- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jiskefet
Jiskefet
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
en natuurlijk: de dierenwinkel -->kuikenzuigen, prachtig
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Inderdaad dat was Jiskefet, Geweldig waren die series!!
Helaas ontbreekt bij de series van de laatste jaren de hilariteit,creativiteit en impact... De leukste momenten uit de huidige series zijn als ze zteruggrijpen naar vroeger (zoals afgelopen zondag met Multil*l)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Onvoorstelbaar toch, hoeveel van die aflevering die nu op tv is, 10 (?) jaar na dato, nog steeds bijna letterlijk voorbij komt op een gemiddelde dag op een gemiddeld kantoor...
- kwamkwammersloeg
- oegsteegstistan
- wervelstorm
- zaagmans
historische tv 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Volgt iemand het nog? De eerste paar afleveringen van dit seizoen zijn weer geniaal. Die mannen zijn geweldig.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Was even moeilijk inkomen met de eerste aflevering, maar het is uiteindelijk toch weer het vertrouwde meesterschap van de heren!
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
Ik ga volgende week naar de opnames! Lijkt me echt erg leuk om mijn helden eens IRL te zien.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
ja gister wat vlagen van gezien.... haha ze waren zeker grappig!!!
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Die hoofdzuster is ook briljant met haar manieren. 1 woord: WC! 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Die assistente is ook erg geestig. Echt geweldig aan Jiskefet zijn van die typische Jiskefetiaanse loze zinnetjes en acties en daar zit dit seizoen vol mee.
Daar ga je Faber....
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Zag eindelijk weer eens een aflevering. Zo goed zijn ze lang niet geweest.
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
De aflevering van gisteren was inderdaad erg geestig. Ook leuk om die Dennie Christiaan look-a-like rockklassiekers te zien verkrachten.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Inderdaad, ze zijn echt geweldig. De sfeer is er gewoon weer en die moppen, ik lig al weer in een deuk als ik er aan denk terwijl ik hem al kende.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
De aflevering van gisteren was inderdaad erg geestig. Ook leuk om die Dennie Christiaan look-a-like rockklassiekers te zien verkrachten.
SMOOOKKE ON THEEE WAAAATER 
Jiskefet is gelukkig, na een lange tijd, weer hilarisch. De afleveringen in het verzorgingstehuis zijn briljant, misschien mede omdat ik zelf in zo'n instelling werkzaam ben. Laat ik het zo zeggen. Er komen veel herkenbare zaken voorbij, dat in herhaling vallen bijvoorbeeld (en niet geinteresseerd zijn in de verhalen van zouteloze bejaarden
).
Michiel Romeyn is simpelweg hilarisch als bijna onverstaanbaar warhoofd. De als een psychopaat uit zijn ogen kijkende, en op sex beluste Herman Koch is ook geweldig. Maar Kees Prins vind ik echt de beste van het stel. Eigenlijk de enige die echt weet te overtuigen als bejaarde én als lolbroek. Hulde! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Let trouwens eens op de stem van Kees Prins, die zit erg dicht bij zijn Buurman & Buurman stem.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik vind dat ene stuk prachtig dat ze naar een toneelstuk zitten te kijken, waar geen woord van te verstaan is, en dat één in het publiek begint te roepen: "RRRRAAAAAARRRR!!!!" en een ander begint daarop hard te lachen.
Dat gaat zo een tijdje door. Het overige publiek kijkt geërgert, maar niemand durft wat te zeggen. Ik vind hem geweldig!
"RRRRRAAAAARRRR!!!!!"
En dat stukje over een lamp verwisselen met natte handen op een trapje. Erg komisch!
gemaster
-
- 1005 messages
- 2715 votes
Raar is inderdaad een leuke en dat andere stukje wat je bedoelt is van de onvolprezen stuntman Henk Mul.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Henk Mul 
Die stunt met die kroontjespen was echt geweldig!
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Henk Mul 
Ik sluit me bij jullie aan, de heren zijn dit seizoen eindelijk weer op dreef. Herman Koch is een koning. Die aflevering dat ie het bed niet uitwilde, omdat er een uitje naar de Keukenhof op het programma stond, terwijl ie eigenlijk bang voor bloemen is

Of die aflevering dat ie het bed niet uitwilde vanwege de monsters onder zijn bed... 
Nog een vraagje: dat (lekkere) assistentje, is dat niet dezelfde dame als in die reclames van de diepvriesgroente met die drie zussen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Yup. Anniek Pheifer is haar naam.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In de serie is ze niet op haar mooist he. In 'het echt' is ze veel mooier:
http://forum.mokkels.nl/cgi-bi...
Dan moet ik dit ook zien. Op de VPRO site staat leuk "aflevering gemist? kijk 'm in het archief". Vervolgens zie ik nérgens een link naar afleveringen
Wat een flater zeg.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Jep, zeer zeer spijtig. Je kunt alleen de afleveringen van 2004 zien en 1 aflevering van dit seizoen via www.uitzendinggemist.nl
T.O.
-
- 2413 messages
- 2790 votes
Ben benieuwd, heb deze jaargang nog niets gezien.
De oudjaarsaflevering (eind 2004 dus) was in ieder geval onvolprezen naar mijn mening.