• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.925 votes
Profile

Prison Break

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

Ik wil wat meer over seizoen 2 weten kan iemand mij helpen?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik kan je niet verder helpen, dit is alles wat ik weet. Er is ook verder niet veel van bekend, maar misschien als je goed googled dat je dan wat vind.

DJ Finger

• 2 messages
  • 0 votes

Prison Break has been greenlit through the 2006-07 season, FOX confirmed today.

The news comes just a week after the cult drama's return from a lengthy hiatus to impressive ratings: figures for its Monday 8pm slot are up a solid 57% in 18-49.

Executive producer Matt Olmstead told Variety that the second season would focus on the newly-escaped prisoners as they attempt to elude capture. "Season two is basically 'Prison Break: Manhunt'," he said. "It's constant pursuit. No one's safe. No one retires to their home in the country."

The series will continue to shoot in Chicago for the first thirteen episodes but will relocate to New Mexico or somewhere in the South West for the final nine. Production will most likely begin in June for a premiere in late August or early September.

Olmstead also revealed that three characters will die in the final two episodes of the current season, including one of the core eight prisoners.

Vanavond de laatste aflevering van dit seizoen in de VS.

Wat ik las een aflevering van 80 minuten.

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

waar had je dat gelezen van 80 minuten?

dus er komt geen of juist wel een verhaal van na de uitbraak?

apekop

• 3 messages
  • 0 votes

ze gaan het verneuken met seizoen 2... gegarandeerd verblind door eigen succes ben ik bang maar ja... Seizoen 1 is hartstikke goed..

aflevering 22.. volgens mij niet 80 minuten, ach ja ik ben benieuwd

hosternokke

• 18 messages
  • 105 votes

Ik heb net Aflevering 22 gekeken is gewoon 40 min zoals normaal.

apekop

• 3 messages
  • 0 votes

hosternokke wrote:

Ik heb net Aflevering 22 gekeken is gewoon 40 min zoals normaal.

jep maar damn.. ik dacht dat er een 'einde' zou komen maar deze aflevering was vrij onbevredigend

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

Ik ben nou bezig met deel 22 aan het pindakazen maar wel zonder ondertiteling en hoezo gaan ze het verneuken zou me echt wel vet lijken als er een seizoen 2 zou komen

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

En hoezo was deel 22 onbevredingend?

joeri15

• 245 messages
  • 321 votes

Als je op Wikipedia kijkt kun je het volgende lezen:

- het 1e seizoen telt inderdaad 22 afleveringen(het zouden er eerst 13 zijn maar de serie had een enorm succes).

- daarnaast gaan ze in juni beginnen met de opnames voor het nieuwe seizoen die in de herfst worden uitgezonden in Amerika.

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

cool

DJS

• 11 messages
  • 36 votes

Net afl.22 gekeken, bijster dramatisch einde, heel commercieel ingesteld en makkelijk door te rollen op seizoen 2.

Vond het wel erg jammer dat het zo geindigd is, totaal geen voldaan gevoel...

macc

• 20 messages
  • 11 votes

Ik snap sowieso niet alle commotie rond de serie. Het is niet slecht, maar ik ken genoeg betere series.

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

ik wil heel graag weten wanneer precies seizoen 2 komt en hoeveel delen dat zijn

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

In de herfst dus schrijf je agenda maar vol en het worden allemaal halve afleveringen. 43 stuks ofzo..

DJ Finger

• 2 messages
  • 0 votes

Hmmm, op zich geen tegenvallende aflevering. Alleen wel een onbevredigend slot van een seizoen. Wel lachen, die psycho op z'n fiets en dan nog even zonder handen aan het stuur fietsen.

Seizoen 2 halve afleveringen? Kan het me niet voorstellen.

Met reclame heb je dan 2 maal 12 minuten. Is ook geen reet aan.

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

inderdaad geen reet aan maar wel spannend zo moeten ze nog langer wachten willen ze weten wat er gebeurd waar staat dat dan van die afleveringen Yekezzez?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, ben ik ook wel benieuwd naar...halve afleveringen? Dat is wel een erg grote gok. Hoe dan ook, het filmen begint op 15 juni.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ja, halve, maar ze laten telkens twee afleveringen achter elkaar zien, dus....

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

Waar halen jullie die info vandaan over seizoen 2

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

De supergeheime "prison Break" nieuwsbrief. Die komt altijd in de vorm van een tattoo na een avondje dronken stappen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Scofield wrote:
Waar halen jullie die info vandaan over seizoen 2

Is al vermeld op de officiele site van Fox

http://www.fox.com/prisonbreak/

Scofield wrote:
ik wil heel graag weten wanneer precies seizoen 2 komt en hoeveel delen dat zijn

Eind 2006

Aflevering was spannend maar het einde von ik maar niks vliegtuigje weg hun geen vervoer om te ontsnappen dus wordt het maar rennen voor je leven

juhroen130

• 31 messages
  • 3 votes

heb net ep 22 gezien.. was niet wat ik er van had verwacht het viel eigenlijk best wel hard tegen. ik vond het eigenlijk gewoon de slechtste aflevering van de serie

en nu gaan ze ook nog door met het maken van afleveringen voor het 2e seizoen nou het moet wel heel spannend worden willen ze mij nog gaan boeien.

Prisonbreak

• 1 messages
  • 0 votes

ik vind dit de gekste serie ik hou helemaal niet van series maar toen ik het zag ik was gelijk helemaal verkocht heb afgelopen dinsdag aflevering 22 gezien echt te spannend gewoon...jammer dat we tot de herfst moeten wachten nu

L0sT_R3B3L

• 224 messages
  • 0 votes

macc wrote:

Ik snap sowieso niet alle commotie rond de serie. Het is niet slecht, maar ik ken genoeg betere series.

Zoals ?

macc

• 20 messages
  • 11 votes

The Wire, Sopranos, Oz, The Shield...

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

wat is commotie?

Nis

• 60 messages
  • 172 votes

Ophef ...

Nis

• 60 messages
  • 172 votes

macc wrote:

The Sopranos ...

Absoluut een fantastische serie!

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

ik vind er niks aan die saaie maffia baas ow hoer man

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.