- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond het wel grappig toen ik hoorde dat dat dikkere meisje in real life een relatie heeft met die neger. Lastig voor te stellen. Maar wellicht zijn ze in het dagelijkse leven erg leuk.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
Aangezien ik zelden naar Nederlandse TV zenders kijk kom ik ook de reclames niet of nauwelijks tegen.
Maar op de Belgische VRT irriteert die stomme spot voor recycling van lampen etc. me.
Die (met schuimrubberen omhulling) als lampen dienst doende "acteurs" die naar het milieupark gaan, en het enorm melige muziekje dat erbij hoort 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het leukste is als Johan Derksen wint, vooral omdat hij dat zelf wel grappig vind.
Maar de Plus en Raymon Sluiter hebben er het meeste recht op, vooral de Plus. Wat een godsvergeten schijnreclames zijn dat zeg.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Volledig mee eens.
"Het weekend begint bij ons al op vrijdag! Oh ik ben gek op......." 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Ik vond het wel grappig toen ik hoorde dat dat dikkere meisje in real life een relatie heeft met die neger. Lastig voor te stellen. Maar wellicht zijn ze in het dagelijkse leven erg leuk.
Zijn acteurs he. Dat dikkere meisje speelt bijvoorbeeld ook een rol in Loft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
I know, heb haar daar in gezien en snap dat ze acteurs zijn, maar is dat van die relatie dan niet waar ofzo?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik dacht dat het allemaal mensen uit de sociale werkplaats waren bij de Plus reclames....
Zanger Rinus zou er niet tussen misstaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ach. Die alto is best leuk. Zolang ze zwijgt.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
I know, heb haar daar in gezien en snap dat ze acteurs zijn, maar is dat van die relatie dan niet waar ofzo?
Geen idee. Natuurlijk kan dat wel waar zijn. Passen goed bij elkaar lijkt me 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb gestemd op Plus en Kim Holland.
Ik ook.
Hoewel het was kiezen tussen Holland en Derksen.
Kranenborg (een boterhammetje met pindakaas dan maar weer) vind ik juist grappig en Zalando (uittrekken) eigenlijk ook wel.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Irritante BN'er zeker weten Arie Boomsma, die gek heeft me gister bijna omver gefietst!
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Het was moeilijk kiezen tussen Plus en Zalando maar ik heb gekozen voor Zalando. De irritantste BNer was zonder enige twijfel die Derksen (wat een zeiksnor)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
En wat te denken van die vreselijke nuon reclame? Dat gelul over geld of het milieu. Vreselijk oubollige en saaie reclame.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Heb gestemt op Zalando en Raymon Sluiter 
Al lijken me de reacties bij VI me wel grappig wanneer Derksen het wint.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik begrijp niet dat zoveel bekende Nederlanders zichzelf in de uitverkoop doen door reclame te maken voor nietszeggende producten of winkels. Vaak hoeven ze het voor het geld niet eens echt te doen. Als je dan reclame maakt voor iets waar je helemaal achter kunt staan, maar voor f*cking koffie of de Mediamarkt!? 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het is nog belachelijker dat als ze de loden leeuw winnen, dat ze hem weigeren haha en dan moeilijk gaan doen. Gewoon aannemen en desnoods daarna in vuilnisbak pleuren.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
die met de ns en nick en simon, echt vreselijk, verschrikkelijk, etc.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Plus en Derksen.
KFC is eigenlijk best leuk 
(verwijderd)
-
- 118 messages
- 0 votes
De plus reclame maakt veel kans om hem te winnnen, omdat geenstijl.nl al zijn lezers heeft gevraagd om op die reclame te gaan stemmen.
En Zalando is bloed irritant.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Die van Derksen is zo slecht dat het nog grappig wordt ook...
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik heb op die van Zalando en Derksen gestemd. 
Maar waar is Ali B in de lijst? Ik vond zijn reclame pas echt erg.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Die heeft juist die Gouden Loeki (ofzo) voor beste reclame gewonnen. 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Je kunt schijnbaar nog steeds stemmen, had het nog niet gedaan. Johan Derksen en Plus. Lijkt me duidelijk, nu zie ik niet zo heel veel tv dus ken lang niet alle reclames dus kan best zijn dat er nog veeel irritantere reclames zijn, al lijkt het me sterk 
Vind die met Ari Boomsma best grappig eigenlijk, die van Delta Loyd helemaal.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Die heeft juist die Gouden Loeki (ofzo) voor beste reclame gewonnen.
Ja , die. Onbegrijpelijk dat die gewonnen heeft. Ik vond het zelf maar irritant.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Omdat vrouwen en oudere mensen alles geweldig vinden wat die knuffelmarokkaan doet. Bij mij zorgt ie alleen maar voor maagzuur.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Knuffelmarokkaan, haha wat een vreselijk woord was dat ook al weer.. laten we het houden op een ander woord met een 'k'