• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.551 actors
  • 9.377.372 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Eraser2

• 387 messages
  • 922 votes

Ik vond Oz in zijn geheel wel sterk, pas na seizoen 4 vond ik het iets minder worden. Toch heb ik de serie altijd met plezier gekeken.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Nog steeds Geniaal

Duck Tales, Buurman en Buurman, Scooby Doo, The Flinstones, Tom and Jerry (korte film reeks), Looney Tunes, The Muppet Show, The Simpsons, Star Trek (tv series), The Young Indiana Jones Chronicles, The Jetsons, Er was eens..., Alleen op de Wereld, Alfred J. Kwak, Maya de bij, Watership Down (tv-series),

Kijk deze vaak nog steeds maar heb laatst ook de serie Arrow van DC Comics gezien.

Kijk eigenlijk niet zoveel series alleen vroeger (maar dat had je vast al gemerkt).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Tegenwoordig staan mijn series op een laag pitje doordat ik er maar niet in slaag om meerdere series tegelijkertijd te kijken. Waar ben ik nu mee bezig:

Amazing Spider-Man: TAS

Fringe Seizoen 4

How I Met Your Mother

Op zich een goede combinatie doordat Spider-Man zo'n 20 minuten duurt en Fringe zo'n 40. Kan ik dus afwisselen naargelang hoeveel tijd ik heb. HIMYM is maar eens vrij occasioneel de nieuwe episodes maar sinds de dubbelaflevering heb ik niets meer gezien.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Recentelijk is het tweede seizoen van het Engelse 'Black Mirror' begonnen. Elke aflevering een ander verhaal, andere cast en in die zin dus niet zozeer een serie.

Een enigszins futuristische techno-paranoia serie van maker Charlie Brooker (newswipe, weekly wipe, a touch of cloth) over het gevaar van de toenemende invloed van social media en techniek.

Vind het een geweldig gemaakte serie.

Won vorig jaar een Emmy.

BBC

• 137 messages
  • 0 votes

Psych! Geniaal grappig, werkelijk waar. Verder LOST, Criminal Minds, House ( ), Lewis, That 70s' show, The Big Bang Theory, Sherlock Holmes van de BBC, Desperate Housewives en WIDM.

Pittig veel wel, want ben bij geen één afgehaakt, en kijk ook af en toe wel eens losse afleveringen van Bones, CSI enzovoorts.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ik kom er net achter dat ik nog enkele episodes van Man Up! tegoed heb. Voor mensen die een luchtige komedie willen kijken van een kort seizoen is dit zeker een aanrader.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Pilot van Lilyhammer zorgt er voor dat ik iig aflevering 2 ga checken. Leuk dat serie een keer niet afspeelt in NY, LA of Miami.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Spartacus Blood and Sand, Six Feet Under en Community. Elke week een nieuwe aflevering van Shameless en The Walking Dead. Community ben ik bijna bij, dus binnekort maar eens een nieuwe comedy zoeken. Zit te denken aan Entourage.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

laundromat wrote:

Afgehaakt bij American Horrorstory (saai!).

American Horror Story is trouwens de enige tv serie die ik niet op TV volg waarbij ik voorbij de derde aflevering ben geraakt. Vind 't wel gaaf, maar sterk is ook iets anders.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Op dit moment:

90210 S5

American Dad! S8

Community S4

Family Guy S11

Girls S2

Glee S4

Grey's Anatomy S9

Happy Endings S3

How I Met Your Mother S8

Modern Family S4

New Girl S2

Pretty Little Liars S3

Scandal S2

Shameless S3

Southland S5

The Following S1

The Good Wife S4

The Mindy Project S1

The Vampire Diaries S4

Volgens Robert S1

Herhaling:

One Tree Hill S5

Net afgesloten of bijna afgelopen:

30 Rock S7

Ben and Kate S1

Bunheads S1

Downton Abbey S3

House of Cards S1

Last Resort S1

Suits S2

Wie is de Mol? S13

Veel nieuwe series dit seizoen hebben me flink teleurgesteld maar The Following en in zekere mate The Mindy Project zijn wel de moeite waard. Verder vind ik Modern Family, The Good Wife, Glee en Happy Endings beter dan ooit dit jaar.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Spy is een fijne 'even tussendoor' serie.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Ben ik met eens. Hetzelfde vind ik trouwens van Episodes, niet heel hoogstaand maar wel prima voor tussendoor.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Episodes zit voor mij wel paar 'treden hoger'! Beverly is echt geweldig. Zo...Brits. Hou er van. Ze was ook zo grappig in Green Wing

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

En Black Books.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

laundromat wrote:

Pilot van Lilyhammer zorgt er voor dat ik iig aflevering 2 ga checken. Leuk dat serie een keer niet afspeelt in NY, LA of Miami.

