• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.416 votes
Profile

Expeditie Robinson

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Kan iemand mij een kleine samenvatting geven van wat er gister gebeurd is? Ik kon het door omstandigheden helaas niet zien. Samensmelting? Wie wel, wie niet? Esther terug?

Thanks alvast.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

www.talpa.nl kan je de aflevering gewoon nakijken. Zaterdag is er ook nog een herhaling.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

tovenaar wrote:

Kan iemand mij een kleine samenvatting geven van wat er gister gebeurd is? Ik kon het door omstandigheden helaas niet zien. Samensmelting? Wie wel, wie niet? Esther terug?

Thanks alvast.

Er is in ieder egval niet terug. Wim en anita liggen eruit en er is aanpassing in het stemsysteem bij de eilandraad aangebracht. Elbert was zeer irritant en begint zijn krediet een beetje meer te verspelen. Marnix en Carl hebben allebei imuniteit verkregen en gaan waarschijnlijk vanaf volgende week naar een nieuw eiland.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Chico

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Wat een hufter die Carl, dat arme aapje . Preview van volgende week laat al weer zien wat een geweldige persoonlijkheid het is.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ik kijk nu al uit naar volgende week En Chico is cool

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

En Maxime mag nu naar huis dankzij de stemmen van Douwe. Jammer, maar de daad van Douwe was op zich wel begrijpelijk. Wat ik dan weer minder begrijp is de actie van Carl. Carl zag dat de pot vol was en wist dat Douwe alles had ingezet en toch besluit Carl blanco te stemmen Dat vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Ik zag in Maxime wel de winnaar van deze Expeditie Robinson. Nu denk ik dat de beste papieren voor Marnix zijn. Je kunt deze aflevering wel de aflevering van Maxime noemen. Eerst sterk een proef winnen, dan bij de volgende proef onderkoeld raken en even in een penibele situatie terecht komen om dan uiteindelijk verrassend genoeg weggestemd te worden En wederom kijk ik nu al uit naar de volgende aflevering. Dat zou een best een beladen aflevering kunnen worden.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Beetje sneu voor Maxime inderdaad maar Douwe valt niets te verwijten. De reactie van Maxime naderhand is dan ook wel begrijpelijk maar niet eerlijk. Natuurlijk gaat Douwe er alles aan doen om te blijven.

Carl heeft erg goed de rol van grootste loser overgenomen van John. Onbegrijpelijk dat hij niet stemt, de laffe haas. En dan ook nog gaan janken dat "je dat toch niet kan doen, de sterkste kandidaat wegstemmen!" Dat is het spel nu eenmaal, sukkel!

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

BoordAppel wrote:

Beetje sneu voor Maxime inderdaad maar Douwe valt niets te verwijten. De reactie van Maxime naderhand is dan ook wel begrijpelijk maar niet eerlijk. Natuurlijk gaat Douwe er alles aan doen om te blijven.

Douwe zag de bui al hangen en dacht als ik toch weg moet dan speel ik alles of niets en gebruikt vervolgens al zijn stemmen. Daar is niks op tegen. En het pakt anders uit omdat Carl de moeite niet neemt om te stemmen en Maxime zet zijn immuniteit, gewonnen bij de eerste proef, niet in. Achteraf was zelfs een stem genoeg geweest om Maxime weg te stemmen. Douwe is nu wel kwetsbaar en ik benieuwd hoe de andere deelnemers reageren op wat er gebeurd is.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ik ook. Vraag me af of Marnix voor rede vatbaar is want die was nogal pissed.

Douwe (en chicco) is en blijft mijn held

vanaf dag 1 is hij de robinson van de serie

en nu eerlijk wie zou in zijn geval niet hetzelfde doen?

alles of niks

en Carel

ik zeg altijd mensen die niet van dieren houden houden ook niet van mensen

als ik met carel op 1 eiland zat verzoop ik hem

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Carl had gewoon niet die stomme immuniteit moeten winnen. Dan was Maxíme er nog, en dan hadden ze het gewoon gezellig met z'n allen. Nu is Marnix dus weer boos... das niet cool. Ik hoop dat Douwe er volgende week nog niet uit gaat. Eerst Carl maar eens weg, daarna Meredith en Marleen (op zich aardige mensen, maar ik kan het ze niet vergeven dat ze niet voor Esther zijn opgekomen). Verder maakt het me op dit moment niet zoveel uit wie van de andere kandidaten gaat winnen.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

jolanda0110 wrote:

Douwe (en chicco) is en blijft mijn held

vanaf dag 1 is hij de robinson van de serie

en nu eerlijk wie zou in zijn geval niet hetzelfde doen?

alles of niks

en Carel

ik zeg altijd mensen die niet van dieren houden houden ook niet van mensen

als ik met carel op 1 eiland zat verzoop ik hem

als douwe de robinson van de serie is, dan weet ik het ook niet meer. Hij is denk ik op nog geen enkele proef bij de eerste 4 geweest en is ontzettend lui. Hij is helemaal niet slim, want hij zet al zijn stemmen op iemand tegelijk in een beurt waardoor hij er volgende keer bijna zeker uitligt(tenzij hij de immuniteit wint). Als dat de eigenschappen van een robinson zijn dan is hij inderdaad een robinson maar ik denk niet dat dat ze zijn.

