• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

K2 zoekt K3

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

De eerste opnames van de gloednieuwe talentenjacht K2 zoekt K3 zijn ingeblikt. In het vtm-programma, waarvoor de zender samenwerkt met SBS6, zoekt men dé geschikte vervangster voor Kathleen Aerts bij K3.

Zondag vonden er audities plaats in de Rotterdamse concerttempel Ahoy. Ongeveer duizend meisjes lieten er hun zang- en danstalent zien. In Vlaanderen zullen Kristel en Karen later deze maand op zoek gaan naar een nieuwe collega.

Eerste opnames 'K2 zoekt K3’ ingeblikt - Gva.be

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Voor mij het definitieve bewijs dat deze zender niet meer te redden valt!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Briljant om dat op zaterdagavond uit te zenden, de doelgroep ligt dan al een paar uur in bed, en ik denk dat de ouders dolblij zijn even geen K3 te horen........

Denk dat volgende week SBS6 snel een speelfilm uitzend op dat tijdstip. Ben echt benieuwd welke oelewapper dat zo geprogrammeerd heeft...

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

K2 zoekt K3.. en iedereen die er belangstelling voor heeft mag auditie doen. Stel een Floor wint.. wordt de naam van de groep dan K2F1 ? Dit is echt zo'n jammerlijke poging om K3 weer leven in te blazen..

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

dat hier nog aandacht aan wordt besteed !

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Ik en Pastichio Rocker hebben ons alvast ingeschreven. Voor de Belgen is K2 zoekt K3 vanavond te zien op VTM om 20:00u.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik denk dat dit het dieptepunt van SBS televisie is. 2 op leeftijd rakende vrouwtjes die er een 3e bij zoeken om nog geforceerd jong en jeugdig over te komen. Mogen weer alle droeftoeters uit Nederland hun zogenaamde talenten tonen en of het niet erger kan, Patty Brards is dan jurylid.

Lelijke pauperzender voor campingvolk.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

en of het niet erger kan, Patty Brards is dan jurylid.

Hoe weet jij dat?

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Ach, let op mijn woorden: het wordt een Hollandse. Commercieel interessant.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Hoe weet jij dat?

De krant.

Daarin stond het zelfs bij het tv overzicht in een apart artikel. Triester kan niet...

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

895.000 kijkers gisteren.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Ik ga vanavond zeker zien !

NOT!!!

Cheapcaster

• 140 messages
  • 132 votes

Mijn tv sprong vanavond aan op VTM, en het was net bezig (ik wist niet eens dat dat programma bestond)

Heb me gewoon slecht gelachen, dan vraag ik me af of mensen dan echt zo simpel zijn

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Pieter Montana wrote:

Commercieel interessant.

Voor Gert zijn portemonnee zeker.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Maar wat doet dit op mm?

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Maar wat doet dit op mm?

Dit is misschien het tv forum?

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Niet gezien. Vind eigenlijk dat ze d'r mee zouden moeten stoppen nu Kathleen weg, is mja... Enja Kristel heeft al twee kindjes enzo, er komt nu eenmaal ne leeftijd dat ge niet meer in kledij voor tieners kunt staan springen en dansen. En die leeftijd hebben deze twee dames nu ongeveer toch wel bereikt.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

The Oceanic Six wrote:

Lelijke pauperzender voor campingvolk.

Het voelt zo lekker, elitair praten. Moet ik mij nu beledigd voelen omdat ik wel eens kampeer of juist niet omdat ik nooit SBS6 kijk?

Mag ik je een tip geven, Ajax&Litmanen1? Toon wat meer respect aan mensen om je heen, zoals op dit forum. Ik word dat gebash van je tegen iedereen een beetje zat.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Zowat 5 min. gekeken maar dan gaf ik het op. Wat een kutserie !

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

timbo_ wrote:

895.000 kijkers gisteren.

Mijn goed, mijn medelanders zijn nog dommer dan ik dacht. Kunnen we die idioten niet over de grens zetten naar Plopsaland?

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Is dat veel dan? Lijkt me niet zo vreselijk veel, gezien hoeveel mensen er in Nederland wonen.

Ik heb geen idee of dat tegenwoordig als een grote TV hit wordt beschouwd..?

Vroeger had je van die TV hits waar een paar miljoen mensen naar keken, dat maakt dan toch meer indruk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tukkerstein wrote:

(quote)

Het voelt zo lekker, elitair praten. Moet ik mij nu beledigd voelen omdat ik wel eens kampeer of juist niet omdat ik nooit SBS6 kijk?

Mag ik je een tip geven, Ajax&Litmanen1? Toon wat meer respect aan mensen om je heen, zoals op dit forum. Ik word dat gebash van je tegen iedereen een beetje zat.

Niks elitairs aan. Ik kijk ook wel eens SBS of RTL maar SBS heeft gewoon heel weinig niveau. Die zenden voetbal uit en zetten de vrouw van Rene Froger erbij als analiste. Dan weet je het wel. Programma's als K2 zoekt K3 is gewoon niveauloos. Dat uberhaupt mensen zoiets willen zien.

Verder toon ik genoeg respect. Dat je er moeite mee heb als er soms wat pittigs wordt gezegd, dat zal dan aan jou liggen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

thunderball wrote:

Is dat veel dan? Lijkt me niet zo vreselijk veel, gezien hoeveel mensen er in Nederland wonen.

Ik heb geen idee of dat tegenwoordig als een grote TV hit wordt beschouwd..?

Vroeger had je van die TV hits waar een paar miljoen mensen naar keken, dat maakt dan toch meer indruk.

Voor een programma waarbij twee dertigplussers die zich kleden als een 6 jarige op zoek zijn naar een derde om samen kinderliedjes mee te zingen vind ik bijna 1 miljoen kijkers Op zaterdagavond absurd veel, had meer op 50.000 gehoopt/gedacht. Je zou toch denken dat je iets beters kon doen met je zaterdagavond....

En voor sbs6 is het een van de best bekeken programma's.....

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Voor een programma waarbij twee dertigplussers die zich kleden als 6 jarigen op zoek zijn naar een derde om samen kinderliedjes mee te zingen vind ik bijna 1 miljoen kijkers Op zaterdagavond absurd veel, had meer op 50.000 gehoopt/gedacht. Je zou toch denken dat je iets beters kon doen met je zaterdagavond....

En voor sbs6 is het een van de best bekeken programma's.....

SBS 6 mag al blij zijn als er uberhaupt mensen kijken...

clockwork72

• 2780 messages
  • 1737 votes

Huh K3 bestaat dat nog?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

clockwork72 wrote:

Huh K3 bestaat dat nog?

Voorlopig niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zat het net ff te kijken...

Als je denkt dat Popstars en Idols belachelijk is, moet je hier helemaal niet naar kijken.. Wát een achterlijke mensen, sorry hoor..

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Liever achterlijke mensen die willen zingen dan achterlijke mensen die willen ...

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Wat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik begrijp ook niet wat ie bedoelde met die opmerking, maargoed..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.