een oprechte interesse voor lijkt te hebben, zelfs SM-kelders dus. Hoe hij rondrende in dat pakje, hilarisch. Ook Becker.. eh... Sam Malone... Ted Danson zat meteen weer in die hilarische rol van George.

Goeie serie dit toch wel hoor.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Erg sterke aflevering weer. Alweer erg seksistisch en dan is het knap dat ze met al die seksgrappen niet verzanden in platte en makkelijke humor, maar daar juist de meest onnozele dialogen en situaties uithalen.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Dit is echt mijn favoriete serie van het moment. De humor is geniaal. Danson die als Becker toch simpelweg erg ongrappig was, is hier juist hilarisch als de mentor van Schwarzman. Seizoen twee is per aflevering geweldig, nog een pak leuker dan seizoen een. De humor schuurt soms bijna tegen absurdisme aan. Past precies in mijn straatje dit! Volgende week laatste aflevering van S02. Jammer!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dit seizoen was niet veel slechter of beter dan het 1e. Wel vind ik de runs altijd veel te kort, maar misschien is dat ook wel de reden waarom het kwalitatief zo sterk blijft. Droog, nerdy, vaag, fout en seksistisch. Ja goeie serie.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

203 is ook weer geniaal. Ted Danson is echt zo ongelofelijk leuk in deze serie.

Leuk bijrolletje ook van Jim Norton.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

geweldige serie. fans van hard boiled series zullen smullen van dit.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Damn op Comedy Central er toevallig om 3 uur snachts ingevallen. Was meteen de 1e episode en zometeen komen de laatste 2 aflevering van het eerste seizoen op Comedy Central. Ga daarna het 2e season pindakazen.

Geweldige serie. Ted Danson steelt echt de show. Er is gewoon een fantastisch klein wereldje rondom Jonathan Ames gecreëerd met een prachtig decor namelijk NY.

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Gaat er zeker mee door.

Quentin

• 10202 messages
  • 8541 votes

Geniale serie, jammer dat de twee bestaande seizoenen zo kort zijn.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Inderdaad, voelt bijna als een miniserie aan.

Quentin

• 10202 messages
  • 8541 votes

Klopt, heb ze ook allebei in een go gekeken.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

en dan is er opeens aflevering 1 van seizoen 3. Erg leuk weer. Ted Danson nog altijd stoned en geil, Jonathan nog altijd geen detective en Ray, tsjah....die doet zo zijn eigen ding,. Leuk begin weer.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Inland Rabbit wrote:

en dan is er opeens aflevering 1 van seizoen 3. Erg leuk weer. Ted Danson nog altijd stoned en geil, Jonathan nog altijd geen detective en Ray, tsjah....die doet zo zijn eigen ding,. Leuk begin weer.

Weer begonnen ja? beter binnenkort eens meepakken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inland Rabbit wrote:

Eigenlijk nog niets veranderd dus?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Nou, een klein beetje en dan vooral met Ray zn situatie...[remember het lesbische koppel waar ie sperm donor van was. Daar gaan ze misschien wel meer mee doen dit seizoen.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Vond hem wat minder pakkend dan de vorige afleveringen. Wat karikaturaler, wat minder absurdistisch. Ietwat flauwig, maar was pas seizoensopening. Next ep!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

en aflevering 2, als vervolg op aflevering 1. Beetje normaaltjes. Wel lachen en een aardige cameo van Patton Oswalt.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

"HBO is doing a bit of cleaning house going into the new year. The cable network just cancelled three of their comedy series – Hung, Bored to Death and How to Make It in America. "

Balen dus! Nogal onverwacht ook, maja

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Neeeee... wat een sukkels daar zeg Hung en Bored to Death zijn juist leuke series :S

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ben helemaal verslaafd aan deze serie. Ze zonden ze laatst in het weekend weer allemaal uit (1e seizoen neem ik aan?) en ik vind de chemie tussen de 3 heren zo goed. Ook komen er voldoende mooie en vreemde vrouwen voorbij. De situaties zijn ook erg pijnlijk, maar het blijft toch luchtig. Mijn lievelingsserie van het moment! "Shall we smoke some pot first?"

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Hoop dat de geruchten kloppen, laat ze ook maar gelijk een Hung film maken. Als ze dan toch bezig zijn, laat ze het dan goed doen

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De film is nu officieel een feit! Lees het pas net en ben er best wel blij mee..

'Bored To Death'-film komt eraan! | Comedy Central - comedycentral.nl

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.