• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Welke series kijk jij?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nice, Scrubs is geweldig van begin tot eind. Alleen seizoen 5 en 6 zijn wat minder, de rest is allemaal briljant.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Ik ben toch benieuwd: hoe krijg je het voor elkaar 14 series te volgen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind ik ook lastig, ik heb ook veel op mijn lijst maar het liefst focus ik me toch op 1 serie tegelijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zo moeilijk is dat niet, hoor. Variatie is goed voor je

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Ik bedoel eigenlijk: waar haal je tijd vandaan?

intezar

• 262 messages
  • 0 votes

BlueVelvet wrote:

Je maakt tijd vrij, dus zo moeilijk zal dat niet gaan.

BlueVelvet wrote:

Kan je geloven dat ik minder series kijk dan dat ik sinds mijn 16e heb gedaan. Ik heb het nu druk met een sociaal leven (woon op kamers) en studeren. Vorig jaar was het aantal aanzienlijk hoger. Maar idd, je maakt tijd vrij. Sommige series laat ik de ene keer even liggen, maar de meeste kijk ik sowieso zodra ze uit zijn. Boeit me weinig of ik op school, thuis of in de trein zit. Ook al moet ik wel toegeven dat mijn cijfers niet al te goed zijn, mede omdat TV altijd de voorkeur heeft

Naomi Watts wrote:

Ik hou ook van Chick series hoor

Haha, ja, ik heb zelfs enkele van mijn mannelijke vrienden weten mee te slepen in de dramatische verhaallijnen. Super lache. Maar als je moet kiezen tussen welke series je gaat volgen dan vallen de wat mannelijkere actie series af omdat die toch vaak stand-alone afleveringen hebben..:P Gister nog Hawaii Five-O gezien, toch wel even fijn die rond vliegende kogels en ontploffende auto's.

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Afgelopen verjaardag de complete DVDbox van the Sopranos gekregen. Net het eerste seizoen afgekeken. Geweldige serie. En ik ben helemaal verliefd op Jamie-Lynn Sigler, de Soprano-dochter. Wat een schatje!

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Jaloers, maar denk dat ik de box ook ga vragen voor mijn verjaardag. Moet er nu verdorie eens van komen dat die hier in de kast staat. En dochter Soprano mag er zeker weten wezen.

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

East bound and down laatst 2e seizoen gekeken is wel aardig lang niet zo grappig als het eerste seizoen.

Kijkt iemand trouwens Rescue me hier, volgens mij ben ik de enigste die dat kijkt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wel als je het zo schrijft

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Zo dus.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Pruim wrote:

En ik ben helemaal verliefd op Jamie-Lynn Sigler, de Soprano-dochter. Wat een schatje!

Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen

Als de wiedeweerga naar het 'Mooiste/leukste actrice' topic met die juffrouw zou ik zeggen!

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Ik moet het ff kwijt vind rescue me echt de beste tv serie ooit.

Nog nooit zo verslaafd aan een serie geweest. Beste combinatie van humor,drama en actie. Geweldige personages en de vriendschappen komen zo oprecht over.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Penoza

kaztor

• 235 messages
  • 146 votes

- Criminal Minds: Briljante kijkjes in de hoofden van zieke geesten en hoe ze te werk gaan.

- N.C.I.S.: Iets luchtigere marine-variant op hierboven, met de super-acteur Mark Harmon .

Heel jammer dat 24 gestopt is, btw....

kaztor wrote:

- Criminal Minds: Briljante kijkjes in de hoofden van zieke geesten en hoe ze te werk gaan.

- N.C.I.S.: Iets luchtigere marine-variant op hierboven, met de super-acteur Mark Harmon .

Heel jammer dat 24 gestopt is, btw....

Mijn ouders kijken die series ook altijd. Persoonlijk vind ik dat er een behoorlijke overload aan dit soort series op TV is. Te weinig plotontwikkeling en teveel focus op de moord van de dag.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat vind ik bij Criminal Minds juist niét het geval, en bij soortgelijke series wel.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Lol verder volgt echt niemand House MD hier. Toch vreemd. Serie heeft zowel in Nederland als in Amerika nog steeds prima kijkcijfers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

House is al vaak genoemd hier, dus waar je dat vandaan haalt.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Vanaf vandaag 'Jesse Stone' (RTL7)

Het eerste deel beviel erg goed.

De serie liep al een tijdje op de Duitse TV, maar ik zie hem toch liever in de originele taal.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Naomi Watts wrote:

House is al vaak genoemd hier, dus waar je dat vandaan haalt.

Heb natuurlijk niet alle pagina's doorgespit maar op de laatste drie pagina's kon ik het niet vinden.

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ik kijk heel graag ook naar z'on chick series....

greys anatomy,

desperate housewives

army wives (alleen niet te veel gezien omdat ik lig al te slapen dan)

maar ben helemaal weg van vrijdag avond op moment. lekker medium kijken en dan daarna dubbele csi special victims

echt een top avond!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Momenteel kijk ik:

- Entourage [herziening, momenteel eerste seizoen, zesde seizoen nog niet gezien]

- Friends [herziening op volgorde, momenteel vierde seizoen]

- Glee [herziening op volgorde, momenteel tweede seizoen., loopt momenteel in de US]

- The Simpsons [momenteel in het vijfde seizoen]

- The Wire [zojuist begonnen met het tweede seizoen]

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

Na wat cancellations van oudere series ben ik nu begonnen met Walking Dead en No Ordinary Family.

Walking Dead is weer eens wat nieuws, een zombie serie, met een cool hoofd personage en tot nu goeden verhaallijnen.

No Ordinary Family is net als heroes alleen dan luchtiger, met oa. Michael Chiklis, Julie Benz en Autumn Reeser. Doet me ook een beetje denken aan een live-action Incredibles.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Op dit moment:

- House s07 (Ha timbo_! )

- Chuck s04

- Rome s02

- Family Guy s09

- Heartbreak High s04 (herziening)

- Mad Men s04

- Boardwalk Empire

- In Treatment s01 (herziening)

- Il Capo dei Capi (Corleone) (herziening)

- La Piovra (The Octopus) s01

Liggen op mij te wachten:

- True Blood s02

- Breaking Bad s01

- Oz s01

- The Sopranos s01

- Twin Peaks s01

- Untouchables s01

- Pioneer One s01

Lig ik op te wachten:

- Entourage s08

- How to Make It in America s02

- Merlin s03

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Heartbreak High

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Chuck - seizoen 4

Galactica 1980 - seizoen 1

Gossip Girl - seizoen 1

Angel - seizoen 1

Will & Grace - seizoen 6

Big Bang Theory - seizoen 3

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Respekked wrote:

Heartbreak High

Blijft zo geweldig hè! Leuke 90's sfeer, leuke thema's, soms wel een erg tienerniveau, maar fuck it, ik vermaak me ermee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.