- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Frenetic
-
- 203 messages
- 1425 votes
Lost,Prison Break, The Walking Dead (season 1) ,24, Invasion, OZ gekeken.
Board Walk Empire heb ik thuis liggen.
Binnenkort: Terra Nova, American Horror History, Once Upon A Time, Grimm & Games of Thrones.

partypooper90
-
- 14 messages
- 0 votes
Boardwalk Empire, Life's too short, Flight of the Conchords en daarnaast ook de tekenfilmseries Family Guy, American Dad en het briljante Bob's Burgers
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Heb bijna The Walking Dead afgezien, nog één aflevering 
DVD-T, Heroes is super!
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Star Trek:OS
Star trek: Next Generation
Twin peaks
Band of Brothers
The Walking dead
Kingdom's Hospital
Doctor Who
Torchwood
South Park
Futurama
American Dad
Family guy
Blackadder
Bottom
Are you being served?
Keeping Up Appearances
House MD
Buffy the Vampire Slayer
Angel(van Buffy hierboven)
Married with Children
En het Ontbijtjournaal met Jan de Hoop.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Op dit moment kijk ik How I met Your Mother, Two and a Half man, Family Guy, the Big Bang Theory en de fenomenale serie Misfits.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kort gezegd is Misfits het Britse Heroes, maar ik heb pas 1 ep gezien, dus misschien dat ik het tekortdoe zo.
kelly88
-
- 4 messages
- 0 votes
Hmz, oké. Misschien toch wel de moeite waard om het te gaan volgen...Ik vind Heroes wel een goeie serie
.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Op dit moment kijk ik alleen Arrested Development. Sta op het punt om te beginnen met Deadwood, Boardwalk Empire of Mad men. Over een maandje ook weer verder met The Walking Dead.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes

Nog meer mensen die dat gebruiken? Ideale site om je series bij te houden. En het is gewoon leuk. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Hmz, oké. Misschien toch wel de moeite waard om het te gaan volgen...Ik vind Heroes wel een goeie serie
.
Ik heb Heroes niet gezien dus ik weet niet of het in de zelfde straat ligt, maar een is een serie die heerlijk weg kijkt, spannend is en erg leuke personages heeft. Daarnaast vind ik het visueel erg sterk. Zeker de moeite waard.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Breaking Bad seizoen 1 aan het opnemen om het in één keer te kunnen zien.
En ik heb Wild Palms (1993) nog liggen voor een hernieuwde kijkbeurt.
kelly88
-
- 4 messages
- 0 votes
Hmz, oke, thanks voor de aanbeveling. Ik ga wel ff kijken of ik het ergens kan streamen.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Ik kijk nu Arrested development en ben net begonnen aan Mad men. Arrested development vond ik in het begin af en toe iets te droog maar begint in de loop van seizoen 1 toch wel erg leuk te worden. Mad men heb ik net 1 aflevering gezien en weet nog niet goed wat ik ervan moet denken, maar ik heb meestal wel een aantal afleveringen nodig voordat ik er een beetje in zit.
TomPSV
-
- 503 messages
- 445 votes
Heb onlangs het eerste seizoen van Homeland in drie dagen bekeken, echt een geweldige serie is dat. Daarnaast ben ik begonnen met Lost en 24, dus daar ben ik nog wel een tijdje zoet mee.
Imperial Figure
-
- 297 messages
- 741 votes
Op dit moment.
1. Boss
2. Boston Legal
3. Prison Break
Boss is zeer goed, Frasier is één van mijn favoriete comedy series en ik moet zeggen dat het een flinke verandering is dat Kelsey Grammer dit keer een serieuze rol speelt.
Na Frasier was het zo'n beetje gebeurd met Kelsey Grammer, maar met Boss is ie weer helemaal terug.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nu momenteel tijdens mijn HBO hiatus bezig met The Good Wife en The West Wing enorm goed. Ijzersterk drama, enorm goed acteerwerk en een magistrale advocatuur setting (The Good Wife) en ijzersterk drama, met briljante lines en dito delivery en tot nu toe solide drama (The West Wing). Helemaal niet zo verkeerd om even weg te zijn bij het soms iets te verfijnde HBO.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nu momenteel tijdens mijn HBO hiatus bezig met The Good Wife en The West Wing enorm goed. Ijzersterk drama, enorm goed acteerwerk en een magistrale advocatuur setting (The Good Wife) en ijzersterk drama, met briljante lines en dito delivery en tot nu toe solide drama (The West Wing). Helemaal niet zo verkeerd om even weg te zijn bij het soms iets te verfijnde HBO.
En aankomend weekend met Army Wives beginnen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat vind ik nou weer 3 keer niks.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben op dit moment bezig met seizoen 1 van Glee. Niet alles is even interessant, maar de liedjes maken een hoop goed. Fijn om te horen dat The West Wing bevalt. Na S1 van Glee ga ik denk ik weer verder met Greek.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, leuk om te lezen dat jij into de liedjes bent. Dat vind ik een van de mindere dingen, sommigen spoel ik het liefst door.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat is voor mij juist de reden om te kijken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgt:
- Pretty Little Liars
- Glee
- True Blood
- The Vampire Diaries
- Modern Family
- Criminal Minds
- Desperate Housewives
- Greys Anatomy
- Death Valley
- American Horror Story
- 2 Broke Girls
- Awkward
- Chase
- Suburgatory
- Up All Night
- The Secret Circle
- Happy Endings
- South Park
Klaar met:
- Friday Night Lights
- Prison Break
- Lost
- The L-Word
- Married With Children
- Friends
- The Nine Lives of Chloe King
Afgehaakt:
- The Lying Game
- Revenge
- New Girl
Wachtlijst:
- Person of Interest
- Homeland
- Teenwolf
- The Killing
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is voor mij juist de reden om te kijken.
Hehe ja, ik krijg de '
' vaker te zien.
Ik ben meer een zacht ei voor de verhaallijnen, de drama en de intriges. En Sue Sylvester natuurlijk.