• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Favoriete personage uit een tv-serie?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

movierobert wrote:

Theodore ''T-Bag'' Bagwell - Robert Knepper uit Prison Break hij speelt de rol als mafketel geweldig.

Mafketel is wel een heel aardig woord, nietwaar? Abruzzi mag ook absoluut genoemd worden..

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Michael Scott uit The Office Hele serie weer eens achter elkaar aan 't kijken, wat een geniale rol van Carell

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Mag nog niet de veters strikken van Ricky gervais

kos

• 46686 messages
  • 8844 votes

Duidelijk.

movierobert

• 168 messages
  • 1829 votes

Abruzzi mag ook absoluut genoemd worden..

Inderdaad, eigenlijk vind ik er veel in Prison Break goed spelen, maar dat komt doordat ik het een goeie serie vindt

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

(afbeelding)

Ray Van Mechelen uit 'Matroesjka's', met z'n gladde pooiermaniertjes en hilarisch plat Engels ("schatteke, joe want to meek money, awel then joe fuck! )

(afbeelding)

De neurotische Basil Fawlty.

(afbeelding)

Dale, de paranoïde gek uit 'King of the Hill'.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Jack Bauer van 24. Grootste actieheld ooit!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat Al Bundy is op sitcom gebied, dat is Jack Bauer op actiegebied. De allerbeste!

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Mijn absolute tv held:

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

(afbeelding)

Eric en Tami Taylor - FNL

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Een nieuwe aanwinst die zich bij mijn favorieten mag voegen. Lafayette .

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 1 misschien, maar in de latere seizoenen vind ik hem steeds minder worden, net als vele anderen in True Blood helaas. Weinig personages blijven leuk.

En dan besluiten ze ook nog een week te wachten met de seizoensfinale.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik vind er sowieso niet zoveel personages uitspringen, alleen Lafayette eigenlijk. Jammer dat hij ook minder wordt. Zit momenteel bij episode 110. Grote achilleshiel blijft Paquin, die zou door een willekeurige B-actrice nog van het doek gespeeld worden. Wat is zij tenenkrommend slecht.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

AHWA wrote:

(afbeelding)

Eric en Tami Taylor - FNL

Ik zie haar tegenwoordig veel voorbij komen op CC, wist helemaal niet dat ze zo lang in Spin City zat. Dat blijft ook een erg leuke serie overigens.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Klopt, die doen wij tegenwoordig ook. Wel een moord om te ondertitelen soms. Zeker omdat het woord burgemeester als zo veel plaats inneemt.

Ik vind er sowieso niet zoveel personages uitspringen, alleen Lafayette eigenlijk. Jammer dat hij ook minder wordt. Zit momenteel bij episode 110. Grote achilleshiel blijft Paquin, die zou door een willekeurige B-actrice nog van het doek gespeeld worden. Wat is zij tenenkrommend slecht.

Mwah, ik vind Paquin nog wel meevallen. Vind vooral Eric in S1 geweldig, en Jessica, maar ik weet niet of jij daar al bent.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jessica zegt me niet zoveel, Eric wel. Die doet me nog niet zoveel maar heeft wel het charisma van zijn vader. Nee, doe dan Tara maar.

Ook al vind ik de personages niet sterk, TB heeft wel andere zaken die echt enorm sterk zijn. Alleen oninteressante personages ben je niet zo gewend van een HBO serie.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jessica komt voor het eerst in 1.10, dus die ga je vanaf nu wel leren kennen. Zo ontzettend cute is zij.

Tara gaat ook hard achteruit in S2, maar ik wil de pret niet verder bederven voor je

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik kan er maar beter rekening mee houden . Ik ben benieuwd naar Jessica (ik vond Dawn erg cute, ik ben dus wel toe aan een vervangster ). Je droom komt uit btw, ik ga deze week aan de FNL .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Kijk maar vooral uit naar Amy, Naomi.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ga ik doen BA .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Dr. Spencer Reid, mag absoluut niet ontbreken aan mijn lijst.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Bethany Joy als Haley James Scott in One Tree Hill. Vind haar een hele mooie vrouw, heeft een lieve uitstraling en is daarbij ook echt een mega schatje in de serie.

(afbeelding)

(afbeelding)

Lynette en Tom Scavo uit Desperate Housewives. Vind hun het leukst uit de serie omdat ze het meest realistisch overkomen en ze hebben geweldige chemistry samen.

(afbeelding)

Stefan en Elena uit The Vampire Diaries. Gewoon omdat hun het perfecte koppel zijn. En daarbij is Stefan de knapste man in de serie en Elena de mooiste vrouw

(afbeelding)

(afbeelding)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Doe mij dan deze maar uit One Tree Hill

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hé nee, zo'n zeikwijf in de serie Weet niet wat ze wil, en de hele tijd dat 'ik ben zo zielig' gedoe, niet echt mijn soort personage. Dan toch nog liever Sophia

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

(afbeelding)

Doug uit Kings of Queens.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Doug is cool!

catdog

• 1417 messages
  • 2023 votes

Sue Sylvester van GLEE! Best personage dat ik in tijden op de buis heb gezien:

(afbeelding)

And that's how Sue C's It!

Haar Beste Quote's

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben een Doakes fan (Dexter) .

(afbeelding)

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Paulie ''walnuts'' Gaultieri uit de Sopranos !

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.