- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- My Super Sweet Sixteen
My Super Sweet Sixteen
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Programma dat elke dag te bezichtigen is op MTV.
Velen zullen het wel kennen. Een (meestal) verwend en rijk kind word 16 en wil het beste feest ooit geven. Geld speelt geen rol en een Ferrari of helikopter is wel een leuk kadootje.
Ik vind het ietwat overgeacteerd.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Zag laatst dat een meisje een juwelendoosje kreeg van haar vader en ik toen dacht dat er een autosleutel in zat omdat ze zei ''Omg that must be worh at least a 50.000 dollars'' Bleek het zo'n diamanten beugel geval voor op je tanden te zijn. 
Verder net zo fout als Pimp My Ride en inderdaad erg (erg) slecht geacteerd...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Enorm slecht programma waar je je als normaal mens enkel aan kan ergeren. Het is haast onvoorstelbaar wat er voor een verwende snotapen op de wereld rondlopen.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Dat is toch juist het mooie aan dit programma, je blijft versteld staan.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als ik naar televisie kijk, dan is dat voor het plezier of om gewoon iets leuks te zien.
Ik vind geen plezier met het kijken naar verwende leeghoofden die totaal niets bewezen hebben en die denken dat de wereld rond hun draait.
Er zijn nog enkele programma's waaraan ik me kan ergeren. Maar dit is er toch eentje wat ik echt vreselijk vind.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Vind het echt een geweldig programma 
Snap niet dat iedereen altijd zo kritisch is naar die MTV programma's toe. Mensen kijken is gewoon leuk, vooral als het van die overdreven Amerikanen zijn. Sweet 16, Tila Tequila, True Life, allemaal schitterend.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Sommige mensen denken liever aan hun eigen geluk. Programma´s als wat jij noemt helpen niet om er zelf beter van te worden..
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Nee? Als ik er plezier aan beleef lijkt mij dat toch het tegendeel bewijzen?
Je wordt heus niet dommer wanneer je dit soort programma's kijkt. Gewoon leuk om even op te zetten wanneer er niks beters is. Als je jezelf weet te distantiëren van de personen in die programma's is het erg leuk om naar te kijken. Wanneer je dat niet kan is dat natuurlijk een beetje zielig.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Plezier van iets hebben en ergens beter van worden zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen. Dommer worden heeft er niks mee te maken. Maak je niet druk, je wordt er echt niet dommer van als Xzibit weer eens een wijze les geeft..
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Dit soort programma's helpen mij om me niet zo snel te ergeren aan alles en meer de lol in te zien van al die maffe Amerikaanse populariteitswedstrijden. Het maakt me in die zin toch een stukje toleranter. Grappig dat bij de meeste mensen dit soort tv het omgekeerde effect heeft.
Nederlandse RTL4 programma's met al die suffe figuren hebben dit effect bijvoorbeeld totaal niet. Ik zie liever neppe MTV mensen die zich over-the-top gedragen dan neppe mensen die proberen zo normaal mogelijk te zijn.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dit soort programma's helpen mij om me niet zo snel te ergeren aan alles en meer de lol in te zien van al die maffe Amerikaanse populariteitswedstrijden. Het maakt me in die zin toch een stukje toleranter. Grappig dat bij de meeste mensen dit soort tv het omgekeerde effect heeft.
Dit soort programma's heeft bij mij inderdaad een omgekeerd effect.
Ik kan me mateloos ergeren als zo een 16 jarige verwende snotaap zich kwaad maakt als er iets is op zijn/haar peperdure feestje dat niet volgens plan loopt. Als ze niet de auto krijgen die ze willen, of als de auto niet in de juiste kleur is, doen ze alsof de wereld vergaat. Ze lijden stuk voor stuk aan grootheidswaanzin.
Er wordt daar door de ouders met zoveel geld gesmeten om het die ondankbare krengen naar hun zin te maken.
Ze zouden beter eens stilstaan bij al het leed wat er zich dagelijks in de wereld afspeelt in plaats van te doen alsof de wereld rond hun draait.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Haha je kon het niet laten om er een moraal tegenaan te gooien? Verder heb je wel gelijk..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit soort volk loopt er in rond...
I Do What I Want! - Clips - South Park Studios - southparkstudios.com

jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dit soort volk loopt er in rond...
