- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Invasion
Invasion
fabbyke
-
- 395 messages
- 1504 votes
Heeft iemand de laatste aflevering van Invasion gezien maandag op vt4? Ik heb ze gemist en ik zou graag willen weten wat er is gebeurt.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik ben het pas gaan volgen, ik heb nu iets van 3 afleveringen gezien. Van de SF series die dit jaar zijn begonnen, vind ik Surface toch beter (inmiddels gestopt, in september zal seizoen 2 wel beginnen), maar deze lijkt me ook wel leuk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
In Overigen > Televisie > INVASION.:
woensdag 12 juli op veronica komt er een amerikaanse
sf serie INVASION.
na wat bizarre ontdekkingen in een moeras, beginnen de bewoners van een plaatsje in Florida zich af te vragen.
waar ze vandaan komen.
een serie die je niet moet missen.
veronica 20.30 MORGEN
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Deze show is in Amerika gecanceled. Wel jammer want het is wel een leuke serie om naar te kijken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
oke maar hier blijft het dus ook bij.
een serie.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Deze show is in Amerika gecanceled. Wel jammer want het is wel een leuke serie om naar te kijken.
Dan begin ik er niet eens aan, heb genoeg van geweldige series die gecanceld worden. 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ik ga maar eens een aflevering kijken...kijken of het boeit
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Ik heb het eerste seizoen gezien en ik persoonlijk vond het zeer leuk om naar te kijken.
Serie's op tv worden verpest door het wachten op het volgende deel en nog erger is de pauze van soms wel drie maal op 45 min.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Serie's op tv worden verpest door het wachten op het volgende deel
.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Een nadeel van series is dat ze op dezelfde tijdstip worden uitgezonden als films.
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
Ja, precies.
Ik ben nu erg aan het twijfelen of ik Invasion ga kijken of vanavond Gattaca en zo zullen er nog wel meer woensdagen komen.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Ik heb de pilot gezien en een deel van aflevering 2. Niets wat ik niet al eerder gezien heb. Zowel de gebeurtenissen als de karakters zitten vol met cliché's.
Eén, wat alternatieve, man denk meteen te weten wat er aan de hand is (iets onwaarschijnlijks, wat uiteraard blijkt te kloppen). Een klein kind (in dit geval het dochtertje van de hoofdpersonage) weet het ook maar zegt niets. De exen en hun nieuwe 'spouse' hebben ruzie.. ga zo maar door...
Geen wonder dat er geen tweede seizoen is gekomen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Redelijke serie en wel het kijken waard, maar echt spannend of boeiend was het nu ook weer niet, maar ach. Gezellig om met z'n tweetjes te kijken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik heb nu de twee delen gekeken en is nu nog rustig maar ik vind het een leuk verhaal en wil het zeker verder volgen
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
KIJKT iemand deze serie nog of ben ik de enige.
ik vind deze serie dus wel erg interresant.
dus als je kijkt laat dan bericht achter wat je ervan vindt en of het wat beter wordt na 2 afleveringen.
bouwling
-
- 13 messages
- 7 votes
ik heb de serie gezien tot aflv.12 en ze is zeker de moeite.Maar hier zijn ze nu gestopt .dus ik ontbreek nog 10aflv.Spijtig
truckergirl
-
- 1 messages
- 9 votes
In Overigen > Televisie > invasion:
Wie kijkt er ook naar de nieuwe serie genaamd invasion. Ik vind dit een leuke serie die goed in elkaar zit
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik heb deze toppic erop gezet en ook ik vind de serie erg spannend
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
gister weer gezien 2 delen blijft toch spannend en door de hele minuten heen blijf je je eigen afvragen wat daar toch gebeurt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
het wordt steeds interresanter en spannender
kijkt er echt niemand naar.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Ik wel heb de serie algezien en ik moet zeggen zeer vermakelijk , nu maar hopen dat ze alsnog doorgaan met het 2de seizoen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik wel heb de serie algezien en ik moet zeggen zeer vermakelijk , nu maar hopen dat ze alsnog doorgaan met het 2de seizoen.
dat zou ik ook erg goed vinden.
bedankt dat je reageert op mijn topic.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kan iemand even vertellen hoe de tweede aflevering van gisteren afliep? ik ben in slaap gevallen.
Willems19
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik heb de hele serie al gezien, ik hoop echt dat seizoen 2 er komt! Is goaffff!
miraclez
-
- 1 messages
- 0 votes
Geweldige serie...maar helaas word je van het eind niet gelukkig. Het moet gewoon even een wereldwijd kijkcijferkanon worden, zodat ze ook met serie 2 aan de slag gaan.
FilmFreakFabio
-
- 65 messages
- 49 votes
Ik vind die serie soo saai veel te langdradig
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik vind die serie soo saai veel te langdradig
nee dat denk ik eigenlijk niet omdat,
er elke aflevering weer wat nieuws gebeurt en je elke aflevering weer wat meer te weten komt.
ik verheug me elke keer weer.
vorige week had ik het opgenomen maar,
omdat mijn video niet perfect werkt had ik geen geluid en het kijken viel mee zelfs zonder geluid is het spannend en dat wil veel zeggen want anders had ik niet gekeken 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
wel
zal dan leuk worden, 2 hoofdpersonages spelen inmiddels al in andere series...
lees dit maar eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Invasion_%28TV%29#Cancellation_and_petition