- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- As The World Turns
As The World Turns
appollonia
-
- 38 messages
- 44 votes
Ik ben verslaafd aan ATWT terwijl het al lang niet meer zo goed is als vroeger. Eigenlijk is het niveau, ja niveau dit leest u goed, stukken minder is dan vroeger. Maar toch, ik kan niet stoppen!
Verder vind ik recent 'Katja vs de Rest' heel leuk. Ben ik blij met nieuwe programma's al 'Pauw en Witteman' en 'De wereld draait door' (what's in a name?)
Series en niet speciaal in die volgorde:
Six Feet Under
Sopranos
L-Word
Rome (wel 3x gezien, Canvas, SBS6 en weer
Canvas)
Desperate Housewives (mwah...... maar toch
kijken!)
En ik vond een serie '24' wel genoeg. Heel goed en ik had bij elke cliffhanger zowat een hartattack. Maar na een wist ik het wel.
V/h SATC, Friends, Cold Feet(!!!) en nog zo veel meer.
Laat ik maar niet nostalgisch(er) gaan worden.
En verder mag het nieuwe Formule 1 seizoen wel weer beginnen. Of telt dat niet? Whatever..... 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
ATWT vindt ik dus niets aan, kijk veel liever naar GTST
appollonia
-
- 38 messages
- 44 votes
ATWT vindt ik dus niets aan, kijk veel liever naar GTST
Wat een interessante reactie! "Each to their own" zoals de Engelsen zeggen? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik kijk echt al heel lang ATWT, alhoewel ik het tegenwoordig snel mis omdat ik van alles te doen heb.
Maar je mist dan toch niks, want ze blijven vaak heel lang over één onderwerp doorgaan, toch blijf ik het wel leuk vinden om eens te zien.
Beter dan alle andere soaps naar mijn mening.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het enige wat ik van de serie heb gevolgd is 1 minuut van de scene waarin Ruben Nicolai een rolletje als barman had
voor het programma Try Before You Die.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
haha dan heb je toch 1 minuut gezien van As The World Turns, dat vind ik al heel knap aangezien mannen er van walgen 
Maar Ruben in ATWT?
Heb ik echt nog nooit iets van gehoord of gezien, maar dat lijkt me best een rare vertoning een Lama in een soapserie.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Rianneke_Dangeplaatst op 29 november 2006, 23:40 uur
omg waar gaat het over zeg
gelijk heb je
appollonia
-
- 38 messages
- 44 votes
LOL! Ik zag net af en toe bij flarden stukjes 'Love Actually'. Viel steeds in slaap. Maar zag tussen door nog wel 'Alison' (Jessica Dunphy) in een klein rolletje.
Ook al in te zien (geweest?) in 'The Sopranos' een andere grote favoriet die gelukkig donderdag 7 december weer verder gaat.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
ATWT is een hele goede soap met hele goede acteurs.
Veel van deze acteurs komen van het serieuze toneel,en spelen in ATWT om gewoon wat extra geld te verdienen.
De verhaallijn is niet meer zo goed als vroeger,maar het is zeer genietbaar.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Zag eerder al eens wat stukjes, maar zie het toevallig nu op dit moment ook op tv. Vreselijk wat is dit dramatisch. Slechter dan dit heb ik 't zelden gezien.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Jaren geleden een tijd lang gevolgd, vooral omdat er een acteur in meespeelde die m.i. geschikt zou zijn geweest om de hoofdrol in een nieuwe, destijds geplande, Tarzanfilm te spelen.
(Die acteur is inmiddels al lang verdwenen uit de serie, en mijn interesse eveneens)
Ik heb hem toen voorgesteld als mogelijke kandidaat voor die rol.
In ben lid van een (Amerikaans)genootschap dat adviserend optreedt inzake Tarzan-verfilmingen, vandaar.
Al betekent dat niet meteen dat die adviezen automatisch opgevolgd worden door de betrokken filmproducenten.
Maar kortom, ik heb ATWT toch een hele tijd gevolgd om die reden vooral.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik volg ATWT al jaren. 's Middags vergeet ik het vaak te kijken, of dan ben ik aan het werk waardoor ik het mis.. maar gelukkig is 's avonds de herhaling, die pik ik dan wel mee. Voor mij is ATWT ook veruit de beste soap. LAngdradigheid vind ik wel meevallen, dat is in een soap als TBATB véél erg. Daar trouwt een vrouw gemakkelijk 12 keer waarvan 5 keer met dezelfde man. ATWT probeert het ook actueel te houden door allerlei onderwerpen aan te snijden die passen bij de realiteit. Dat doet een soap als GTST ook, maar daarbij is het meteen ontiegelijk ongeloofwaardig en irritant. Bij deze soap ligt mijn irritatiegrens een stuk lager.