En het is trouwens carl en niet carel.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

La dormeuse wrote:

Carl had gewoon niet die stomme immuniteit moeten winnen. Dan was Maxíme er nog, en dan hadden ze het gewoon gezellig met z'n allen. Nu is Marnix dus weer boos... das niet cool. Ik hoop dat Douwe er volgende week nog niet uit gaat. Eerst Carl maar eens weg, daarna Meredith en Marleen (op zich aardige mensen, maar ik kan het ze niet vergeven dat ze niet voor Esther zijn opgekomen). Verder maakt het me op dit moment niet zoveel uit wie van de andere kandidaten gaat winnen.

Carl kan er volgende week sowieso niet uit liggen, want hij heeft immuniteit en zit op het ander eiland.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

erg interessant aan het worden ER.

Erg jammer van Maxime, was voor mij toch wel een erg waardige robinson. Douwe kon niet anders. Vond het wel de beste keuze die, hij heeft gemaakt . Had liever gezien dat Carl die laatste eliminatieproef niet had gewonnen. Een echte kwal voind ik hem, als ik hem zie wordt ik al misselijk van hem.

Hoop dat de finale gaat tussen Douwe en Emma. Twee symphatieke eilandbewoners. Marleen uiteraard ook, maar die is niet echt een robinson figuur, maar een soort moederfiguur.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

weet iemand wanneer de nieuwe aflevering op talpa te zien zal zijn, want ik heb hem namelijk gemist en hij staat er nog niet op.

Ik vind het raar en ik hoop dat hij er nog op komt want ik wil hem wel echt zien.

dank u bij voorbaat

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Zaterdag avond is er herhaling geloof ik.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

achja, maar denk je dat het niet meer op talpa gaat komen?

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Wat hij zegt Aanstaande zaterdagavond om 18:50 is er op Talpa een herhaling. Tot nu toe zijn ook alle afleveringen te zien op de website van Talpa. Ik weet alleen niet wanneer de aflevering op de site komt te staan. Heb dus nog even geduld

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

ja, dat bedoelde ik eigenlijk, de website van talpa. Want het echte talpa kan ik natuurlijk niet krijgen in Belgie

Jennifer

• 69 messages
  • 28 votes

Heerlijk, Expeditie.. heb alle series tot nu toe gevolgd, en volg deze ook weer op de voet. Deze serie wekt echter de meeste ergernis op tot nu toe, door middel van de mensen die erin zit. Die Carl en John.. vreselijk! Die John is gelukkig allang verdwenen. Nu Carl nog.. wat een kwal is dat! Het zal nog een harde dobber worden om die eruit te krijgen, aangezien hij nu één van de sterkste kandidaten is en steeds immuniteit zal winnen. Mijn hoop is gevestigd op Fleur, die is ook sterk.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

mooi carl er ook uit. Emma en Marnix hebben het nu overigens wel erg makkelijk met allebei nog 6 stemmen.

Jennifer

• 69 messages
  • 28 votes

Yessss, Carl eruit! Ik ben wel heel benieuwd wat er volgende week gebeurt... als ik het voorstukje van volgende week zie gaan er een aantal dingen niet goed! "De goede sfeer door het weerzien van vriendinnen Emma en Meredith op het winnaarseiland slaat al snel om" Waarbij je een huilende Emma ziet.. ik ben zeer benieuwd!

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

ik ben ook heel benieuwd. Vond dit net nog zo'n mooie aflevering en nu gaan ze het weeral verbrodden.

kimde

• 54 messages
  • 10 votes

Jennifer wrote:

Yessss, Carl eruit! Ik ben wel heel benieuwd wat er volgende week gebeurt... als ik het voorstukje van volgende week zie gaan er een aantal dingen niet goed! "De goede sfeer door het weerzien van vriendinnen Emma en Meredith op het winnaarseiland slaat al snel om" Waarbij je een huilende Emma ziet.. ik ben zeer benieuwd!

CARL eruit *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)* *:)*

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

Wàt weer een 'cliffhanger'...

Ben benieuwd wie er gaat winnen, persoonlijk ben ik voor Marnix! Heb toch respect voor die man, zoals hij terug is gekomen van zijn ziekte...

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Marnix is de enige echte Robinson die er nog inzit. Als hij wint is dat niet meer dan terecht, vind het belachelijk dat ze de finale weer in een studio laten gebeuren.

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Ik vind Marnix ook het meest een Robinson. Al vind ik wel dat Emma ook heeft geleerd voor zichzelf te zorgen, vissen enzo. Marleen is is erg aardig, maar ik vraag me nog steeds af waarom Esther daar niet van mee mocht genieten...

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Marnix heeft gewonnen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

En terecht dacht ik zo . Wel grappig dat John ook nog even uitgenodigd was, blijft toch een beetje sneu figuur.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.