• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.692 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Elineloves wrote:

Leuk! Die serie leek me ook wel tof. Heb je 'm gekocht Rianneke?

Nee dat niet, ga eerst maar eens kijken of het wat is Scream Queens is trouwens ook leuk, twee seizoenen van gezien op MTV een tijd terug.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pretty Little Liars is geweldig. Leuke dames (lekkere wijven moet ik van m'n vrouw zeggen), lekkere verhaallijnen en genoeg twists om een heel seizoen te blijven boeien.

Wij beginnen zo aan seizoen 2. Dikke aanrader.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat geloof ik, heb net de pilot gekeken en ik vond het top! Gelijk een lekker sfeertje (beetje zoals in The Vampire Diaries) mooie, leuke vrouwen en genoeg twists en spanningsopbouw. Ben benieuwd naar de rest

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jullie maken me nieuwsgierig! Ik ga ze ook eens aanzetten en binnenkort een kansje geven.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Vorige week alle 3 de seizoenen van Jersey Shore gekeken. Erg leuk! Vooral JW wat een heeeerlijk wijf. Nu eens beginnen aan Seizoen 3 van The Office (US) en Hard times of RJ Berger. (Seizoen 1 )

mrmojorisin123

• 1869 messages
  • 1808 votes

Gezien :

- Friends

- IT-Crowd

- South Park

- Willy's en Marjetten

- Het Geslacht De Pauw

- Wipeout USA

Lopend :

- Family Guy (Seizoen 6)*

- Californication (Seizoen 1)

- Masters of Horror (Seizoen 1)

- Blue Mountain State (Seizoen 1)*

een aanrader die Blue Mountain State als je van American Pie houdt

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Wire rond ik hopelijk deze week af en dan ga ik me volledig focussen op Mad Men (herziening + s4), Life Unexpected en ga ik mij eindelijk wagen aan Gilmore Girls. Losse episodes regelmatig gezien en weet dus wel wat me te wachten staat.Heeft te lang geduurd, andere kwaliteitseries als Carnivale S2, Deadwood, Six Feet Under, Breaking Bad, Smallville etc. gaan dus weer voorlopig on hold.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ben nu bezig met Pretty Little Liars, en af en toe als tussendoortje Two and a half Man. Na PLL ga ik Off the Map een kans geven en ik ben ook erg benieuwd naar Falling Skies

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

The Wire rondt ik hopelijk deze week af en dan ga ik me volledig focussen op Mad Men (herziening + s4), Life Unexpected en ga ik mij eindelijk wagen aan Gilmore Girls. Losse episodes regelmatig gezien en weet dus wel wat me te wachten staat.Heeft te lang geduurd, andere kwaliteitseries als Carnivale S2, Deadwood, Six Feet Under, Breaking Bad, Smallville etc. gaan dus weer voorlopig on hold.

Misschien een idee om binnenkort weer samen verder te gaan met Supernatural

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Goed plan. Zal S5 eens bestellen .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik mis een aantal series bij NW, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb S2 van The Wire gevonden, ben nu bij 110 dus moet daar maar eens mee verder gaan. Daarnaast PLL en True Blood blijven volgen, de 102 van Nine Lives of Chloe King nog een kansje geven, en dan Life Unexpected maar eens gaan zoeken. Ook Prison Break S4 ligt nog thuis, plus de film, plus 102 en verder van Veronica Mars, S2 van Modern Family, dus dat komt nog wel goed de komende tijd

Naomi Watts wrote:

rondt ik

En als ondertitelaar doet dit pijn natuurlijk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet zo scherp van me, meestal is mijn grammatica niet zo ondermaats hoor .

Er missen nog wel wat series ja, mijn to see lijst is ook zo gigantisch. Ben het overzicht helemaal kwijt .

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Help!

Na het zien van Prisonbreak en 24 en het nu voor mij nu nog lopende Sons of Anarchy ben ik op zoek naar een nieuwe serie. Iemand nog tips die bij deze films aansluiten?

Dacht zelf een beetje aan The Unit en/of Dexter. Misschien zelfs Lost alhoewel ik bang ben dat me dat een beetje te 'sf' wordt.

Eerder genoemde series vond ik geweldig met als hoogtepunt Prisonbreak. Daarna SOA op de voet gevolgd door 24.

Iemand?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Unit is erg gaaf, mits je wel door blijft kijken aangezien de eerste 1,5 seizoen best matig is. Daarna is het zeer gaaf.

Lost kan ik iedereen aanraden, Dexter idem. Mits je dat soort series wel ligt. Ze zijn wat complexer dan 24 of PB.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Hm. Probleem is dat ik samen met een maat kijk, standaard 1 avond in de week een aantal afleveringen. Wanneer het dan té complex wordt is het misschien lastig te volgens soms.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

@ Schram

Lost is een voorspelbare soap, niet kijken dus. Kijk Romanzo Criminale, The Sopranos, Treme, Carnivalé, The Wire of Mad Men maar. Daar spat de genialiteit van het scherm.

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

schram101 wrote:

Hm. Probleem is dat ik samen met een maat kijk, standaard 1 avond in de week een aantal afleveringen. Wanneer het dan té complex wordt is het misschien lastig te volgens soms.

