- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ned's Survival Gids
Ned's Survival Gids
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Wie kijkt er nog meer naar dit programma?
Ik vindt het echt superleuk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb het op vakantie een keer 's nachts gekeken.. was zo'n hele marathon drvan. Was wel leuk als je een paar cocktails achterover hebt geslagen. Behalve dat negertje, die vond ik schijtirritant.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
die vindt ik juist echt lachen. Dat is echt het enige programma op Nickelodeon dat leuk is. Op Fox Kids is er tegenwoordig niks leuks meer op.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
hou aub op nagesynchroniseerde crap!
't Feit dat deze serie nagesynchroniseerd is (en niet zo subtiel ook) maakt 't juist zo leuk. Ned's Survival Gids is hilarisch, omdat alles bewust te fout en slecht voor woorden is. Zo zie ik ze graag 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heb hier al een aantal afleveringen van gezien maar ik vind het verschrikkelijk. Nickelodeon is niet meer hetzelfde met een Catdog bijvoorbeeld. Of ik wordt hier gewoon te oud voor.
Fairly Odd Parents is dan wel weer hilarisch samen met El Tigre.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
Heb hier al een aantal afleveringen van gezien maar ik vind het verschrikkelijk. Nickelodeon is niet meer hetzelfde met een Catdog bijvoorbeeld. Of ik wordt hier gewoon te oud voor.
Fairly Odd Parents is dan wel weer hilarisch samen met El Tigre.
JA!
en waar de ***** is shinshan!
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Shin Chan was de latere paar seizoenen ook maar weinig aan; de makers speelden iets te veilig en de humor was niet meer zo (relatief) grof als in het begin. De eerste aflevering van die serie waren overigens wél hilarisch. De blote billendans! 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Haha, hier een Topic van gemaakt?
Leukste programma op Nickelodeon maar ik ken ze nu allemaal wel. Gaf me weel een feel-good gevoel in het begin. Gewoon een leuke serie.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Het valt best wel mee. Het is gewoon leuk en luchtig maar soms te kinderachtig. Heb nu 2 afleveringen gezien 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ik kijk het echt iedere dag. Vanaf volgende week begint het nieuwe seizoen. Nieuwe Tips voor op school na deze vakantie 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De meeste tips zijn toch puur Amerikaans. Wij hebben echt geen kantine op school hoor xD
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Aan die tips heb je ook geen zak, maar lachen is 't wel 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ik heb het al gezegt leuk : maar het meest irritante personage is zonder twijfel Cookie, die ook verre van grappig is, altans mijn mening.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
De meeste tips zijn toch puur Amerikaans. Wij hebben echt geen kantine op school hoor xD
Op mijn nieuwe school waar ik naartoe ga heb ik wel een kantine. XD. Maar sommige Tips zijn wel handig. Het blijft mij Favoriete programma 
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Noem eens een handige tip dan, want ik heb er tot nu toe nog niet echt een kunnen ontdekken, eigenlijk 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Tip over nablijven: Zorg dat je niet na hoeft te blijven 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
OJa dat was een aflevering van gisteren of eergisteren die ik had gezien. Geweldig gewoon 
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Dat is inderdaad 'n nuttige 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je 11 bent zijn die tips nog wel enigzins handig.. maar als je 17 bent..?
Hmmm.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Kijk dit ook wel eens. Beetje zo'n niets aan de hand serie en daarom wel enigzins vermakelijk. Die nasychronisatie maakt het inderdaad onbedoeld grappig.
Oja en Kokosnootkop is een held! 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Kokosnootkop is zo vet xD
Als ie gaat schreeuwen of huilen... Geniaal 
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Leukste moment met Kokosnootkop moet toch wel het moment zijn dat 'de bullenbakken' (ook heerlijk stereotiep - en die jongen die eigenlijk graag naait is geweldig) zijn kleren andersom hebben aangedaan 
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
Jeetje jullie gaan er wel heel erg op in he ?
Beetje kinderachtig....
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Geheel in lijn met de serie 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Fouter kan niet deze serie.. zeker met de nasynchronisatie. En toch.. daarom is het nog wel eens leuk ook. Ik moet het niet te vaak zien want dan gaat de lol er vanaf maar nu kan ik er best nog wel eens om lachen. Die Cookie is alleen vreselijk irritant.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Cookie is wel leuk.
Werkelijk allesbehalve !
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Jaja, wat is er mis mee dan, behalve dat ie blijkbaar zo irritant is?