- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Beverly Hills 90210
Beverly Hills 90210
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Had vroeger een videoband met de pilot erop heb die zeker wel een keer of twintig bekeken en kon er maar geen genoeg van krijgen, later werd op sbs 6 altijd de serie uitgezonden in zijn latere seizoenen heb er toen met veel plezier naar gekekeken.
Nu zijn seizoen een en twee inmiddels al een tijdje op dvd uit, kan iemand mij vertellen of deze de moeite waard zijn om te kopen/bekijken ??
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Beste Niethie,
ik denk niet dat iemand je vraag zou kunnen beantwoorden om de eenvoudige reden dat het nogal subjectief is. Om een voorbeeld te noemen, ik kocht ooit de hele serie van Dick Turpin. Inderdaad, om sentimentele redenen. Toen ik de serie opnieuw bekeek was ik toch minder enthousiast. Duidelijk een serie met een sfeer die ik nu niet echt meer als prettig ervaar. Echter, De Gebroeders Leeuwenhart daarentegen waren nu weer verantwoordelijk dat ik op het puntje van de bank ademloos naar de serie zat te kijken. Bijna net zo gespannen als vroeger.
Men kan hooguit vertellen of de serie wat "extra's" bevat die de moeite waard zijn. Mijn devies is dan ook, hoe sentimenteel het ook klinkt, volg domweg je gevoel. Meestal is het de moeite waard een serie waar je zo gepassioneerd over schrijft zoals jij hier hebt gedaan gewoon impulsief aan te schaffen. Er is altijd een kans op een telleurstelling maar, gelukkig, meestal resulteert het in het herleven van tijden van weleer om het maar even dramatisch te stellen 
Ik zou dus stellen, koop de serie!
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ach fuck it je hebt gelijk ook koop morgen gelijk de box 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes

Leuk om te horen. Volgens mij maak je de juiste keuze. Vertel na afloop maar of je er spijt van hebt of niet. Ik gok op het laatste!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Het is wel een echte sfeerserie. Ik vind het zelf wel een leuk kijkje op de jaren 90. Alle verhaallijnen die nu cliché zijn, werden daar voor het eerst gebruikt.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Zo heb vandaag seizoen een gekocht, denk dat ik er deze week nog aan ga beginnen ben erg benieuwt.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Gister de pilot weer eens gezien heerlijke nostalgische gevoelens echt puur jeugdsentiment.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Inderdaad bedankt dat je me overtigt hebt om de box te kopen 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik weet nog wel dat cultcand The Cramps eens een optreden verzorgden in een aflevering. Bizar vond ik dat.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ach mikey dit moet je gewoon zien als de fast times van de 90's 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik was een fan van BH 90210
Ik vond alleen de artistieke keuze zo raar: Cramps en Jason Priestley in 1 shot. Nu ik er op terugblik vind ik beiden net zo ultra!
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ken de band niet,, maar zat net eventjes te googelen en kan me erg goed voorstellen wat je bedoeld 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Coole muziek ook
Ik vond de serie minder worden toen thiessen erin kwam en de echte Brenda wegging 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Het was altijd leuk dat als ze 2 biertjes gedronken hadden ze meteen naar de AA moesten.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Het was altijd leuk dat als ze 2 biertjes gedronken hadden ze meteen naar de AA moesten.
LOL 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Sorry hoor, maar daarmee veroorzaakte jason wel een ongeluk
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Heb nog 21 afleveringen voor de boeg die ik over deze hele week ga verdelen kan nu al niet wachten 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik ben ooit eens niet met een meisje gaan daten vanwege deze serie. Ik kwam niet bij de tv vandaan.. drama's veroorzaakte dat, ook omdat ik eerlijk was dat het om bh 90120 ging. Those were the best years... 
Succes met je serie, 3 afl per dag = 250 minuten? mwah
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Geen probleem voor mij kijk ik toch gewoon in de middag film en in de avond bh 90210. Na het zien van de pilot kunnnen mijn dagen niet meer stuk.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
En mikey waarom schaf je de box/boxen ook niet aan gewoon gezellig
for old times sake.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Succes met je serie, 3 afl per dag = 250 minuten? mwah
thanks, het is alleen 3 afl = 3 x 45 minuten = 135 minuten
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Zat net eventjes te googlen op deze serie en toen kwam ik ineens dit tegen. http://www.biography.com/biography/images/episode_images/priestley_jason_320x240.jpg
zo ziet jason priestley (brandon) er vandaag de dag uit, ik weet dat mensen ouder worden maar dit is gewoon schrikbarend 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Vind je? Hij ziet er toch niet schrikbarend oud uit voor iemand die bijna 40 is.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Juist wel man als hij niet zo'n glimlach op zijn gezicht zou hebben en ik niet beter zou weten zou ik niet eens weten dat hij het was.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Zo ik ben nu op de helft met de box en goh wat heb ik de afgelopen dagen genoten van deze top serie ik moest wel eventjes wennen in het begin en me inleven in de personages maar nu ik er helemaal erin zit heb ik niets te klagen kijkt heerlijk weg
deze serie.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ben nu bijna aan het einde gekomen met mijn box, ontzettend jammer want ik vond sommige afleveringen erg sterk en de rest was gewoon goed.
Is er hier misschien iemand die de serie van het begin tot het eind gevolgt heeft en mij kan vertellen hoe de serie in de latere seizoenen was ??
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Beste Niethie,
ik denk niet dat iemand je vraag zou kunnen beantwoorden om de eenvoudige reden dat het nogal subjectief is. Om een voorbeeld te noemen, ik kocht ooit de hele serie van Dick Turpin. Inderdaad, om sentimentele redenen. Toen ik de serie opnieuw bekeek was ik toch minder enthousiast. Duidelijk een serie met een sfeer die ik nu niet echt meer als prettig ervaar. Echter, De Gebroeders Leeuwenhart daarentegen waren nu weer verantwoordelijk dat ik op het puntje van de bank ademloos naar de serie zat te kijken. Bijna net zo gespannen als vroeger.
Men kan hooguit vertellen of de serie wat "extra's" bevat die de moeite waard zijn. Mijn devies is dan ook, hoe sentimenteel het ook klinkt, volg domweg je gevoel. Meestal is het de moeite waard een serie waar je zo gepassioneerd over schrijft zoals jij hier hebt gedaan gewoon impulsief aan te schaffen. Er is altijd een kans op een telleurstelling maar, gelukkig, meestal resulteert het in het herleven van tijden van weleer om het maar even dramatisch te stellen 
Ik zou dus stellen, koop de serie!
Bedankt voor de tip nog 
Ik vind het echt een heerlijke serie die een aantal belangrijke problemen behandelt die tieners meemaken in hun puberteit er wordt heel erg goed geacteerd en bovenal is er altijd een heerlijke warme sfeer aanwezig, heb nog drie laatste afleveringen bewaart voor vrijdagnacht en als die afgelopen zijn ga ik er serieus over nadenken om ook de tweede box te kopen. TOP SERIE 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ik zou graag van andere users horen wat ze van de serie vonden.