24
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
het voorstukje wat ze laten zien op rtl? dat zijn gewoon voorstukjes van alle seizoenen.
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
Ja, dat zal ook wel, maar me vraag was eigenlijk of ze dan echt los van elkaar staan of dat je de gebeurtenissen met de personages wel moet weten voor seizoen 5.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ja, dat zal ook wel, maar me vraag was eigenlijk of ze dan echt los van elkaar staan of dat je de gebeurtenissen met de personages wel moet weten voor seizoen 5.
misschien is het wel handig om de laatste aflevering van seizoen 4 te hebben gezien om het begin van seizoen 5 te begrijpen.
En er zijn wel enkele dingen die je moet weten, want anders snap je de laatste minuten van seizoen 5 ook niet. Maar voor de rest kan je wel gewoon seizoen 5 kijken
deStef
-
- 255 messages
- 607 votes
Ik heb ze alle 5 gezien, en kan niet wachten tot seizoen 6. Echt een superserie, 
Phoenix_1977
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo iedereen,
Vanavond kwam ik pas achter het bestaan van dit forum toe ik op zoek was naar de releasedatum voor het 5e seizoen van "24". Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik me er ook mee ga bemoeien 
De releasedatum voor seizoen 5 die ik hier op het forum ben tegengekomen, is de releasedatum voor de box in Groot-Brittannië. Voor de Benelux is er nog geen releasedatum vrijgegeven. Zelfs leveranciers kunnen geen antwoord geven over de releasedatum. 20th Century Fox heeft nog niets bekend gemaakt.
Waarom vinden mensen trouwens dat Penny Johnson Jerald (Sherry Palmer) zo overdreven acteert? Ik ken haar ook uit andere rollen (o.a. Captain Kassidy Yates, Star Trek: Deep Space Nine) en daarin speelt ze weliswaar een heel andere rol (een principiële vrouw die geen problemen heeft de regels te overtreden om het goede te kunnen doen) maar dat doet ze eigenlijk op dezelfde manier. Bovendien is het de bedoeling dat je een hekel hebt aan Sherry Palmer en haar niet vertrouwt. En ik zou zeggen dat dat aardig lukt.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Ben ik de enige hier die die president in het vijfde seizoen zo'n lulletje eerste klas vind. Hij komt echt niet geloofwaardig over, en dan die labiele vrouw dr bij...
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Geweldige serie dat 24. Helaas wordt het erg slecht bekeken zag ik staan, gisteren minder dan 200.000 kijkers. Ik hoop niet dat ze het op een andere tijd gaan programmeren.
Davinci
-
- 26 messages
- 133 votes
Hallo iedereen,
Vanavond kwam ik pas achter het bestaan van dit forum toe ik op zoek was naar de releasedatum voor het 5e seizoen van "24".
Dat heb ik nu ook! Ik kom er nu pas achter het bestaan van dit forum. Met zweet op mij handen heb ik net seizoen 4 afgerond. En tjonge wat een adraline gaat er door je heen. Ik ben 1,5 jaar geleden begonnen met seizoen 1 op dvd te kijken en sindsdien enorm verslaaf. Na 1 & 2 heb ik een break gehouden aagezien ik nergens meer aan toe kwam. Toen 3 gekeken met de verwachting niets beters te zien....I was wrong
.. Na een siderend 3e seizoen besloot k weer even te wachten met 4. Maar nu ik deze ook heb gekeken ga ik niet langer wachten met kijken van 5 (die ik gelukkig ook in mijn bezit heb.) Ik zou het wel willen uitschreeuwen. Maar 24 is de best gemaakt te serie ooit in zijn genre.

PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
Ben ik de enige hier die die president in het vijfde seizoen zo'n lulletje eerste klas vind. Hij komt echt niet geloofwaardig over, en dan die labiele vrouw dr bij...
ben benieuwd naar je reactie na het einde van afl. 16 ! 
Puck.
-
- 14 messages
- 0 votes
Ik seizoen 1,2,3,4 op DVD kan niet wachten op seizoen 5.
Jammer dat Tony, Edgar, Michelle, David dood gaan en dood zijn. Maar seizoen 2 vindt ik het leukst. vooral met de drie of 4 martelingen Cool!!! Jack, Jason, Paul en
Stanton. Weet hier iemand hoe degene heet die
Paul marteld in seizoen 2???
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Ik heb zojuist seizoen 4 afgekeken en wat was het weer een geweldig seizoen. Ik kan niet wachten om te beginnen aan seizoen 5!
24 the movie komt er aan en er wordt al over seizoen 8 gesproken. We kunnen dus gelukkig nog lang van 24 genieten!
Ik vind wel dat deze serie ondergewaardeerd is in Nederland. Er zijn maar weinig Nederlandse sites over. Je leest tegenwoordig alleen maar over prisonbreak en lost en minder over 24. Van lost heeft alleen seizoen 1 me kunnen boeien, dit zelfde geldt voor prisonbreak. 24 boeit me nu al 4 seizoenen onafgebroken. En wat ik gehoord en gezien heb van seizoen 5 zit er nog steeds een stijgende lijn in.
