- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Wonder Years
The Wonder Years
Vamperia
-
- 141 messages
- 107 votes
Het verbaast mij dat er nog geen topic bestaat over deze fantastische serie.
Wie herinnert zich die VPRO zondagavonden dat deze serie werd uitgezonden ? Wie herinnert zich het sentiment en de tranen die deze serie bij je teweeg brachten ?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kan het nog wel herinneren, erg van genoten toen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kan het nog wel herinneren, erg van genoten toen. 
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
dat was inderdaad een leuke serie , ja...! ik moest altyd lachen om die chagerijnige vader en die pestkop van een broer....! 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Niks dan respect voor & fijne herinneringen aan deze prachtige serie!
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
dat was inderdaad een leuke serie , ja...! ik moest altyd lachen om die chagerijnige vader en die pestkop van een broer....! 
.Briljante serie natuurlijk.
T.O.
-
- 2414 messages
- 2791 votes
Jammer, ik dacht dit een aankondiging tot herhalingen zou zijn 
Geweldige serie, krijg nu meteen weer allemaal herinneringen.
Paul Pfeiffer 
Vamperia
-
- 141 messages
- 107 votes
En de allerlaatste aflevering was echt TRANEN met TUITEN 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Op een gegeven moment kreeg ik af en toe de indruk dat ik soms met een ordinaire tranentrekker te maken had. Tikkeltje goedkoop sentiment dus. Sommige onderwerpen vond ik erg goed zoals die jongen die terugkwam uit Vietnam (met post-stress en al) en uitgekotst werd door zijn vervreemde omgeving.
Ook leuk, de mooie hippie zus van Kevin speelde in de Bolero (in bad) en in Conan de destroyer (als prinsesje)! Olivia d'abo.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Is dat die serie met een nummer van Joe Cocker en allemaal homevideo's als begin?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Begon The Wonder Years niet met elke week een andere popklassieker als tune?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
Fantastische serie, was vaste klant op de zondag. Elk personage was raak! Kevin, Wayne, Winnie, Paul, vader, moeder en zus. Als we op series konden stemmen, zou ik voor de 4,5* gaan.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
Gelijk even op IMDB opgezocht of iedereen nog actief bezig is. Niemand heeft eigenlijk nog wat noemenswaardig gedaan, behalve 2 kereltjes die in de serie kleine bijrollen vertolkten...David Schwimmer en Giovanni Ribisi!
Q55
-
- 3 messages
- 0 votes
Dit was een hele mooie serie. Sentiment was niet van de lucht. De laatste aflevering wanneer Kevin ( als volwassene ) vertelt over het verdere verloop van hun levens is een echt SLIK moment
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
Zooo, dat is een mooie vrouw geworden zeg! Ze is in haar gezicht niet veel veranderd trouwens. Kevin had gelijk door 784 afleveringen achter haar aan te lopen!
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Kevin had gelijk door 784 afleveringen achter haar aan te lopen!
Nee, dat is niet helemaal waar. Ze gingen een tijdje toch uit elkaar? Ik kan me herinneren dat Kevin toen op de camping iets kreeg met een blond meisje dat rookte (!).
Misschien dat Talpa ze opnieuw wil uitzenden? John?
(Welke episode was dat ook alweer waarin The Simpsons er een parodie op deden?)
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
En er was ook een gemeen meisje (een femme fatale). Ze was blond en kreeg iets met kevin.
T.O.
-
- 2414 messages
- 2791 votes
Ik kan me herinneren dat Kevin toen op de camping iets kreeg met een blond meisje dat rookte (!).
Ja, dat was in Albuquerque 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7937 votes
Dat is ook zo, maar diep in z'n hart bleef hij natuurlijk hopen op Winnie. Liep hij in z'n dromen vast weer achter haar aan.
mazdalfa
-
- 252 messages
- 228 votes
Gelijk even op IMDB opgezocht of iedereen nog actief bezig is. Niemand heeft eigenlijk nog wat noemenswaardig gedaan, behalve 2 kereltjes die in de serie kleine bijrollen vertolkten...David Schwimmer en Giovanni Ribisi!
Fred Savage (Kevin) dook nog even op in Austin Powers in Goldmember als The Mole.
mazdalfa
-
- 252 messages
- 228 votes
Thomas83
-
- 4024 messages
- 3630 votes
Inderdaad een geweldige serie! Ik heb hem jaren niet gezien, maar hij is altijd in mijn hoofd blijven hangen, dan dacht ik er af en toe met nostalgie aan.
En laatst noemde iemand de serie, en kreeg ik weer erg zin om de serie opnieuw te kijken. Inmiddels heb ik de pilot en de aflevering daarna gezien. Ik krijg er geen genoeg van!
Ik vind de vertelwijze dmv een voice-over sowieso al prettig, en vaak is dat commentaar vrij humoristisch. Fantastisch als je een serie kunt maken die je zowel erg aan het lachen kan maken als zeer kan ontroeren.