Zojuist de eerste vier afleveringen gezien, het is aardig, maar heel geweldig vind ik het niet. Het voelt te veel als een spin-off van The Sopranos aan. Joey redde het ook niet zonder de rest van Friends, ditzelfde probleem heeft Silvio Dante/Giovanni Henriksen.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

laundromat wrote:

Episodes zit voor mij wel paar 'treden hoger'! Beverly is echt geweldig. Zo...Brits. Hou er van. Ze was ook zo grappig in Green Wing

Betsy vind ik juist zwaar irritant, kan haar niet uitstaan (komt wellicht ook door haar kapsel). Sean daarentegen vind ik wel een grappige vent.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Modern Family en Raising Hope kunnen nog wel op de lijst ja, al ben ik momenteel meer van de drama. Met Homeland ben ik nu bij seizoen 2 bezig

En? MF EN RH al geprobeerd?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Afgehaakt bij Elementary. Serie zit voor mij toch in andere league. Zelfs niet meer leuk genoeg om tijdens de lunch te kijken. Geldt ook voor Lilyhammer, wat best goed te pruimen is. S1 van Once upon a time afgesloten. Ga later wel weer verder met S2.

Maar prioriteit gaat toch uit naar GoT en Breaking Bad. Het betere werk. En binnenkort eindelijk beginnen met The Walking Dead S1. Dan wordt The Following voorlopig mijn 'lunch-serie'. Het is nu al enigszins voorspelbaar, toch nog ff doorkijken.

Dejive

• 40 messages
  • 62 votes

Iemand de serie Vikings al geprobeerd/gezien?? Uitgezonden door de zender History.

Gaat over een echt bestaand figuur genaamd Ragnar Lothbrok.

Net klaar met de serie Rome, prachtige serie, zo snel mogelijk Vikings maar proberen.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Dejive wrote:

Iemand de serie Vikings al geprobeerd/gezien?? Uitgezonden door de zender History.

Gaat over een echt bestaand figuur genaamd Ragnar Lothbrok.

Net klaar met de serie Rome, prachtige serie, zo snel mogelijk Vikings maar proberen.

Lijkt mij ook wel aardig. Helaas nog niet gezien.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Six Feet Under S04, Spartacus S02 en Entourage S01

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ben net begonnen met nieuwe serie genaamd Bades Motel en kijk nu ook Utopia en die vind ik echt vet.

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Momenteel kijk ik ook naar Vikings... Super! Nou ben ik pas bij aflevering vier hoor dus is het eigenlijk nog iets te vroeg om nu al te oordelen... maar tot nu toe kijk ik elke week uit naar de volgende! Prachtige locaties ( opgenomen in Ierland ) prima acteerwerk, leuk verhaal... De serie is voor mij vergelijkbaar met Game of Thrones en Spartacus, alleen dan minder groot opgezet. Als hij zo goed blijft als hij nu is, hoop ik echt dat er een tweede seizoen gaat komen!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Alcatraz

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

The Red Riding Trilogy

Momenteel te zien op Canvas, laatste deel a.s. zaterdag 30/3.

Een absolute topper op het gebied van misdaadseries, en keihard.

Ter info > Filmgids.nl: The Red Riding Trilogy

clockwork

• 109 messages
  • 403 votes

grappig:

Californication

Girls

How I met your mother

New girl

Shameless

Suits

vet:

Breaking bad

Dexter

Game of thrones

Utopia

The wire

drakin

• 59 messages
  • 40 votes

Vikings volg ik momenteel, en Banshee al is de laatste helaas net alweer afgelopen.

Gelukkig is Game of Throness net weer begonnen.

noerej

• 8 messages
  • 10 votes

Ik volg al vanaf het begin Grey's Anatomy.

Californication, Hank Moody een Held!

Dexter ben ik verslaafd aan, Michael C. Hall had mijn hart al gestolen in SFU

The Family Guy blijf ik voor thuis, dat moet altijd gezien worden.

Heb een heleboel shows gezien die er helaas al niet meer zijn:

Top:3

Farscape (ik wil die boxset nog zo graag)

The Shield

Saved

Hansjepansje

• 241 messages
  • 737 votes

Moet dringend de laatste twee afleveringen van S2 van Borgen eens kijken, en verder ben ik ook alweer Ghost In The Shell: Stand Alone Complex beginnen kijken. Lekker begin van de dag, standaard twee afleveringen bij het ontbijt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.