Ik las onlangs wel een artikel van FOX dat de kijkcijfers van lost aan het dalen waren en die van 24 aan het stijgen.
Wie is het met me eens? Of overschat ik 24?
goosje
-
- 15 messages
- 77 votes
Wie is het met me eens? Of overschat ik 24?
Je overschat 24 absoluut niet!!
Top serie, het lijkt dat elk seizoen weer beter wordt!
Ben momenteel nog met seizoen 5 aan de gang (volg ik op tv).
Ik kon het echter niet laten om toch de trailer van seizoen 6 te kijken.....voor degenen die seizoen 5 nog niet hebben afgerond....kijken op EIGEN RISICO, na 5 sec zie je dingen die je eigenlijk niet gezien zou willen hebben (of toch wel...)
De trailer:
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Ik las onlangs dat de kijkcijfers van seizoen 5 wat tegen vielen in Nederland:
http://www.lpiweb.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=493&Itemid=148
Ik volg de serie niet op t.v. maar kijk ze op DVD. Je kan namelijk niet 1 aflevering missen. Er gebeurt namelijk zo enorm veel! Ik ga binnenkort een zondag in roosteren om heel seizoen 5 te kijken
.
Voor iedereen die 24 niet kent, huur of koop seizoen 1.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Voor diegenen onder ons, die niet kunnen wachten dit mooie sinterklaascadeau: 7 DVD-boxset "24: Season Five": € 32,48
...(thumbnail)
* Kenmerken:
- Run Time: 1012 minutes, Aspect Ratio: 1.78:1, number of discs: 7
- Available Audio Tracks: English (Dolby Digital 5.1), Spanish (Dolby Digital 2.0 Surround)
- Disc 1: "7:00AM-8:00AM": Commentary by Kiefer Sutherland & Jon Cassar, Commentary by Jon Cassar & Howard Gordon, "8:00-9:00AM", "9:00-10:00AM", "10:00-11:00AM": Commentary by Jon Cassar & Howard Gordon, Bonus Materials: 3 Extra Scenes
- Disc 2: "11:00AM -12:00PM", "12:00PM-1:00PM": Commentary by David Fury & John Allen Nelson, "1:00PM-2:00PM", "2:00PM-3:00PM": Commentary by Evan Katz & Brad Turner, Bonus Materials: 4 extra scenes
- Disc 3: "3:00PM-4:00PM": Commentary by Tim Iacofano & Julian Sands, "4:00PM-5:00PM": Commentary by Jean Smart & Greg Itzin, "5:00PM-6:00PM": Commentary by Matt Michnovetz, Duppy Demetrius, and Nicole Ranadive, "6:00PM-7:00PM", Bonus Materials: 7 extra scenes
- Disc 4: "7:00PM-8:00PM", "8:00PM-9:00PM", "9:00PM-10:00PM": Commentary by Jon Cassar & Joseph Hodges, "10:00PM-11:00PM", Bonus Materials: 2 Extra Scenes
- Disc 5: "11:00PM-12:00AM", "12:00AM-1:00AM": Commentary by Howard Gordon & Mary Lynn Rajskub, "1:00AM-2:00AM", "2:00AM-3:00AM"
- Disc 6: "3:00AM-4:00AM", Commentary by Manny Coto & Jude Ciccollela, "4:00AM-5:00AM," "5:00AM-6:00AM", "6:00AM-7:00AM": Commentary by Bob Cochran & Greg Itzin. Bonus Materials: 7 Extra Scenes, 4 Featurettes, DVD-ROM Feature, 100th Episode Reel, 24: Behind the Scenes (Book Sample), 23 Extended & Deleted Scenes w/ Optional Commentary by Stephen Kronish & Scott Powell.
DVDPacific schijnt deze 7 DVD-boxset al te versturen.
PS
Idem, duurder (R-2)
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
De prequel van seizoen staat hier ook op, deze staat inmiddels ook op youtube! Check it out:
DiDa
-
- 3646 messages
- 2796 votes
Hoi, ik heb net pas dit forum ontdekt. Ben zelf een hele grote fan van 24!! Dit is de beste serie die ooit is gemaakt. Ik vond seizoen 5 tot nu toe het beste. Zeker dat einde: om kippenvel van te krijgen. maar we kunnen er nog niet teveel over zeggen, want op tv is seizoen 5 nog niet afgelopen.
Jammer dat de serie hier zo ondergewaardeerd is in Nederland. Men moest eens weten hoe goed de serie is....
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Kijken toch wekelijks zo'n 300.000 mensen hoor 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Kijken toch wekelijks zo'n 300.000 mensen hoor 
dat zijn dan toch wel lage kijkcijfers.
Ik heb ook de prequel en trailer gezien van seizoen 6 en het ziet er zeer veelbelovend uit.
