• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.789 votes
Profile

FOX Sports Eredivisie

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb het.

Ik heb 't nu bijna 6 maanden en het bevalt me erg goed.

Erg stoer ook dat ze de wedstrijden in de Europa League van de NL clubs uitzenden.

Wel idioot dat ik bij Ziggo 15 euro moet betalen terwijl het bij UPC 10 euro kost. Ze zouden gewoon landelijk een tarief moeten afspreken.

Je moet trouwens oppassen dat je het niet via Digitenne neemt, want dan mis je gewoon 2 zenders en dan mis je vooral op zondag een aantal wedstrijden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik het nu een jaar, ben supertevreden ermee.

Prima zender met goede wedstrijdvoorbeschouwingen en nabeschouwingen. Prima commentaar en alles straalt voetbal uit op die zender. Ook een mooie zaak dat ze Europese duels uit gaan zenden.

Met van Halst hebben ze ook een zeer prettig analist.

Ik heb de UPC versie, niks mis mee.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Ik hebt het niet. .

En ook helemaal geen behoefte aan.

Ik kijk de wedstrijden in het stadion en uitwedstrijden in de kroeg, waar ze wel Eredivisie live hebben. Veel leuker.

En meer wedstrijden per weekend kijken vind ik een beetje overkill. Af en toe een topper wil ik er nog wel bijkijken, maar die zie ik dan ook wel ergens in de stad of zo.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Heb het nu 2 a 3 jaar en ben erg tevreden. Heerlijk om als een kan een live wedstrijd te bekijken.

Van Halst vind ik wat flets en de presentatoren (Tan en die krullebol) zijn eigenlijk erg slecht. Zijn van die nos mannetjes die eigenlijk gewoon een korte voorbeschouwing voor de wedstijd vanaf het veld moeten geven.

Leo Driessen

Kortom ..ben toch erg tevreden

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Arkadi. wrote:

Heb het nu 2 a 3 jaar en ben erg tevreden. Heerlijk om als een kan een live wedstrijd te bekijken.

Erg knap aangezien ze pas iets meer dan een jaar bestaan.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Weet niet precies hoe lang maar ik heb dit in mijn pakket van tele2 en dat is al zeker 2 jaar.

Dus aub niet van die onzinnige opmerkingen als je niet weet waar je het over hebt.

stinissen (crew films & series)

• 23440 messages
  • 76926 votes

Ik heb het

Zouden alle voetbal fans moeten doen ook om zo de clubs te sponseren en wat is nu een 10 euro in de maand drink dan 5 pilsjes minder in de maand dan ben je er toch.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Precies Stinisssen..zijn de wannabees die zeggen dat je eredivisie live moet hebben en dit pas een jaar hebben omdat ze niet wisten dat het al langer bestond

stinissen (crew films & series)

• 23440 messages
  • 76926 votes

stinissen wrote:

Ik heb het

Zouden alle voetbal fans moeten doen ook om zo de clubs te sponseren en wat is nu een 10 euro in de maand drink dan 5 pilsjes minder in de maand dan ben je er toch.

Ik had het twee jaar via tele 2 maar nu HEB IK HET via UPC gewoon heerlijk.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik heb het aangevraagd, komt die lul van Ziggo het pas 3 September installeren. Moet dus nog een maandje wachten.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Arkadi. wrote:

Van Halst vind ik wat flets en de presentatoren (Tan en die krullebol) zijn eigenlijk erg slecht. Zijn van die nos mannetjes die eigenlijk gewoon een korte voorbeschouwing voor de wedstijd vanaf het veld moeten geven.

Leo Driessen

Kortom ..ben toch erg tevreden

Nu even inhoudelijk ...(en geen comments van wannabee leifhebbers):

iemand hier mee eens of andere mening hier over?

Het is live dus hier kan niemand tegenop maar de NOS heeft m.i. de deskundigheid in pacht en eredivisie live slaat hier de plank totaal mis.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Spartaan1986 wrote:

Ik heb het aangevraagd, komt die lul van Ziggo het pas 3 September installeren. Moet dus nog een maandje wachten.

En wat is daar de reden van? Wacht zelf ook al bijna drie weken nu.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Arkadi. wrote:

de NOS heeft m.i. de deskundigheid in pacht en eredivisie live slaat hier de plank totaal mis.

Die samenvatting van de NOS zijn anders behoorlijk bagger.

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Arkadi. wrote:

(quote)

Nu even inhoudelijk ...(en geen comments van wannabee leifhebbers):

iemand hier mee eens of andere mening hier over?

