• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.537 actors
  • 9.376.795 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Maar geen equivalent voor Strahovski zeker?

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Haha nee helaas niet (dat is ook het enige voordeel aan Chuck).

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Heb Spy ook gevolgd maar was er niet zo kapot van. Vond Boyd samen met Mangan in Dirk Gently, meer geslaagd.

Andere Engelse series die ik momenteel volg.

Friday Night Dinner, Fresh Meat, Me and mrs Jones en Misfits.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Dexter

gebruiker_56935

• 433 messages
  • 0 votes

Breaking Bad

Game Of Thrones

How I Met Your Mother

Modern Family

True Blood

Le Edzel

• 879 messages
  • 2624 votes

Voor degene die Crimi Clowns nog niet op de Belgische tv of op internet heeft gezien; vanaf vrijdag is deze geloof ik op Veronica te zien. Erg vermakelijke serie, aanrader!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Homeland en Dexter meteen na het weekend. Loop ietsje achter met Boardwalk Empire en HIMYM. Ben episodes aan het opsparen voor Hells on Wheels, Community en Game of Thrones. En bekijk op mijn gemakje Mad Men en The Walking Dead.

Wacht op nieuw seizoen/vervolg van Breaking Bad en White Collar.

Series waar ik aardig wat van gezien heb maar op een of andere reden al tijden niks meer van gezien heb maar wel weer snel aan wil beginnen:

Heroes

Six Feet Under

Weinig ruimte voor films eigenlijk.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

- Aan het opsparen: Homeland, Dexter, The Walking Dead, Sons of Anarchy, Boardwalk Empire

- Wachten tot het volgende seizoen: Breaking Bad, Game of Thrones

- Binnekort maar eens een start maken met: The Shield, The Wire, Deadwood.

- Nu aan het kijken: Niks en daar moet snel verandering in komen. Alleen weet ik niet zo goed aan welke serie ik nou moet gaan beginnen. Nouja ik wil wel met The Wire beginnen maar kan daar geen breedbeeld versie van vinden . Twijfel of ik dat dan wel moet gaan kijken... Irriteerde me al mateloos de eerste 5 minuten aan dat vierkante beeld. Ik blijf dus nog maar even doorzoeken.

welke kijk ik? the bridge of harper's island? welke is spannendst en interessant?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

"the bridge of harpers island" lijkt me wel een goeie om mee te beginnen.

hahahahaha

maar wat is het serieuse antwoord? the bridge / Harpers Island?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Iemand toevallig ook al de nieuwe show van Steve-O gezien, Killer Karaoke?

Show vol onzin natuurlijk waarin deelnemers tijdens het zingen bestookt worden met allerlei Jackass-achtige taferelen. No matter what happens, ze mogen niet stoppen met zingen. Leuke onzin imo

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

welke kies ik? The Bridge/ of Harper's Island?

Ik hou van spanning maar beide zijn spannend vind ik overal terug........

geofreak

• 7 messages
  • 12 votes

Luppie00 wrote:

Nouja ik wil wel met The Wire beginnen maar kan daar geen breedbeeld versie van vinden . Twijfel of ik dat dan wel moet gaan kijken... Irriteerde me al mateloos de eerste 5 minuten aan dat vierkante beeld. Ik blijf dus nog maar even doorzoeken.

Kan je nu al vertellen dat dat er waarschijnlijk niet is. Maar halleluja, vierkant beeld of niet, als je daardoor de wire niet gaat kijken........Zonder twijfel mijn absolute favoriet en in mijn ogen het beste wat er ooit voor de televisie is gemaakt (films niet meegerekend). Sinds ik de The Wire heb gekeken ondervind ik moeite met het kijken van andere serie's, omdat ik maar blijf vergelijken. Laat je niet af schrikken door dat het wat verouderd is en de eerste afleveringen misschien wat moeilijk door te komen zijn, want het is zo onwaarschijnlijk goed.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

- Homeland

- New Girl

- Breaking Bad

- West Wing

- Mad Men

- Dexter

- Community

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

- Californication

- Breaking Bad

- Two and a Half Men (t/m seizoen 8 uiteraard)

- Twin Peaks

- Sopranos

- Band of Brothers

Bovenstaande series heb ik volledig gezien, of ben ik nog mee bezig. Van 'Californication' heb ik alle seizoenen stuk of 4 keer gezien, helemaal geweldig. Verder ben ik nu bezig met 'Breaking Bad', prachtige serie en moet ik weer opnieuw beginnen met Twin Peaks. Ben daar halverwege gestopt een dik jaar geleden ofzo, dus die komt opnieuw aan de beurt.

'Sopranos' is geniaal, machtige serie en 'Two and a Half Men' uitermate vermakelijk, ook daar heb ik alle seizoenen zo'n 3 keer gezien.. uiteraard t/m seizoen 8.. want geen Charlie is geen 'Two and a Half Men'. 'Band of Brothers' heb ik een paar jaar geleden al helemaal uitgekeken.

