• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Power Rangers

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

vroeger was ik hier H.e.l.e.m.a.a.l gek op.. op een knopje drukken en dan meteen in een supercoole pak zitten.. echt top toen het op tv kwam had ik echt geen 1 aflevering gemist.. ik was gewoon echt verslaafd aan (zo kan je het noemen) de 'Power Rangers'.

nog meer mensen?

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Ja toch wel , maar als ik het nu bekijk zijn vooral de vechtscenes met robots toch wel erg camp .

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Ik was vroeger fan. Vooral van Power rangers in space en lost galaxy. Na Time Force werd het helaas troep.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja heel erg vet was dat. De serie, de games, merchandise...echt vet. Maar als je het nu terug ziet kan ik het eigenlijk niet meer aanzien. Ontzettend slecht Maar toch mooie herinneringen aan.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Die gevechten in de transformatie zijn ook wel erg heerlijk afgekeken van de vele Gojira films. Heb het met veel plezier gekeken tot aan 1996 uit mijn hoofd. Het was vooral altijd gewoon lekker lachen om het slechte acteerwerk en het camp gehalte.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Go go Power Rangers!

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik heb de titelsong van de eerste originele serie als ringtone voor mijn mobieltje. Ik was er helemaal weg van. Ik had alle action figures, het laboratorium en een aantal videobanden ervan. Jeugdsentiment, dus.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gadver, wat een neppe serie.

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

U-96 wrote:

Go go Power Rangers!

echt top! toen dat werd gezegd..

Wassup !

• 580 messages
  • 365 votes

De series waren TOP vroeger had ik al die poppen. Vroeger echt topvermaak heb ik nog meen ik op band .

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

De meest trieste serie ooit, altijdt hetzelfde: monster, vechten, monster wordt groot, vechten. Slecht geacteerd, gemaakt enz. en gewoonweg niet leuk.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

ik hoop dat ze snel stoppen. zonder haim saban is het natuurlijk dubbel troep.

X. Hernandez

• 180 messages
  • 429 votes

vroeger, een 12tal jaar geleden was het mijn lievelingsserie. De eerste versie van de power rangers dus, best wel te pruimen eigenlijk. En omdat we thuis met z'n vijven zijn had ik iedere keer de dubbele rol van de blauwe en de rode powerranger . Lekker zorgeloos.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

We speelden als kleuter altijd de Power Rangers na op het schoolplein. Erg leuk, iedereen keek het toen ook.

Saffie

• 49 messages
  • 19 votes

Ik vond dit toen ik 5 was ook helemaal geweldig.

Misschien beledig ik hiermee de echte diehard fan, maar nu snap

ik echt niet wat ik vroeger zo leuk vond aan de Power Rangers!

Het is allemaal heel erg overgeacteerd en als ik die vijanden zie moet meteen aan die Mickey Mouse -figuren denken die in Disneyland handtekeningen uitdelen.

Sorry!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Dit is een van de eerste superhelden serie die ik ooit zag. Moet zeggen dat ik het destijds best cool vond. Maar laats nog eens op de videobanden gekeken en het komt zo ontzettend lachwekkend en amaturistisch over de welbekende nickelodeon series zijn er niets bij. De actie is zo achtehaalt en iedere keer het zelfde. Kortom een jeugdsentiment maar dara had ik bij moeten houde, want nou heb ik er een verschrikkelijk beeld van in mijn hoofd.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six wrote:

Gadver, wat een neppe serie.

Amen !

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Prachtige serie, jeugdsentiment! Ik heb de eerste film, en ik zou helemaal blij worden als de eerste twee seizoenen op DVD zouden worden uitgebracht!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

vond het wel leuk ja nu niet meer.

veranderde ook veel de serie.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

BlueJudaskiss wrote:

Prachtige serie, jeugdsentiment! Ik heb de eerste film, en ik zou helemaal blij worden als de eerste twee seizoenen op DVD zouden worden uitgebracht!

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

bij mij op school werd het zelfs verboden ..... omdat het te gewelddadig was.... maar ik heb het zelf ook vaak gekeken, maar die monsters waren echt wel té nep voor woorden

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

Van welke serie was ik eigenlijk geen fan van?

Power Rangers was toen ontzettend leuk, de serie is in ieder geval nog altijd beter dan de troep die nu op Jetix en Nickolodeon komt.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Hehe, ik keek ook altijd Power Rangers Vond t GEWELDIG!!!

matitie

• 43 messages
  • 96 votes

Vroeger was dit echt geweldig! Maar met Disney lijkt het nergens meer naar vooral de eerste series VOND ik zeer goed. Jeugdsentiment

denihusic

• 5 messages
  • 0 votes

ik vond het geweldig als kleuter 3 keer per week de film kijken ik ha allemaal poppen, als ik er nu naar kijk jezus wat slecht.

GO GO POWER RANGERS!!!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Een van de slechtste kinderserie's. Vroeger ook nooit naar gekeken !

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha oh god.. Komen wat herinneringen boven hoor..

Ik was vroeger helemaal verliefd op hem:

(afbeelding)

LOL, vreselijk

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

wansmaak maandag..

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Haha, en ik op de die roze uit de eerste serie!

(afbeelding)

En ze kan er nog steeds wel mee door.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

niethie wrote:

Haha, en ik op de die roze uit de eerste serie!

Zo, die herinnerde ik me toch wel wat anders. Ik heb een actie figuur van haar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.