- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete videoclip
Favoriete videoclip
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Mooi en bevreemdend stukje animatie, die clip die Goongumpa postte. 
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Phoee, je hebt bizar en je hebt TE bizar. En dit is weer een van die dingen die erg lang in me hoofd zal blijven spoken. Logisch dat deze niet op youtube mag. Wil nog niet zeggen dat ie slecht is. Maar net iets teveel voor me op een een of andere manier. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. Later misschien nog een keertje proberen.
Waar is die muziek eigenlijk van?
Toevallig op uitgekomen, en al zeker 5 keer gekeken. Echt een ontzettend goede en bevreemdende clip.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Alleen jammer dat tekenstijl en animatie zelf van bedroevend niveau zijn. Verder lijkt het vooral een teruggrijpen naar anime van de late jaren '80/begin jaren '90.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Alleen jammer dat tekenstijl en animatie zelf van bedroevend niveau zijn. Verder lijkt het vooral een teruggrijpen naar anime van de late jaren '80/begin jaren '90.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Drie clips
Erg mooi, alle drie.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Lijkt wel wat op die overfiend film uit 86 inderdaad. Met alle respect, ik word niet echt blij van die clip.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Alles van Die Antwoord
Nieuwste mag er ook weer wezen, pfoeh!!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Moest vooral aan I'm your Babie Girl denken door die stem en het simpele muziekje. Lelijke broertje dan. 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Hun muziek lijkt echt helemaal nergens op (zal ook niet serieus bedoeld zijn), maar ze kunnen wel met gemak de hele Bravo-tent op z'n kop zetten (Lowlands 2010). Beetje de Zuid-Afrikaanse Jeugd van Tegenwoordig.
Anneniem
-
- 40 messages
- 686 votes
wauw, gaaf clipje:)
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
New Order's True Faith, of Blue Monday
allerbij uit de jaren 80, en allerbij nog steeds"light years ahead" van de meeste videoclips
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Jimmiie
-
- 586 messages
- 51 votes
Deze vind ik ook mooi, vooral door de muziek en tekst.
Best een gemoedelijk liedje 
Fortune
-
- 4311 messages
- 2769 votes
Jake Gyllenhaal as hipsterkiller. Tofste clip ooit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb niks met de band zelf maar overduidelijk dat dit de beste videoclip ooit is. Benoit Debie
.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dit was vroeger heel kawaii 
dit is alweer wat flitsender
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
sabotage, come to daddy, stinkfist, all is full of love... dat is meer mijn ding, maar ik was even de "idol" cultuur aan het verkennen op youtube en dit leek me een geschikte plek om dat met de rest van MM te delen 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
(wel ver na zo'n beetje alles van Tool uiteraard)