• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Het Huis Anubis

;; Nynkee

• 19 messages
  • 8 votes

Helemaal tegek is deze serie...

Ik ben Nienke er van!

Ik heet in IRL namelijk ook Nynke

y=ie

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Domme serie. Lelijk gefilmd met verschrikelijke belichting. Me zusje is er helemaal gek van. Maar als ik het zie, zit ik te kijken naar de slechte acteerprestaties.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

;; Nynkee wrote:

Helemaal tegek is deze serie...

Ik ben Nienke er van!

Ik heet in IRL namelijk ook Nynke

y=ie

Meen je niet??

Me zusje volgt de serie elke dag en ik kijk soms ook wel mee. Het is vooral ironisch hoe de acteurs de serie spannend proberen te maken..

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Mn zusje kijkt er ook wel eens naar....

Ik vind het 3x niks.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Ik vind niet alleen het verhaal slecht maar dan ook het acteerwerk van iedereen. Vreselijk slecht! Zelfs in Sesamstraat acteren ze beter. Ik word gewoon ziek als ik er naar kijk.

Als jullie het toch zo slecht vinden,kijk er dan niet naar! Ik vind het leuk en als je slechte kritiek hebt klik je op het kruisje rechts bovenaan!

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Dus je mag alleen zeggen wat je van de serie vind als het positief is? Dit is een discussieforum, dus mensen geven hier hun mening, of die meningen nou positief of negatief zijn.

De Klauw

• 42 messages
  • 134 votes

Opvallend dat de jonge kinderen van tegenwoordig geen acteerprestaties meer verwachten.

Als ik de kinderseries tot medio jaren '90 herbekijk, kan ik alleen maar concluderen dat de kwaliteit van de jeugdreeksen er drastisch op achteruit is gegaan.

wall-e

• 84 messages
  • 22 votes

Er komt ook een film.

Mezelf

• 288 messages
  • 204 votes

yes er komt ook een film! oléee !

haha vind Het Huis Anubis echt helemaal te gek

heb het eerste deel al op DVD

heb het tweede deel ook besteld!

en als er een film komt, helemaal top

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Haha.. meningen verschillen natuurlijk..

Mijn kijk op de serie:

Over geacteerd.. Totaal geen spanning.. en erg slecht gefilmt.. ziet er een beetje uit als een amanteur voorstelling

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5308 votes

De serie heeft erg goede recensies en is een groot succes onder de doelgroep. Stond laatst een leuk artikel over in Volkskrant Magazine.

hha__

• 30 messages
  • 0 votes

super wijze serie

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Misschien voor kinderen...

jimcarrey gek

• 412 messages
  • 395 votes

Vette coole serie en nu ook een film yes

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ach , het is een nette kinder serie...

Niet slecht om is een seizoentje te volgen.

Aanrader voor sommige mensen , dat ligt er toch net aan.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Goede serie, af en toe wel leuk om een aflevering te kijken. Het is goed voor kinderen, een mysterieuze serie. Niet te eng, maar ook weer niet te softie.

Aardig!

Doe mij maar liever Lost. Maar ja dat is niet voor kinderen. Dus het Huis Anubis is een prima serie hoor.

kutcherlover

• 43 messages
  • 29 votes

kom op het is voor kinderen! ik vind het verder wel goed gedaan,als je kijkt naar sportlets enz.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ik heb er al meerdere malennaar proberen te kijken maar ik kan dit gewoon niet serieus nemen (voor kinderen of niet) het acteerwerk is niveau groep drie verschrikkelijk gewoon die stomme huppelkutjes de hele tijd, ook het camerawerk is zwaar ondermaats, de muzike is vreselijk overheersend en bovendien heel erg bombastisch en er gebeurd iedere aflevering werkelijk geen ene fuck...

wfiret

• 39 messages
  • 0 votes

Het is leuk voor de kinderen. En zo moet je het ook bekijken.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Dan mag het minder goed?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ben ik het ook niet mee eens, maar zoals ik al eerder aangaf geeft de meeste jeugd er niet eens meer om, of er al dan wel niet goed geacteerd wordt.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Omdat ze gewend raken aan rommel.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Maar was dat vroeger ook niet zo? Als ik sommige series terug zie van toen , dan denk ik ook, tjonge...slecht geacteerd.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Ik zelf ben opgegroeid met de programma's van oa Villa Achterwerk en later verschillende soaps als GTST oke het acteerwerk is inderdaad erg ondermaatm maar ik denk met veel plezier terug aan die tijden, als ik dan zie waar kinderen nu allemaal naar kijken oa dit programma en al die ongeinspireerde en eentonige Nickelodeon/Jetix rotzooi vind ik dat inderdaad wel eens jammer, maarja misschien hebben hun hier later weer goede herrineringen aan...

Er is zoiezo weinig leuks meer op tv tegenwoordig (ook niet voor volwassenen) maar goed dat terzijde.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Er is zoiezo weinig leuks meer op tv tegenwoordig (ook niet voor volwassenen) maar goed dat terzijde.

Er rest ons alleen nog banale volksvermaak

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Klopt idd...

moko

• 31 messages
  • 1080 votes

het belachelijkste ooit

Berniertje

• 84 messages
  • 304 votes

De acteerprestaties in deze serie zijn inderdaad niet echt denderend. Maar verder het verhaallijn is toch oke? Ik kijk er samen met mijn zusje naar en heb de dvdboxen van seizoen 1 al helemaal gekeken. We beleven er veel plezier aan. Soms moet ik natuurlijk wel even lachen als ik iets zie wat nergens op slaat maar voor de rest, redelijk spannend, romantisch en gezzelig. Het is tenminste beter dan het poef, paf, beng gewelddadige tekenfilms die je alleen maar ziet tegenwoordig.

kan niet w8ten op de film

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.