- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete zenders
Favoriete zenders
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Dan hoef je daar bij het talpa topic niet meer over te discussieren 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Uuuhh ja daar vraag je me wat, favoriete zender?
Zou het niet weten, let er niet zoveel op. Kijk gewoon waar de leukste programma's/films opkomen. Geen favo in het bijzonder, heb wel het gevoel dat ik veel op net5 kijk, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Net als Doom let ik daar ook niet echt op. Kijk altijd naar verschillende zenders. Ik moet wel zeggen dat over het algemeen die Belgische zender Canvas wel goede films uitzend. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Nederland 3 en Canvas inderdaad (sowieso is de Belgische tv leuker dan de Nederlandse, en ik woon niet eens dicht bij de grens). En sporadisch zenden ze op een andere zender nog wel eens een goede film of een goed programma uit.
En sport kijk ik het liefst op Eurosport of gewoon ouderwets bij de NOS!
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
De komische programma's op de BBC kijk ik erg graag, met als hoogtepunt Dead Ringers. Echt een favoriete zender heb ik echter niet, ik kijk ook steeds minder tv.
Meer dan voetbal, films en af en toe een komisch programma of een docu op Ned. 3 kijk ik niet.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Heb ook niet echt een favo. Films kijk ik voornamelijk op Kanaaltwee en VT4; soms ook op canvas, ned 3, BBC, één, ... Als ik wat sensatie wil kijk ik dan weer eens graag naar vtm. Oh ja, Jimtv voor Moviesnakx natuurlijk 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Wat ik een heel goede zender vind is BNN misschien raar maar dat heeft een beetje de programma's voor de jeugd. Natuurlijk kijk ik ook vaak naar MTV en TMF
Ik kijk zo een beetje alles als er maar wat boeiends is Bijv. leuke series of films
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik kijk niet veel programma's :
Voetbal Insite op RTL 5
Studio Voetbal op de NOS
De Lama's op BNN
Oorlog in de keuken op RTL 4
en verder kijk ik live voetbal, tour de france en darts.
Dus wat zou dan mijn favo-zender moeten zijn ?
Ik denk haast de NOS 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
De Lama's zeker een programma om naar te kijken
echt super grappig

kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Meen je dat nou, ik zap er wel eens langs maar ik snap er niks van denk ik.
Ze doen allemaal rare dingen die echt totaal niet grappig zijn of zo
.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Je moet er wel de tijd voor nemen om het te kijken (niet alleen maar langs zappen)
Het is soms wel een beetje flauw en slap, maar meestal is het heel leuk hoor
Neem er een keer de tijd voor en trek een conclusie 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
De Lama's is echt geweldig. Typisch een love it or hate it programma.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik vind het ook leuk
. Vooral het wereldkampioenschap in slow-motion is altijd te grappig voor woorden
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Discovery Channel en National Geographic Channel. Staat vaak op de achtergrond aan en altijd zijn er wel interessante dingen te zien. Favorieten zijn programma's over onderzeeërs, duikboten en commerciele lijnvliegtuigen; daar ga ik dan meestal voor zitten.
Voorheen hadden we nog Cartoon Network op onze kabel. Daar liep ik 's zomers altijd voor warm.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
De Lama's is echt geweldig. Typisch een love it or hate it programma.
Blijkbaar, ik vind het ook erg leuk. Kan er erg om lachen. Doordat het geimproviseerd is mislukt ook regelmatig wat en is een scene helemaal niet leuk, maar op de beste momenten is het hilarisch.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Talpa komt met een ietwat vergelijkbaar programma. Een team van cabaretiërs moeten vragen uit het publiek zien te beantwoorden. Kunnen ze dat niet, krijgt de vragensteller iets van 400 Euro of zoiets. Het is dan dus de bedoeling dat je zo raar mogelijke vragen stelt en de cabaretiers dus dwingt om snel iets grappigs te verzinnen. Ik verheug me erg op dit programma, het schijnt dat Ruben (gabbertje) van de Lama's daar ook aan mee gaat werken.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik kijk als nieuws-junk standaard Netwerk, 22:00 journaal en NOVA. Meestal staat de tv op Ned.3 want daar komt af en toe ook nog eens tussen het nieuws door een goede film zonder reclame.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
mijn favo kanalen zijn:
VH-1 Classic (veel 80s clips) en E!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Even kijken;
populair bij mij:
RTL 4, RTL 5, SBS 6, Net 5, MTV, Discovery Channel en Nickelodeon
gaat wel:
Nederland 2, Veronica, RTL 7, Talpa, Regionale zender (Omroep Gelderland), National Geographic, Ketnet/Canvas TMF en The Box
Kijk ik (haast) nooit:
Nederland 1, Nederland 3, Lokaal +, één, Eurosport en de Duitse zenders.
BBC 1, 2 en CNN horen nergens bij 
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Kijk ik (haast) nooit:
Nederland 3
Soms is er daar nog wel eens een goede film hoor. En iedere woensdagavond rond 24 uur is er een erg leuke sitcom over een superheld 
Daar zijn soms ook erg goede films. Vooral in het weekend 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Daar zijn soms ook erg goede films. Vooral in het weekend 
I know, maar ze zitten er gewoon tussen 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
voor films ; SBS 6 en Veronica
voor sport; NOS rtl5 en eurosport
voor muziek; TMF
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Heb met de komst van vijftv ook eens ergens gelezen dat er een zender komt die weer jaren 80 series (Miami Vice
, A Team
, ...) zal uitzenden. Moest die er ooit komen (maar dat zal wel niet) zou ik zeker beniewd zijn!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, zou wel leuk zijn, maar of die zender er ook komt...? En wat zou dat moeten zijn? RTL zoveel of Talpa 2