I Do What I Want! - Clips - South Park Studios - southparkstudios.com
Ja klopt.
Toen ik deze aflevering een jaar terug ofzo bekeek dacht ik direct aan programma's hier op MTV. Stone en Parker die weten wel hoe zulke dingen er aan toegaan. Volgens mij was het ook South Park die melde dat kinderen door MTV worden gehersenspoeld, al was dit dan in de tijd dat MTV nog een oneandonly muziekzender was en geen programma's als SSS had.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
MTV programma's gaan vaak over zulke types ja, maar promoten die niet per se.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vind dit een behoorlijk fout en zelfs schadelijk programma. Dít zou eens gecensureerd moeten worden ipv wat geslachtsdelen hier en daar, om maar wat te noemen. Zou me niets verbazen als er mensen zijn die daadwerkelijk de maniertjes en gewoontes van zulke omhooggevallen en verwende types overnemen. Bannen als je het mij vraagt.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Heb er eens een stukje van gezien, en damn wat voor een rotverwende schepsels waren dat!? "MAAR twee auto's voor mijn verjaardag!?"
Dat die niet in de grond zinken van schaamte!
Waarschijnlijk doen ze dat niet omdat ze zo'n zaken vanaf hun geboorte gewend zijn, en dit dus maar uiterst normaal vinden.
Ja echt, hier krijg ik het van.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Heb er eens een stukje van gezien, en damn wat voor een rotverwende schepsels waren dat!? "MAAR twee auto's voor mijn verjaardag!?"
Dat die niet in de grond zinken van schaamte!
Doen ze wel vanwege het feit dat ze zo weinig krijgen...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dat ze maar eerst eens gaan werken voor hun geld.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Meestal zijn het rappers ofzo. Anders hebben ze wel rijke pappie's en mammie's 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Doen ze wel vanwege het feit dat ze zo weinig krijgen...
Ja waarschijnlijk.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Dat ze maar eerst eens gaan werken voor hun geld.
Ik denk dat die dat echt niet zouden aankunnen. Al hun hele leven zijn ze gewend dat ze alles zonder enige moeite krijgen. Iets zelfstandig oplossen of uitvoeren kunnen die echt niet. Maar waarom zouden ze? daar hebben ze toch mammie, pappie en bedienden voor.
Vaak zijn het ook nog mensen die niets kunnen buiten klagen, zagen , zeuren, hun gezicht plamuren, en chic doen. Meer zit er meestal niet in denk ik.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Sommigen kunnen ook daadwerkelijk auto rijden als ze weer een Lamborghini krijgen. 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
ach ja, hoe kon ik het vergeten. Maar dan wel alleen als er Cruise control, een automatische versnellingsbak en nog wat snufjes inzitten.
Anders gaat het autorijden ook maar schokkerig hoor. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Anders hebben ze wel een chaffeur neem ik aan.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Die mensen voegen werkelijk niets toe aan de maatschappij. Ik kan met de beste wil van de wereld op geen enkele manier respect voor hun opbrengen.
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Anders moeten ze heel de tijd naar het achterhoofd van een bediende zien. Dat kunnen we ze toch niet aandoen hè. Stel je eens voor dat ze daarvan een appelflauwtje krijgen!!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Er was ook eentje en die had een soort van erotische fotoshoot op een enorm jacht.. dat vond ik wel opemerkelijk... en die werd trouwens 15 ipv 16, in mexico gelden weer andere regels hiervoor. dacht ik.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Er was ook eentje en die had een soort van erotische fotoshoot op een enorm jacht.. dat vond ik wel opemerkelijk... en die werd trouwens 15 ipv 16, in mexico gelden weer andere regels hiervoor. dacht ik.
i'm the Queen of the world.
En er zijn ook speciale episodes. Zoals Super Sweet 21 of Sweet Sixten goes texas.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Wat vindt ik dit een kutprogramma zeg!
Zo'n rijk brutaal verwend kind die een auto wil en die die dan niet krijgt. Ik heb het een paar keer gezien en ik zat me kapot te ergeren aan die kinderen. Meteen Bannen dat programma wat ik kan me niet voorstellen dat er iemand op de wereld is die hier serieus naar kijkt.