- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete personage uit een tv-serie?
Favoriete personage uit een tv-serie?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Theodore ''T-Bag'' Bagwell - Robert Knepper uit Prison Break hij speelt de rol als mafketel geweldig.
Mafketel is wel een heel aardig woord, nietwaar?
Abruzzi mag ook absoluut genoemd worden..
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Michael Scott uit The Office
Hele serie weer eens achter elkaar aan 't kijken, wat een geniale rol van Carell 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Mag nog niet de veters strikken van Ricky gervais
movierobert
-
- 168 messages
- 1829 votes
Inderdaad, eigenlijk vind ik er veel in Prison Break goed spelen, maar dat komt doordat ik het een goeie serie vindt 
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes

Ray Van Mechelen uit 'Matroesjka's', met z'n gladde pooiermaniertjes en hilarisch plat Engels ("schatteke, joe want to meek money, awel then joe fuck!
)

De neurotische Basil Fawlty.

Dale, de paranoïde gek uit 'King of the Hill'.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes

Jack Bauer van 24. Grootste actieheld ooit!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat Al Bundy is op sitcom gebied, dat is Jack Bauer op actiegebied. De allerbeste! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een nieuwe aanwinst die zich bij mijn favorieten mag voegen. Lafayette
.

AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 1 misschien, maar in de latere seizoenen vind ik hem steeds minder worden, net als vele anderen in True Blood helaas. Weinig personages blijven leuk.
En dan besluiten ze ook nog een week te wachten met de seizoensfinale.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind er sowieso niet zoveel personages uitspringen, alleen Lafayette eigenlijk. Jammer dat hij ook minder wordt. Zit momenteel bij episode 110. Grote achilleshiel blijft Paquin, die zou door een willekeurige B-actrice nog van het doek gespeeld worden. Wat is zij tenenkrommend slecht.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ik zie haar tegenwoordig veel voorbij komen op CC, wist helemaal niet dat ze zo lang in Spin City zat. Dat blijft ook een erg leuke serie overigens.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Klopt, die doen wij tegenwoordig ook. Wel een moord om te ondertitelen soms. Zeker omdat het woord burgemeester als zo veel plaats inneemt.
Mwah, ik vind Paquin nog wel meevallen. Vind vooral Eric in S1 geweldig, en Jessica, maar ik weet niet of jij daar al bent.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jessica zegt me niet zoveel, Eric wel. Die doet me nog niet zoveel maar heeft wel het charisma van zijn vader. Nee, doe dan Tara maar.
Ook al vind ik de personages niet sterk, TB heeft wel andere zaken die echt enorm sterk zijn. Alleen oninteressante personages ben je niet zo gewend van een HBO serie.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jessica komt voor het eerst in 1.10, dus die ga je vanaf nu wel leren kennen. Zo ontzettend cute is zij.
Tara gaat ook hard achteruit in S2, maar ik wil de pret niet verder bederven voor je 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kan er maar beter rekening mee houden
. Ik ben benieuwd naar Jessica (ik vond Dawn erg cute, ik ben dus wel toe aan een vervangster
). Je droom komt uit btw, ik ga deze week aan de FNL
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Kijk maar vooral uit naar Amy, Naomi.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Dr. Spencer Reid, mag absoluut niet ontbreken aan mijn lijst.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bethany Joy als Haley James Scott in One Tree Hill. Vind haar een hele mooie vrouw, heeft een lieve uitstraling en is daarbij ook echt een mega schatje in de serie.

Lynette en Tom Scavo uit Desperate Housewives. Vind hun het leukst uit de serie omdat ze het meest realistisch overkomen en ze hebben geweldige chemistry samen.

Stefan en Elena uit The Vampire Diaries. Gewoon omdat hun het perfecte koppel zijn. En daarbij is Stefan de knapste man in de serie en Elena de mooiste vrouw 

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hé nee, zo'n zeikwijf in de serie
Weet niet wat ze wil, en de hele tijd dat 'ik ben zo zielig' gedoe, niet echt mijn soort personage. Dan toch nog liever Sophia 
catdog
-
- 1417 messages
- 2023 votes
Sue Sylvester van GLEE! Best personage dat ik in tijden op de buis heb gezien:

And that's how Sue C's It! 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Paulie ''walnuts'' Gaultieri uit de Sopranos !