And, thank god, Aaron is back! 
Alleen jammer van 'de nieuwe Lily', vreselijk mens zeg.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
De afleveringen waarover ik het had dateren van 1995-1997, al werden die hier pas later uitgezonden als ik het goed heb.
De acteur was Alexander Walters, die de rol van Mark Kasnoff speelde.

Hij had in de serie ook een zus, Sarah, gespeeld door de bijzonder mooie Lisa Lawrence(met de meest blauwe ogen die ik ooit gezien heb!)
Beiden zijn al lang uit de serie verdwenen.
Lisa Lawrence acteert af en toe nog wel in films en series, maar van Walters hoor of zie ik niets meer.
Wat ik mij ook nog goed herinner van de serie is een moordenaar die Diego heette, en de buurt onveilig maakte.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mark of Mike Kasnoff?
En Diego was toch die van de maffia, nietwaar? Ex van Lily?
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Mark Kasnoff Eline, Mike's broer.
Die had een relatie met Connor Walsh (de mooie Allyson Rice Taylor) en trouwde er (off screen) mee.
Diego Santana was inderdaad Lily's echtgenoot, maar bleek in werkelijkheid de crimineel Umberto Malzone te zijn.
Hij heeft wel zijn verdiende loon gekregen, haha.
Verder herinner ik mij ook nog de knappe Jordana Brewster als Nikki Munson.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah ok
Mark was dan voor mijn tijd, die herinner ik me al niet meer.
Jordana herinner ik me wel, de dochter van Hal. Nog steeds een groot verlies trouwens, dat hij overleden is. Vond hem altijd een sterk personage.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Oh, dat wist ik niet dat Benjamin Hendrickson ( Hal Munson in ATWT)overleden was.
Vond ik zelf ook een van de sterkste rollen.
Erg jammer.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hoe hebben ze dat in de serie eigenlijk gedaan met Hal? Ik ben geen dagelijkse kijker. Wist wel dat ie dood was.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ik volg de serie zelf al lang niet meer, maar na de mededeling van 'Elineloves' ,betreffende het overlijden van acteur Benjamin Hendrickson, heb ik e.e.a. even opgezocht.
Het blijkt dat het personage gewoon in de serie is blijven voortbestaan, maar met een andere acteur in die rol, Randolph Mantooth.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klopt, dat was in de tijd dat Benjamin depressief en/of alcoholist was. En daarna kwam hij weer terug. Hij is in de serie, als ik het me goed herinner, geraakt door een kogel tijdens een gevecht.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Hoor zojuist op de radio dat ATWT (in Amerika) gaat stoppen, na zovele jaren.
Het is de langst-lopende soap ooit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt? Nouja, wat zonde zeg! 
Waar moet ik dan op mijn vrije dag tussen 5 en 6 naar kijken. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Voorlopig nog naar ATWT denk ik, want hier in Nederland liggen ze toch een flink aantal afleveringen achter op de US uitzendingen(als ik mij niet vergis?)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zag eerder al eens wat stukjes, maar zie het toevallig nu op dit moment ook op tv. Vreselijk wat is dit dramatisch. Slechter dan dit heb ik 't zelden gezien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja Brix, volgens mij is er toch een verschil van een aantal maanden. Voorlopig nog maar even genieten van Henri, Carly en Lucinda.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Gisteren op de radio toevallig nog een interviewtje gehoord met een Nederlandse acteur die ooit een piepklein bijrolletje, als barman, heeft gespeeld in ATWT.
Die vertelde dat men in de US zwaar geschokt reageerde op het nieuws over het stopzetten van de serie.
Een kleine ramp volgens hem.
Kan ik me wel indenken, want kijkers vergroeien toch met zo'n langlopende serie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ruben Nicolai zeker? God ja, dat was leuk.
Ik heb die aflevering toen gezien, en het was me echt niet opgevallen dat Ruben de barman speelde. Pas toen ik het artikel las, ben ik eens gaan zoeken. [Zoef naar 3m36]
Wáárom stopt een serie die zo goed loopt eigenlijk? Kan me niet indenken dat de acteurs er genoeg van hebben. Stoppen op het hoogtepunt ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Na een tijd hebben de crew het ook wel gehad en willen ze iets anders doen, al kan je die vervangen natuurlijk. Een kijkcijferhit, snap ook niet waarom je het zou cancellen.
Ik vind het dan erg slecht maar dat is dan ook niet relevant. Ik hoop dat Terri Colombino nu gaat spelen in 'echte' series.