The Shield

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Stu-Pot wrote:
@ Schram

Lost is een voorspelbare soap, niet kijken dus. Kijk Romanzo Criminale, The Sopranos, Treme, Carnivalé, The Wire of Mad Men maar. Daar spat de genialiteit van het scherm.

Heb ook wel eens gehoord dat bij Lost ergens in seizoen drie of vier blijkt dat alle voorgaande seizoenen gedroom zijn dat lijkt me echt ontzettend goedkoop. Ondanks dat het verhaal over en neergestort vliegtuig op een (on)bewoond eiland me wel erg vet lijkt voor een serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:
(quote)

Heb ook wel eens gehoord dat bij Lost ergens in seizoen drie of vier blijkt dat alle voorgaande seizoenen gedroom zijn dat lijkt me echt ontzettend goedkoop. Ondanks dat het verhaal over en neergestort vliegtuig op een (on)bewoond eiland me wel erg vet lijkt voor een serie.

Onzin. Zo gaat Lost helemaal niet en zo loopt het ook niet af.

Lost is ook helemaal geen goedkope soap. Veel betere series heb ik nog niet gezien. Het zit bijzonder goed in elkaar. Maar het is geen serie om met een maat kalm aan te kijken. Dan kan je beter Dexter volgen. 12 afleveringen per seizoen en wel beter te onthouden. Maar The Unit is daar nog geschikter voor, aangezien een hoop afleveringen los van elkaar staan.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

The Oceanic Six wrote:

Onzin. Zo gaat Lost helemaal niet en zo loopt het ook niet af.

Was het ook niet iets vergelijkbaars?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

schram101 wrote:

(quote)

Was het ook niet iets vergelijkbaars?

Er zit wel een hele grote plottwist eind seizoen 3, begin seizoen 4. Maar dat heeft niks met dromen te maken. Lijkt me zonde je te zeggen wat wel, want het is namelijk een gigantische verrassing.

Als je de tijd hebt zou ik Lost kijken. De meest vernieuwende serie sinds 24 met het real-time concept.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Lost is ook helemaal geen goedkope soap. Veel betere series heb ik nog niet gezien. Het zit bijzonder goed in elkaar.

Dat heb ik in seizoen 6 gemerkt. De makers wisten zelf niet hoe ze al hun mankementen moesten oplossen. Lost is btw perfect vergelijkbaar met de Vlaamse soap Thuis. Hier een relatie, daar een relatie, een ontvoering, een dubbelganger (die vermoord wordt), sentimentele crap, een verzameling van allerlei soorten mensen in één omgeving, belachelijke plotwendingen en ga zo maar door.

Als je eens lekker achterover wilt liggen kun je Lost best wel kijken. Als je iets anders zoekt zijn de titels die ik je gegeven heb je zeker van dienst.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mwah, het is wel een geval van veel pretentie. Lost doet zich wat ineteressanter voor, maar desalniettemin een prima serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stu-Pot wrote:

(quote)

Dat heb ik in seizoen 6 gemerkt. De makers wisten zelf niet hoe ze al hun mankementen moesten oplossen. Lost is btw perfect vergelijkbaar met de Vlaamse soap Thuis. Hier een relatie, daar een relatie, een ontvoering, een dubbelganger (die vermoord wordt), sentimentele crap, een verzameling van allerlei soorten mensen in één omgeving, belachelijke plotwendingen en ga zo maar door.

Als je eens lekker achterover wilt liggen kun je Lost best wel kijken. Als je iets anders zoekt zijn de titels die ik je gegeven heb je zeker van dienst.

Nogmaals, onzin. Ergens in seizoen 4 werd al gezegd dat seizoen 6 het slot zou worden en dat ze naar het einde toe gingen werken. Dat jij het slot niks vind mag (ik vond het een erg mooi, toepasselijk einde), maar doe nou niet of de makers maar wat onzinnigs deden op het einde.

Lost is geen actie of thriller serie, maar het heeft daar wel elementen van. Verder is het grotendeels avontuur gecombineerd met drama (persoonlijke verhalen, karakterontwikkeling etc). Schijnbaar niet geschikt voor mensen als jij.

Lost is ontzettend intrigerend, mits je wel weet wat je kan gaan verwachten. Het heeft niet de snelheid van 24 of Prison Break nee.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Het is niet dat ik een hele intelligente serie zoek he. Integendeel. Maar wel series in het genre van Prisonbreak, 24 en SOA. Goed verhaal (niet te moeilijk), een dosis actie en misschien een paar goede twists.

Lost is geen actie of thriller serie, maar het heeft daar wel elementen van. Verder is het grotendeels avontuur gecombineerd met drama (persoonlijke verhalen, karakterontwikkeling etc). .

SOA is eigenlijk ook voornamelijk drama maar vind ik geweldig.!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dan zou ik voor The Unit gaan. Eerste dikke seizoen is even inkomen, maar het is echt een goede serie. Dennis Haysbert (president Palmer uit de 1e seizoenen 24) speelt de hoofdrol

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ja Palmer is vet

Fortune

• 4316 messages
  • 2772 votes

The Wire past ook wel goed in dat rijtje thuis.

Nooit gezien overigens maar goede dingen over gehoord.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Wire in dat rijtje? You gotta be kiddin' me. The Wire is geen hersenloos actie serietje.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Wat is het dan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.