- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Hoofdprijs
De Hoofdprijs
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Een behoorlijk populair programma op SBS6 dat iedere vrijdagavond op TV is.
Ik vond het van tevoren een erg goed idee lijken en het leek me ook leuk.
Nu vind ik het niet leuk genoeg om te volgen. Er had gewoon veel meer uit gehaald kunnen worden.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Jack Wouterse zei al in een interview met de VARA dat hij verbaasd zou zijn als het écht goed zou worden. Hij sprak over te weinig tijd en ik moet bekennen dat dat terug te zien is in het eindresultaat.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Jack Wouterse zei al in een interview met de VARA dat hij verbaasd zou zijn als het écht goed zou worden. Hij sprak over te weinig tijd en ik moet bekennen dat dat terug te zien is in het eindresultaat.
Ik las het interview en het hoefde meteen niet meer van me. Als een van de acteurs al zo spreekt over het resultaat...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Jack Wouterse is opzich niet zo'n minpunt. Hij heeft wel één van de minst leuke rollen in de serie.
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Ik kijk ook niet omdat hij erin zit, maar omdat hij het niks vond.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Zegt toch niks. Vanuit zijn oogpunt leek het misschien niets maar misschien vind jij het wel een goede serie?
Donkerwoud
-
- 8660 messages
- 3940 votes
Zegt toch niks. Vanuit zijn oogpunt leek het misschien niets maar misschien vind jij het wel een goede serie?
Ach, ik volg momenteel zeven series tegelijk, een achtste hoeft niet. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik zappte er net evenlangs en daar was Wouterse met z'n luie reet in bad. Even verder gekeken en het was een nogal onodige scéne.
Het is wel vaker nogal... doelloos.
Nijmegen
-
- 323 messages
- 692 votes
verschrikkelijk slecht...
afl. 1 gekeken. door alle reclame door de pirates of the caribbean films... foute keus achteraf
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Tja, als je het onder een film bekijkt...