- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Beste commercial
Beste commercial
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
Ook erg leuk is die van XS4all. En toen hoorde ik een vrouw achter me zeggen. "Wie wil er nog een krentenbol?" Ja... Wie wil er nog een krentenbol...? Alsof er helemaal niets gebeurd was...
Die is echt erg!
davidov
-
- 3466 messages
- 2164 votes
de nieuwe McDonalds reclames zijn wel koddig 
mmmm mannenburger
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Die is echt erg!
die had ik tussen de meest irritante reclame gezet
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik ga elke keer helemaal plat om de planet reclame (volgens mij planet maat ik weet niet 100% zeker) dat er een vrouw in een kas staat met een hogedruk spuit om de plantjes water te geven of dat het navigatiesysteem zegt hier rechtsaf en dat zij dan de bosjes inrijd en in de handlijding staat muis rechtsboven en dat die man dan de muis van de vomputer op het beeld zet
ik lig elke keer weer dubbel van die reclame
er zijn 4 van die stukjes ik kan er nu alleen maar 3 herrineren
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Hint: bed + afstandsbediening
.
Leuke reclame inderdaad.
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
Die is ook zwaar irritant!
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Die reclames van Remember you are not at home vind ik meestal wel grappig.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Geweldig zelfs, lig echt in een deuk als bijvoorbeeld die gast een tik op de bips van die voorbij lopende dame geeft. Herkenbare dingen. 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Niet herkenbaar (
), maar wel geweldig grappig inderdaad! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Die vind ik de beste van de vier.
De andere zijn:
*Man eet uit zakje chips naast vrouw in het vliegtuig.
*Man gaat met zijn hoofd op schoot van onbekende vrouw liggen.
*Zakenman in sjiek restaurant eet ordinair zijn geserveerde soep op.
Ook leuk om ze zelf te verzinnen trouwens.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik ga elke keer helemaal plat om de planet reclame (volgens mij planet maat ik weet niet 100% zeker) dat er een vrouw in een kas staat met een hogedruk spuit om de plantjes water te geven of dat het navigatiesysteem zegt hier rechtsaf en dat zij dan de bosjes inrijd en in de handlijding staat muis rechtsboven en dat die man dan de muis van de vomputer op het beeld zet
ik lig elke keer weer dubbel van die reclame
er zijn 4 van die stukjes ik kan er nu alleen maar 3 herrineren
Bij die auto die de bosjes in reed lag ik volgens mij voor het eerst ooit helemaal dubbel om een reclame 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Dat is een vent hoor.
Dat maakt het nog grappiger.
Echt??? Nog maar een keer kijken dan. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Die reklame van Playstation is echt mooi gedaan. Als reklame niet echt bijster goed, maar de sfeer is gewoon ontzettend eng. Het is net een droom. Dat enge muziekje, die enge voortbewegende schimmen (vooral die zwarte geklede op die straat), net een nachtmerrie.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik vind die reclame van die printer (Kodak?) erg leuk, van een man die op een krukje zit en steeds een lijstje voor zijn gezicht houdt en die veranderd steeds in een foto van zijn gezicht. Erg knap gedaan vind ik.
davidov
-
- 3466 messages
- 2164 votes
Idd iedere keer als ik die reclame zie geniet ik ook weer even (en dat terwijl ik normaal PS reclames in 1 woord kut vind)
Is ook opvallend veel te zien in de reclame, tenminste als je op details gaat letten...
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
die nieuwe reclame van sony, met al die stuiterballen!!!
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
JA, ik wilde net zeggen...fantastische reclame! Uiteraard alleen al door het eit dat het in San Fran opgenomen is. Wow.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik vind die reklame van Hans Anders erg leuk waarin die man zijn eigen verrassingsfeest organiseert. Lekker bizar.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Of het erg recent is, weet ik niet. Maar laatst zag ik een reclame van Senseo waarbij ik werkelijk in een deuk lag.
Een man sloft de keuken in, ziet het hele aanrecht vol vuile vaat, alle keukenkastjes zijn open en leeg. Dan besluit hij om maar met zijn mond onder het Senseo-apparaat te gaan hangen. Zelden zo gelachen om een reclame-filmpje.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm ik lig eigenlijk nog steeds dubbel om de 'korte' reclame van planet internet. Het gaat gewoon helemaal nergens over, erg droog.
Zitten zoon en dochter te bellen/internetten in een kamer. Komt vader binnen: 'HEY weten jullie wel hoeveel dat kost. Echt helemaaal niks...'
hehe, de manier waarop het wordt gebracht. Geweldig. Flauwe humor.
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
op het momnet zijn er best wel leuke reclames op tv.
ik vind de mannenburgers heel erg leuk. vooral degene dat de man laarzen gaat passen.
ik vind de c1000 reclame ook wel grappig. (dan hebben jullie geld over voor fratzen)
de stuiterbal reclame van sony vind ik heel erg mooi
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
De Maggi-reclame, waarin die 2 jochies die ene jongen zitten te bespreken. Hilarisch.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Er zijn weer een paar nieuwe reklames van de Koninlijke Landmacht. Bijvoorbeeld die ene waarin die jongen een brommermotor in de auto van zijn vader heeft gezet.
*kras kras*
[X] GESCHIKT
[ ] ONGESCHIKT
Ze blijven leuk. Ik heb er inmiddels ook een paar zelf bedacht. Als het kan, probeer ik ze ooit eens aan de KL te verpatsen. 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Die reclame van die internerprovider(??)
“U moet hier naar rechts”
“Beweeg u muis naar de rechterbovenhoek”
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mannenburger!!
Best wel lachen
.
Internet-provider is oo wel lachen ja

gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Er zijn weer een paar nieuwe reklames van de Koninlijke Landmacht. Bijvoorbeeld die ene waarin die jongen een brommermotor in de auto van zijn vader heeft gezet.
*kras kras*
[X] GESCHIKT
[ ] ONGESCHIKT
Ze blijven leuk. Ik heb er inmiddels ook een paar zelf bedacht. Als het kan, probeer ik ze ooit eens aan de KL te verpatsen. 
Enkele hiervan vond ik wel erg leuk, maar begin het nu een beetje flauw te vinden. Jammer dat zo'n leuke reeks niet volgehouden kan worden (zoals bij bijvoorbeeld de 'Even Apeldoorn Bellen' reclames, die imo bijna altijd erg lollig zijn).
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Vindt de we is me reclame erg goed. Vooral de muziek erin is geweldig.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Zag gisteren een erg leuke reklame op BBC 1. Een man en een vrouw zitten in een auto (man stuurt,). Opeens haalt de vrouw een stuur tevoorschijn en doet net alsof ze zelf die auto bestuurt. Komt opeens een man naast hen rijden en zit verbijstert te kijken. Opeens geeft die vrouw een ruk naar rechts van dat nepstuur zodat die man denkt dat ze hem wil aanrijden. Zie je even later die auto helemaal uit de bocht vliegen etcetera.