- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
Ik vond Oz in zijn geheel wel sterk, pas na seizoen 4 vond ik het iets minder worden. Toch heb ik de serie altijd met plezier gekeken.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Nog steeds Geniaal 
Duck Tales, Buurman en Buurman, Scooby Doo, The Flinstones, Tom and Jerry (korte film reeks), Looney Tunes, The Muppet Show, The Simpsons, Star Trek (tv series), The Young Indiana Jones Chronicles, The Jetsons, Er was eens..., Alleen op de Wereld, Alfred J. Kwak, Maya de bij, Watership Down (tv-series),
Kijk deze vaak nog steeds
maar heb laatst ook de serie Arrow van DC Comics gezien.
Kijk eigenlijk niet zoveel series alleen vroeger (maar dat had je vast al gemerkt).
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Tegenwoordig staan mijn series op een laag pitje doordat ik er maar niet in slaag om meerdere series tegelijkertijd te kijken. Waar ben ik nu mee bezig:
Amazing Spider-Man: TAS
Fringe Seizoen 4 
How I Met Your Mother
Op zich een goede combinatie doordat Spider-Man zo'n 20 minuten duurt en Fringe zo'n 40. Kan ik dus afwisselen naargelang hoeveel tijd ik heb. HIMYM is maar eens vrij occasioneel de nieuwe episodes maar sinds de dubbelaflevering heb ik niets meer gezien.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Recentelijk is het tweede seizoen van het Engelse 'Black Mirror' begonnen. Elke aflevering een ander verhaal, andere cast en in die zin dus niet zozeer een serie.
Een enigszins futuristische techno-paranoia serie van maker Charlie Brooker (newswipe, weekly wipe, a touch of cloth) over het gevaar van de toenemende invloed van social media en techniek.
Vind het een geweldig gemaakte serie.
Won vorig jaar een Emmy.
BBC
-
- 137 messages
- 0 votes
Psych! Geniaal grappig, werkelijk waar. Verder LOST, Criminal Minds, House (
), Lewis, That 70s' show, The Big Bang Theory, Sherlock Holmes van de BBC, Desperate Housewives en WIDM.
Pittig veel wel, want ben bij geen één afgehaakt, en kijk ook af en toe wel eens losse afleveringen van Bones, CSI enzovoorts.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ik kom er net achter dat ik nog enkele episodes van Man Up! tegoed heb. Voor mensen die een luchtige komedie willen kijken van een kort seizoen is dit zeker een aanrader.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Pilot van Lilyhammer zorgt er voor dat ik iig aflevering 2 ga checken. Leuk dat serie een keer niet afspeelt in NY, LA of Miami.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Zeker voor series die online meer bekeken worden dan op tv.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Spartacus Blood and Sand, Six Feet Under en Community. Elke week een nieuwe aflevering van Shameless en The Walking Dead. Community ben ik bijna bij, dus binnekort maar eens een nieuwe comedy zoeken. Zit te denken aan Entourage.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Afgehaakt bij American Horrorstory (saai!).
