- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Beste commercial
Beste commercial
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Een dynamo in de naaf, waarom is men daar niet veel eerder op gekomen? Het is eigenlijk een soort turbine.
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1060 votes
http://jappo.nl/filmpje.php?id=89
Geweldig 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Hehe,
Die nieuwe van Heineken is trouwens ook wel geinig.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Geweldig filmpje en die nieuwe Heineken is idd ook geweldig.
En nu wachten...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Wat er gebeurt is volslagen onmogelijk, en de muziek is best kut, maar ik vind het er wel erg cool uit zien. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Alleen kan ik me niet indenken dat hier één mens trager van gaat rijden. 5 jaar geleden waren er al indrukwekkendere crashes te zien in videoclips van weet ik wie. Stop er zo'n boodschap onder die je van ver ziet aankomen en de enige reactie die je van mensen kan verwachten is
(met betrekking tot de boodschap dan).
Leuk concept voor reclame over teennagelknippers, maar als preventiecampagne lijkt me dit ongelooflijk verouderd.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Je kan zoveel reclame maken als je wilt en op wat voor manier dan ook, niemand zal er langzamer door gaan rijden.
Los van de boodschap is dit wel erg mooi gemaakt.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Oh, dat was ook niet mijn punt inderdaad. Ik weet ook wel dat het niet gaat werken (zoals veel preventiecampagnes niet werken, hoeveel mensen stoppen er nou met roken omdat er een stickertje op hun pakje staat?), maar ik vond het gewoon opvallend.
Zag zonet trouwens die spot voor www.one.org met al die Hollywood-sterren. Noem me een klootzak, maar het deed me niet zo veel. Toen ik het gezicht van Belushi langs zag komen moest ik zelfs even gniffelen... Kan toch niet de bedoeling geweest zijn.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Vind het filmpje juist mooi maar niet functioneel imho.
En de muziek die Phoenix omschrijft als best kut vind ik juist heel mooi. 
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Toen ik het gezicht van Belushi langs zag komen moest ik zelfs even gniffelen...
Ik neem aan dat je Buscemi bedoeld.
Ik schrok ook even ja 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Afschuwelijk is die.
Vind die van Nivea, waarbij mensen met Nivea-spray zulke goede bescherming hebben dat ze zonder parachute uit een helicopter door het plafond een vergadering komen binnenvallen, wel grappig
.
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
en wie heeft die ene reclame van die ene neger die danst op dat nummer "daddy cool" en ze nederlandse baas belt steeds van " ja over je geld... nou eeeh...."
hij krijgt ze geld steeds niet 
wel lullig eigenlijk, die neger moet dansen en doet alles en krijgt niks...

maar wie heeft msshien linkje 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
wel lullig eigenlijk, die neger moet dansen en doet alles en krijgt niks...

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Tuurlijk wel, een neger die niet betaald wordt is toch heel erg grappig?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ik vind die reclame van tempo team wel kicke, met die knakker die denkt dat die loopgips heeft
.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik vind die reclame van tempo team wel kicke, met die knakker die denkt dat die loopgips heeft
.
Ik die andere van Tempo team... "Het waren twee fantastische dagen!"
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Weinig beste commercials, kweet er wel een die erg erg erg flauw is:
Je bent veel te crocant om uit de magnetron te komen.
van Die kroketten reclame waarbij zo'n persoon verkleed is als kroket en binnenkomt bij een vrouw.