Eelke
-
- 7 messages
- 418 votes
Ik ben vorig weekend begonnen met seizoen 1, het is nu bijna een week later en ik heb er al 3 seizoenen opzitten.
Dit is echt de meest onderhoudende serie die ik ooit gezien heb. Vooral het acteerwerk van Kiefer Sutherland is echt magistraal.
Ik ga verder niks verklappen natuurlijk maar het is echt een aanrader en de spanning is constant om te snijden, net als je denkt het komt goed weten ze weer een andere wending te geven aan het verhaal, echt super!!
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Zo ging het ook bij mij Eelke. Het enige wat ik kan zeggen is doe het rustig aan want voor je het weet ben je door de 5 seizoenen heen. En dan moet je wachten.... heel lang wachten :S
Maar het wachten is voor mij bijna voorbij, nog 3 weekjes en dan komen de eerste 4 afleveringen van seizoen 6 op FOX.. spannend 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kijk nu sinds enkele weken pas 24. Heb seizoen 1 gekeken, ben halverwege met seizoen 2. Prachtige serie! Zeer sterk verhaal, goede acteurs, emoties en mensen waar je meeleven kan, veel actie, spanning, complotveranderingen die je niet aan ziet komen...super!
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Waar series als Lost en prison break alleen maar beter worden moet ik helaas concluderen dat 24 alleen maar minder wordt. Dat begon ik pas echt te beseffen bij seizoen 5. De talloze twists die elke keer weer ongeloofwaardiger worden, de talloze mollen in CTU (je zou toch zeggen dat CTU wat beter zou uitkijken bij het aannemen van nieuwe mensen), weer een terrorist die niks wil zeggen als ie gepakt is (of hij gaat precies dood terwijl ie wat wil zeggen), het feit dat er altijd weer iemand hoger op de terroristen ladder staat (en in sz 5 is het helemaal belachelijk wie dat is) en zo kan ik nog wel evn doorgaan.
Begrijp me niet verkeerd, 24 was ooit mn favoriete serie, maar het nieuwe is er gewoon af en het overtuigd gewoon niet meer. Ik zou zeggen seizoen 1,2,3 
serie 4 en 5 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Vond 24-4 in eerste instantie wel erg rechts, maar langzaam komt er gelukkig wat nuance in.
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Vond 24-4 in eerste instantie wel erg rechts, maar langzaam komt er gelukkig wat nuance in.
Wat is dit voor een kortzichtige nikszeggende opmerking? Ik vraag me echt af waarop je dit baseert?!?
Seizoen 5 was een enorme schop tegen het been van Bush en consorten, dus totaal niet 'rechts' te noemen. Als je niet begrijpt hoe politiek in elkaar zit praat er dan niet over....
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Dank je voor je vriendelijke bijdrage, Vinexwijk. Ik had het over het begin van S4, en stelde toch duidelijk dat dat beeld later veranderde.
Zonder te willen spoileren: mij bekroop in eerste instantie een ongemakkelijk gevoel door de clichématige karaktertyperingen (vrouwen, allochtonen), het patriottische 'heldendom' van de politici, en het gemak waarmee rechten en vrijheden worden ingeperkt voor Het Hogere Doel, zonder dat iemand er maar een vraag over stelt.
Zoals gezegd ben ik blij met de nuance die er gedurende het seizoen (ergens na de eerste 8 episodes) gelukkig in is gekomen.
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Beste Cornelis,
Allereerst vind ik het attent van je om me even op de gedragsregels te wijzen en me daarnaast d.m.v. een pm dit nogmaals onder de aandacht wilt brengen. Als ik je heb gekwetst, no hard feelings. Maar gelukkig zie ik dat nu wel instaat bent geweest om een enigsinds serieus , beargumenteerd stukje tekst te fabriceren.
Ondanks dat ik het er niet mee eens ben respecteer ik je mening. Vergeet niet dat 24 gaat over de CTU, een organisatie die terroristische aanslagen probeert te voorkomen. Het is dan ook niet zo gek dat het voornamelijk allochtonen zijn die de 'slechterrikken' spelen. Maar als je alle seizoen hebt gezien zul je merken dat hier geen 'overkill' aan wordt gedaan.
Daarnaast ben ik eerlijk gezegd blij dat de bureaucratie geen hoogtij viert in de afleveringen, je zou maar eens naar een afleveringen moeten kijken waar Jack een paar uur wordt ondervraagd. De methodes en technieken die ze gebruiken zijn denk ik noodzakelijk om een serie in real time uit te kunnnen zenden.
Ik hoor het vaker mensen die de serie niks vinden maar stiekem toch blijven kijken...
succes
Chattingforum
-
- 465 messages
- 12 votes
24 us z'n geweldige serie, al kon ik stemmen gaf ik hem een 10 +. Een van mijn favoriete series is het. Na CSI.
Die Jack Bouer doet echt goed zijn rol, hijs mijn favo(Y)
mr.corleone
-
- 63 messages
- 84 votes
dsssssss. net laatste aflevering gezien. geen idee wat ze hier mee moeten. geweldige serie!!