American Horror Story is trouwens de enige tv serie die ik niet op TV volg waarbij ik voorbij de derde aflevering ben geraakt. Vind 't wel gaaf, maar sterk is ook iets anders.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Op dit moment:
90210 S5
American Dad! S8
Community S4
Family Guy S11
Girls S2
Glee S4
Grey's Anatomy S9
Happy Endings S3
How I Met Your Mother S8
Modern Family S4
New Girl S2
Pretty Little Liars S3
Scandal S2
Shameless S3
Southland S5
The Following S1
The Good Wife S4
The Mindy Project S1
The Vampire Diaries S4
Volgens Robert S1
Herhaling:
One Tree Hill S5
Net afgesloten of bijna afgelopen:
30 Rock S7
Ben and Kate S1
Bunheads S1
Downton Abbey S3
House of Cards S1
Last Resort S1
Suits S2
Wie is de Mol? S13
Veel nieuwe series dit seizoen hebben me flink teleurgesteld maar The Following en in zekere mate The Mindy Project zijn wel de moeite waard. Verder vind ik Modern Family, The Good Wife, Glee en Happy Endings beter dan ooit dit jaar.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ben ik met eens. Hetzelfde vind ik trouwens van Episodes, niet heel hoogstaand maar wel prima voor tussendoor.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Episodes zit voor mij wel paar 'treden hoger'! Beverly is echt geweldig. Zo...Brits. Hou er van. Ze was ook zo grappig in Green Wing
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Pilot van Lilyhammer zorgt er voor dat ik iig aflevering 2 ga checken. Leuk dat serie een keer niet afspeelt in NY, LA of Miami.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Episodes zit voor mij wel paar 'treden hoger'! Beverly is echt geweldig. Zo...Brits. Hou er van. Ze was ook zo grappig in Green Wing
Betsy vind ik juist zwaar irritant, kan haar niet uitstaan (komt wellicht ook door haar kapsel). Sean daarentegen vind ik wel een grappige vent.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Modern Family en Raising Hope kunnen nog wel op de lijst ja, al ben ik momenteel meer van de drama. Met Homeland ben ik nu bij seizoen 2 bezig
En? MF EN RH al geprobeerd?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Afgehaakt bij Elementary. Serie zit voor mij toch in andere league. Zelfs niet meer leuk genoeg om tijdens de lunch te kijken. Geldt ook voor Lilyhammer, wat best goed te pruimen is. S1 van Once upon a time afgesloten. Ga later wel weer verder met S2.
Maar prioriteit gaat toch uit naar GoT en Breaking Bad. Het betere werk. En binnenkort eindelijk beginnen met The Walking Dead S1. Dan wordt The Following voorlopig mijn 'lunch-serie'. Het is nu al enigszins voorspelbaar, toch nog ff doorkijken.
Dejive
-
- 40 messages
- 62 votes
Iemand de serie Vikings al geprobeerd/gezien?? Uitgezonden door de zender History.
Gaat over een echt bestaand figuur genaamd Ragnar Lothbrok.
Net klaar met de serie Rome, prachtige serie, zo snel mogelijk Vikings maar proberen.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Iemand de serie Vikings al geprobeerd/gezien?? Uitgezonden door de zender History.
Gaat over een echt bestaand figuur genaamd Ragnar Lothbrok.
Net klaar met de serie Rome, prachtige serie, zo snel mogelijk Vikings maar proberen.
Lijkt mij ook wel aardig. Helaas nog niet gezien.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Six Feet Under S04, Spartacus S02 en Entourage S01
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ben net begonnen met nieuwe serie genaamd Bades Motel en kijk nu ook Utopia en die vind ik echt vet.
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
en Spartacus, alleen dan minder groot opgezet. Als hij zo goed blijft als hij nu is, hoop ik echt dat er een tweede seizoen gaat komen! Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
The Red Riding Trilogy
Momenteel te zien op Canvas, laatste deel a.s. zaterdag 30/3.
Een absolute topper op het gebied van misdaadseries, en keihard.
Ter info > Filmgids.nl: The Red Riding Trilogy
clockwork
-
- 109 messages
- 403 votes
grappig:
Californication
Girls
How I met your mother
New girl
Shameless
Suits
vet:
Breaking bad
Dexter
Game of thrones
Utopia
The wire
drakin
-
- 59 messages
- 40 votes
Vikings volg ik momenteel, en Banshee al is de laatste helaas net alweer afgelopen.
Gelukkig is Game of Throness net weer begonnen.
noerej
-
- 8 messages
- 10 votes
Ik volg al vanaf het begin Grey's Anatomy.
Californication, Hank Moody een Held! 
Dexter ben ik verslaafd aan, Michael C. Hall had mijn hart al gestolen in SFU
The Family Guy blijf ik voor thuis, dat moet altijd gezien worden.
Heb een heleboel shows gezien die er helaas al niet meer zijn:
Top:3
Farscape (ik wil die boxset nog zo graag)
The Shield
Saved
Hansjepansje
-
- 241 messages
- 737 votes
Moet dringend de laatste twee afleveringen van S2 van Borgen eens kijken, en verder ben ik ook alweer Ghost In The Shell: Stand Alone Complex beginnen kijken. Lekker begin van de dag, standaard twee afleveringen bij het ontbijt.