• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Jiskefet

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Prachtig weer, die Debiteuren/Crediteuren.

Jassie

• 398 messages
  • 1095 votes

en natuurlijk: de dierenwinkel -->kuikenzuigen, prachtig

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

Inderdaad dat was Jiskefet, Geweldig waren die series!!

Helaas ontbreekt bij de series van de laatste jaren de hilariteit,creativiteit en impact... De leukste momenten uit de huidige series zijn als ze zteruggrijpen naar vroeger (zoals afgelopen zondag met Multil*l)

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

En vanavond kunnen we weer genieten om 22.55

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

''Nee, die leveren ze niet meer''.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onvoorstelbaar toch, hoeveel van die aflevering die nu op tv is, 10 (?) jaar na dato, nog steeds bijna letterlijk voorbij komt op een gemiddelde dag op een gemiddeld kantoor...

- kwamkwammersloeg

- oegsteegstistan

- wervelstorm

- zaagmans

historische tv

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Volgt iemand het nog? De eerste paar afleveringen van dit seizoen zijn weer geniaal. Die mannen zijn geweldig.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Was even moeilijk inkomen met de eerste aflevering, maar het is uiteindelijk toch weer het vertrouwde meesterschap van de heren!

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

Ik ga volgende week naar de opnames! Lijkt me echt erg leuk om mijn helden eens IRL te zien.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

ja gister wat vlagen van gezien.... haha ze waren zeker grappig!!!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Die hoofdzuster is ook briljant met haar manieren. 1 woord: WC!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Die assistente is ook erg geestig. Echt geweldig aan Jiskefet zijn van die typische Jiskefetiaanse loze zinnetjes en acties en daar zit dit seizoen vol mee.

Daar ga je Faber....

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Zag eindelijk weer eens een aflevering. Zo goed zijn ze lang niet geweest.

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

De aflevering van gisteren was inderdaad erg geestig. Ook leuk om die Dennie Christiaan look-a-like rockklassiekers te zien verkrachten.

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Inderdaad, ze zijn echt geweldig. De sfeer is er gewoon weer en die moppen, ik lig al weer in een deuk als ik er aan denk terwijl ik hem al kende.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

gemaster wrote:

De aflevering van gisteren was inderdaad erg geestig. Ook leuk om die Dennie Christiaan look-a-like rockklassiekers te zien verkrachten.

SMOOOKKE ON THEEE WAAAATER

Jiskefet is gelukkig, na een lange tijd, weer hilarisch. De afleveringen in het verzorgingstehuis zijn briljant, misschien mede omdat ik zelf in zo'n instelling werkzaam ben. Laat ik het zo zeggen. Er komen veel herkenbare zaken voorbij, dat in herhaling vallen bijvoorbeeld (en niet geinteresseerd zijn in de verhalen van zouteloze bejaarden ).

Michiel Romeyn is simpelweg hilarisch als bijna onverstaanbaar warhoofd. De als een psychopaat uit zijn ogen kijkende, en op sex beluste Herman Koch is ook geweldig. Maar Kees Prins vind ik echt de beste van het stel. Eigenlijk de enige die echt weet te overtuigen als bejaarde én als lolbroek. Hulde!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Let trouwens eens op de stem van Kees Prins, die zit erg dicht bij zijn Buurman & Buurman stem.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik vind dat ene stuk prachtig dat ze naar een toneelstuk zitten te kijken, waar geen woord van te verstaan is, en dat één in het publiek begint te roepen: "RRRRAAAAAARRRR!!!!" en een ander begint daarop hard te lachen.

Dat gaat zo een tijdje door. Het overige publiek kijkt geërgert, maar niemand durft wat te zeggen. Ik vind hem geweldig!

"RRRRRAAAAARRRR!!!!!"

En dat stukje over een lamp verwisselen met natte handen op een trapje. Erg komisch!

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

Raar is inderdaad een leuke en dat andere stukje wat je bedoelt is van de onvolprezen stuntman Henk Mul.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Henk Mul

Die stunt met die kroontjespen was echt geweldig!

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Henk Mul

Ik sluit me bij jullie aan, de heren zijn dit seizoen eindelijk weer op dreef. Herman Koch is een koning. Die aflevering dat ie het bed niet uitwilde, omdat er een uitje naar de Keukenhof op het programma stond, terwijl ie eigenlijk bang voor bloemen is

Of die aflevering dat ie het bed niet uitwilde vanwege de monsters onder zijn bed...

Nog een vraagje: dat (lekkere) assistentje, is dat niet dezelfde dame als in die reclames van de diepvriesgroente met die drie zussen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Yup. Anniek Pheifer is haar naam.

FX

• 931 messages
  • 685 votes

Dank!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dan moet ik dit ook zien. Op de VPRO site staat leuk "aflevering gemist? kijk 'm in het archief". Vervolgens zie ik nérgens een link naar afleveringen

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

FX wrote:

Nog een vraagje: dat (lekkere) assistentje,

Dat nog geen eens, om nog te zwijgen over dat accent. Verder doet ze het erg leuk.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In de serie is ze niet op haar mooist he. In 'het echt' is ze veel mooier:

http://forum.mokkels.nl/cgi-bi...

Jordy wrote:

Dan moet ik dit ook zien. Op de VPRO site staat leuk "aflevering gemist? kijk 'm in het archief". Vervolgens zie ik nérgens een link naar afleveringen

Wat een flater zeg.

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Jep, zeer zeer spijtig. Je kunt alleen de afleveringen van 2004 zien en 1 aflevering van dit seizoen via www.uitzendinggemist.nl

T.O.

• 2413 messages
  • 2790 votes

Ben benieuwd, heb deze jaargang nog niets gezien.

De oudjaarsaflevering (eind 2004 dus) was in ieder geval onvolprezen naar mijn mening.

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

blijkt wel leuk in dat zorgtehuis...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.