Verder kijk ik zo nu en dan weer 's wat van 'Family Guy', érg grappig tussendoor.. en ben ik best benieuwd naar een paar andere series, maar misschien komen die nog eens aan de beurt.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik kijk:

Dexter

Breaking Bad

Homeland

Penoza

Modern Family

Big bang Theory

Revenge

Once upon a time

Switched at Birth

Game of Thrones

Mad Men

How I Met Your Mother

Episodes

The Killing

Borgen

The Bridge

Downton Abbey

Gezien:

Six feet under (staat in mijn top3 van beste series).

Will&Grace

Friends

In Therapie

Absolutely Fabulous

Arrested Development

Scrubs

Gilmore girls

Prison Break (vooral eerste 2 seizoenen)

Lost (eind was anticlimax voor mij)

Ally McBeal

Wil zien:

The Wire

The Walking Dead

True Blood

Best verschillende series.

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

the bridge of the killing? welke is spannendst...

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Allebei kijken! Allebei topvrouwen (met hun beperkingen )!

Film Fan

• 940 messages
  • 2187 votes

Ik kijk nu Alcatraz, heeft wat weg van Lost

mà'àèç§

• 68 messages
  • 165 votes

ik kijk

fringe

band of brothers (dvdbox)

the big bang theory

bones

csi:new york

continuum

dimi303

• 3418 messages
  • 3669 votes

Nieuwe Vlaamse reeks 'Wolven' op één.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

geofreak wrote:

(quote)

Kan je nu al vertellen dat dat er waarschijnlijk niet is. Maar halleluja, vierkant beeld of niet, als je daardoor de wire niet gaat kijken........Zonder twijfel mijn absolute favoriet en in mijn ogen het beste wat er ooit voor de televisie is gemaakt (films niet meegerekend). Sinds ik de The Wire heb gekeken ondervind ik moeite met het kijken van andere serie's, omdat ik maar blijf vergelijken. Laat je niet af schrikken door dat het wat verouderd is en de eerste afleveringen misschien wat moeilijk door te komen zijn, want het is zo onwaarschijnlijk goed.

Ik ga hem zeker ook kijken! Het is precies waar ik van houd en aan de zoveel, net als jouw, positieve reacties te lezen MOET ik hem wel kijken. Alleen in een breedbeeld versie kijken is natuurlijk veel lekkerder en ik dacht dat die er ook was.. Ach aan dat vierkante beeld raak je ook wel gewend.

Maar goed, nu nog even Dexter (07), Homeland (02) en Boardwalk Empire (03) afkijken en ik denk dat ik dan aan mijn laatste pareltje uit mijn voorraadkast beginnen..

Izgnanie

• 34 messages
  • 0 votes

Penoza

geofreak

• 7 messages
  • 12 votes

[quote]Luppie00 wrote:

Ik ga hem zeker ook kijken! Het is precies waar ik van houd en aan de zoveel, net als jouw, positieve reacties te lezen MOET ik hem wel kijken. Alleen in een breedbeeld versie kijken is natuurlijk veel lekkerder en ik dacht dat die er ook was.. Ach aan dat vierkante beeld raak je ook wel gewend.

[/quote

Oh ja, en je moet deze serie ook absoluut met subs kijken. Zonder is het echt moeilijk met al die straattaal en veel afkortingen.

Binnenkort maar weer eens Suits oppakken en misschien Mad Men kijken. Voordat ik het weet begint Game of Thrones weer.

Toch, nu ik een tijd terug met the wire ben gestopt heb ik er nog steeds moeite mee. Nooit meer Herc, Omar, Bubbles, Stringer, Avon, Michael, Kima, McNulty, Daniels, Carver, Narmond, Lester, Davis, prezbowloski en nooit meer Duquan....

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ik was afgelopen zondag klaar met The Wire en heb nu al afkickverschijnselen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Daar heb je toch helemaal geen tijd voor. Door gaan naar Treme, pronto! .

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Treme gaat nog even duren, eerst nog Six Feet Under en Oz.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat was ook mijn gevoel na The Wire: ik wil meer van dit. Toen ook aan Oz begonnen. Ik ben nu net klaar met The Sopranos en heb weer dat lege gevoel. Dat probeer ik nu met The Game of Thrones op te vullen.

Treme wist mij niet genoeg te boeien, ondanks de vele acteurs van The Wire. Misschien probeer ik die later nog een keer, het zou niet de eerste keer zijn dat ik meerdere valse starten maak met een serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eazy wrote:

Treme gaat nog even duren, eerst nog Six Feet Under en Oz.

SFU nog niet gezien? Gauw doen! Beter vind je ze bijna niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.