• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Holland's Got Talent

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Eigenlijk best wel een leuke zaterdagavond show. Gerard Joling presenteert wel redelijk en komt soms grappig uit de hoek.. Het valt me trouwens op dat er dit jaar meer doorgelaten worden naar de liveshows dan vorig jaar..

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Nederlandse talentenjacht die nog wel jarenlang meegaat, denk ik...

Elke vrijdag kijken er meer dan miljoen mensen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat zal helaas wel, maar dat geldt voor elke talentenjacht. Alleen jammer dat er geen talent is, vind het niveau maar behoorlijk laag. Als dit voor talent door moet gaan .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind het zo verschrikkelijk saai. Komt vooral door de saaie SBS-presentatoren en de irritante jury. Blegh.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik vond de eerste 2 afleveringen erg vermakelijk ..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan Karaty is cute. Patricia is een doos, en Gordon te wisselvallig. Ene keer vind ik hem wel grappig (zoals bij die vent die d.m.v. handoplegging zijn dochter van haar migraine ging afhelpen, wat een figuren) en de andere keer weer te bot.

Toch blijven we weer kijken. Al is het maar vanwege de kleintjes, die breakdancertjes zijn altijd leuk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zij zal wel het meest spraakmakende meisje van dit seizoen zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

(embed)

Goed voorbeeld waarom de show niet serieus te nemen is. Sympathy (kinderen) en compassion (gehandicapten) votes alom.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Gisteren gewoon weer 2 miljoen kijkers gescoord .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb het maar half gezien, eerste helft gemist, die kijk ik vanmiddag even terug.. maar vond het DreamTeam toch wel snoezig hoor.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2411 votes

Holland's Got Talent is toch wel een prima progamma in vergelijkenis met Idols, Popstars, X-Factor en al die andere waardeloze talentenjachten. Komen gewoon steengoede dingen in voor, maar het gaat na meerdere keer toch wel vervelen.

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

daxclusive wrote:

Holland's Got Talent is toch wel een prima progamma in vergelijkenis met Idols, Popstars, X-Factor en al die andere waardeloze talentenjachten......

Zijn allemaal gemaakt zodat die juryleden hun eigen carriere aan de gang kunnen houden. De meeste juryleden zijn buiten hun eigen land totaal onbekend.

En hier in nederland zijn ze allemaal onbekend.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

In het laatse seizoen van American Idol kropen anders zowel Jennifer Lopez als Steven Tyler achter de jurytafel. Wel frapant dat beide artiesten 'toevallig' hun nieuwe single in premiere lieten gaan ten tijde van de show.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

daxclusive wrote:

maar het gaat na meerdere keer toch wel vervelen.

Klopt, ben inmiddels al gestopt met kijken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(embed)

Ik vraag me af wat het talent is. Als dit meisje niet in een rolstoel zit wordt ze gewoon zonder pardon afgeserveerd door alle juryleden.

Als ik zie wat voor geweldige kandidaten er in Amerika, Groot-Brittannië en een paar Aziatische landen hun opwachting maken vraag ik me af of er in Nederland/België wel talent rondloopt dat nog niet ontdekt is. Heb hier nog geen enkele talentenjacht gezien met een kandidaat waarvan ik zeg 'wow, die is geweldig'.

Aan talentenjachten (wereldwijd) erger ik me ook vaak aan kinderen die daar een beetje komen zingen. Lijkt nergens, maarja laten we ze maar naar de volgende ronde sturen want ze zijn zo schattig en het lokt kijkers. Vreselijk is dat.

Susan Boyle, Paul Potts, Lin Yu Chun, Cas Haley, Choi Sung-bong waren allemaal bijzonder en leverden een indrukwekkende performance af. Als je na jaar na jaar talentenjachten organiseert, en er staat nog steeds niemand op van dat kaliber. Tja, dan kan je er beter mee stoppen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind in dit programma altijd dat ze een beetje appels met peren aan het vergelijken zijn. Ben nu toevallig even blijven hangen tijdens het zappen, maar hoe moet je nou een dance-act vergelijken met een zang-act? In welk opzicht is de een dan beter als de ander? Vind dat echt zo raar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens. Staat me ook zo tegen en hartstikke krom. En dan het lot van deelnemers in de handen te leggen van Gordon en Patricia . Know nots in optima forma en Karaty kiest natuurlijk voor dansers. Al neem ik 'm dat niet kwalijk, het enige jurylid die zich gedraagt als een jury lid en erg kundig is in zijn argumentatie.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Gisteravond weer begonnen. Er zaten wel een paar goeie acts tussen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het was wel aardig, maar ik heb nu al een vreselijke hekel aan Paay en Gordon, die maar gemeen doen omdat ze dan zo om zichzelf kunnen lachen. Bah. Alsof ze zelf veel talent hebben

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vond er ook weinig aan, die vrouw met de hoepel was zieltjes aan het winnen met haar gehuil, dat rappende jochie kreeg sympathie voor zijn auto ongeluk en die midget met zijn domme danseresjes.. blij dat hij niet door is. Breakdance act op het einde was wel leuk.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Dat jochie kon wel erg goed rappen vond ik, terecht door naar de volgende ronde.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Qua rap stelde het helemaal geen reet voor. Wel allemaal zeer degelijk, maar van een unieke flow was al helemaal geen sprake. Eigenlijk wta je van tevoren verwacht, gewoon een aaneenschakeling aan non talent en met een beetje geluk heb je straks er 2 of 3 die daadwerkelijk echt talentvol zijn.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Wel knap dat ie de rap zelf had bedacht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lady rijmen op baby, hoe verzint ie het inderdaad .

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Heeft iemand Tayama gezien vanavond? Hij was wel door in ieder geval! Goed gedaan Rowan!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was dat Tayama?? Haha, wat leuk, had ik echt geen idee van!

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Vond het echt een saaie aflevering. Halverwege ging ik maar in bad...

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Niet mijn keus van tv avondje (verplicht meekijken ) maar jawel DDF CREW rules!

Mooie act, ze zijn weliswaar al 9 jaar bezig, dus reeds professioneel te noemen.

DDF Crew | DDF Crew - Extreme jump rope entertainment - ddfcrew.be

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.