Het is live dus hier kan niemand tegenop maar de NOS heeft m.i. de deskundigheid in pacht en eredivisie live slaat hier de plank totaal mis.

Van Halst vind ik een leuke analist, maar Tan en Driessen wil je natuurlijk nooit zien of horen bij een voetbalwedstrijd.

Om nog maar te zwijgen van Jan-Joost dinges.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Quido wrote:

(quote)
Die samenvatting van de NOS zijn anders behoorlijk bagger.

De deskundigheid is er m.i. wel maar kunnen er gezien de tijd geen gebruik van maken.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Moet de wedstrijden helaas op de pc kijken, maar zolang de stream goed is heb ik er geen problemen mee. Vorig jaar was het soms nogal behoorlijk klote namelijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Streams zuigen man. Heb ik ook een tijd gedaan maar ik werd er gek van. Steeds uitval en ik werd ook gek van Chinees commentaar en wazig beeld.

Wat is nu 10-15 euro voor de gemiddelde consument per maand die graag eredivisie ziet?

Ben het wel met kos eens. Leo Driessen...ik word er altijd naar van zovaak geeft de man zijn eigen mening en visie.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Streams zuigen man. Heb ik ook een tijd gedaan maar ik werd er gek van. Steeds uitval en ik werd ook gek van Chinees commentaar en wazig beeld.

.

Ik kijk ze op de website van Eredivisie live hoor

Alle andere streams vanaf andere websites ga ik nooit aan beginnen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ow, bedoel je het zo. Dat kan natuurlijk wel. Ik heb voordat ik EL kreeg ook een jaar via Tele 2 online gekeken. Niet erg comfortabel maar het was tenminste wel aardige kwaliteit.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Quido wrote:

(quote)
En wat is daar de reden van? Wacht zelf ook al bijna drie weken nu.

Nou ik ben overgestapt op een ander tv en telefoon pakket van Ziggo. Als die eenmaal wordt geinstalleerd moet ik een telefoonnummer bellen en dan heb ik Eredivisie Live op mijn tv. Maar aangezien die installateur pas 3 September komt en dat heb ik via een brief vernomen heb ik het nog niet. Weet niet de reden, misschien een maand opzeg termijn ofzo.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ik heb het,

idd Leo Driessen en van Halst

Heb ook een seizoenskaart maar wil voor de uitwedstrijden niet afhankelijk zijn van een kroeg.

robertus65

• 1130 messages
  • 0 votes

Ik zou het 2 maanden gratis krijgen via zo'n actiecode en zit al weken te wachten, volgens mij is het fake, want ik ken nog iemand die al 3 weken zit te wachten, terwijl als ik Ziggo bel het binnen 2 dagen geregeld kan zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit lijkt me sowieso de toekomst van voetbal op tv: betaaltv. Ik vrees dat Oranje en samenvattingen ook binnen 10 jaar van het openbare net verdwijnen. Dat betaald beter voor clubs en betaal tv rukt enorm op. Het is dat ik geen verslaafde van voetbal wil worden, anders had ik ook Sport 1 erbij genomen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind de Amerikaanse variant anders veel beter werken; PayPerView . Tuurlijk lopen wij weer totaal achter.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat is gewoon betalen per wedstrijd dat je wil zien toch?

Ik vind het bij ons dan beter. Nu zap ik ook eens naar duels van bv PSV, Feyenoord of Twente. Ik zou er niet los voor betalen.

Wat is nou 15 euro per maand...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

15 euro is voor de voetbalfanaat zeker geen geld.

Maar PPV heeft natuurlijk ook VoD en dat vindt ik als filmfan ook wel handig. Bovendien is het een overkoepelingsorgaan van sporten en als huge MMA en NBA fan kom ik zo beter aan mijn trekken. Als Bulls fan zijnde en ze zijn niet bepaald hoogvlieger is kiezen de grote zenders er meestal voor die niet uit te zenden. Met VOD zit je niet vast aan de programmering maar heb je gewoon een enorme database waaruit jij kan kiezen welke film je wil kijken. Zo kom je ook heel makkelijk aan moeilijk te verkrijgen titels. Bovendien draait ook bijna alles op 1080p.

Eredivisie Live is idd ideaal en betaaltv heeft eigenlijk meer pros dan cons. Het zal inderdaad niet lang duren voordat

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit wordt me iets te technisch. VoD? MMA? 1080p?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Even een heads up .

Video On Demand, Mixed Martial Arts en 1080p = een HDTV video mode. Is momenteel het tweede beste wat er op High Definition gebied te verkrijgen is (op 2K/4K na).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe ik snap nu eindelijk je tekst

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Eredivisie Live heeft nota bene PayperView...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.