• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Charmed

Jitske

• 5 messages
  • 0 votes

yes.

charmed komt vanaf morgen weer op net 5 om 20:30

dat werd eens tijd

ik moest dat even melden!!!!

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

de serie krijgt steeds meer diepgang doordat de hoofdrolspelers steeds meer worden uitgewerkt. de verhaallijn is ook we leuk

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Charmed is een van de leukste series die ik ken. Ik kijk het nu zo'n vier jaar en in die vier jaar is Seizoen 1 zo'n 5 keer herhaald op Net5, dus je krijgt alle kans om alle 7 Seizoenen te bekijken.

Op vrijdag avond is het weer herhaling, maar binnekort zijn er nieuwe afleveringen.

De serie zou stoppen maar morgen is de premiere van Seizoen 8. De aflevering heet: Still Charmed & Kickingeen nogal rustgevende titel aangezien de laatste afleveringen van Seizoen 7 Death Becomes Them en Something Wicca This Way Goes (Aflevering 1 heette Something Wicca This Way Comes)

Er is nog hoop voor Piper, Paige,Phoebe, Leo, Wyatt, Chris en Derek.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

ik vind dit heel slecht sinds paige erbij kwam

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Mwah, het is meer tiener-achtig geworden, dus niet voor de serieuze kijkers. Het acteerwerk is gewoon leuk bedoeld, Rose McGowan hoeft idd niet aan te kloppen bij regisseurs voor serieuze rollen (haar enige echte grote rol was dat van dom wicht in Scream).

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Mwah, het is meer tiener-achtig geworden, dus niet voor de serieuze kijkers. Het acteerwerk is gewoon leuk bedoeld, Rose McGowan hoeft idd niet aan te kloppen bij regisseurs voor serieuze rollen (haar enige echte grote rol was dat van dom wicht in Scream).

daar vond ik ze wel grappig, in scream. Lekker sarcastisch.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hier ook hoor, of het is gewoon dom, moeilijk te onderscheiden

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nou, the Final Season is afgelopen. Het is gedaan met de serie.

Nouja, dat zou eigenlijk zijn; Amerika is al weer bij Seizoen 9.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Bij seizoen 5 moesten ze eigenlijk al stoppen...het werd te saai en té voorspelbaar.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Mwah, ik vond het altijd wel vermakelijk. Alleen dat hele "elke keer is er een grotere macht" gebeuren is minder, maar de ontwikkelingen van de drie zussen (Phoebe's dochter!) vind ik toch wel uitzonderlijk leuk

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ben je zeker? Want ik had ergens gelezen dat Alyssa Milano en Holly Marie Combs geen 9de seizoen wouden doen...

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Nou, the Final Season is afgelopen. Het is gedaan met de serie.

Erg knap. Toen jij dit schreef waren ze bezig met het filmen van seizoen 8. En oja, na 8 is het gecancelled.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Excuses voor wat ik een jaar geleden schreef, ik bedoelde dus dat ze bezig waren met seizoen 8.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Excuses voor wat ik een jaar geleden schreef, ik bedoelde dus dat ze bezig waren met seizoen 8.

ging ik ook wel van uit. maakte het gewoon even duidelijk

yordi_kill

• 1 messages
  • 0 votes

charmed is stom

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

yordi_kill wrote:

charmed is stom

waarom ik heb er veel naar gekeken en vond het erg leuk en spannend.

Lady_Movie

• 156 messages
  • 144 votes

charmed is een hele leuke serie voor kijkers die van hekserij houden.

ik vermaak me altijd tijdens het kijken.

Heel jammer dat Prue eruit is. ik had gelezen dat er wat tussen de hoofdrolspelers was. En dat shannen Doherty [ prue] eruit is vanwege dat.

Heel jammer want die Paige is echt helemaal niks.

Maar alsnog blijf ik het kijken. ik hoop die aflevering te zien wanneer prue dood gaat. Die heb ik nog niet gezien.

Lady_Movie

• 156 messages
  • 144 votes

yordi_kill wrote:

charmed is stom

Het is ook niet voor kleuters bedoeld.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Lady_Movie wrote:

Het is ook niet voor kleuters bedoeld.

Lady_Movie wrote:

charmed is een hele leuke serie voor kijkers die van hekserij houden.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

ze herhalen weer de eerste seizoen en ze stoppen tot de 4e ofzo, zoals gewoonlijk voor de 5e keer al

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

het zou wel eens leuk zijn als ze gewoon alle seizoenen uitzenden..er zijn sowieso nog genoeg mensen die seizoen 8 nog niet helemaal hebben gezien..

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

naarmate de jaren werd de serie steeds saaier. tot seizoen 4 redelijk vermakelijk maar toen werd het pulp. Jammer van de afsluiting van de serie. Ongeloofwaardig eind

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

pulp wil ik het niet noemen vanaf seizoen 4, maar het is ontzettend jammer dat Rose McGowan niet kan acteren. Paige blijft zo oppervlakkig, dus als een aflevering om haar draait vind ik het vaak nogal saai.

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

Een prachtserie en dit zeg ik als man.

Je hebt van die vooroordelen dat dit serie meer een vrouwenserie is etc. Dit is gewoon onzin, met zo'n mooie vrouwen als Holly Marie Combs, Alyssa Milano, Shannon Doherty en Rose McGowan is het meer het tegenovergestelde

TimD

• 1095 messages
  • 0 votes

Ik werd al gek van die reclames eromheen. Wat een rotserie.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Altijd leuk zo'n comment te lezen nu haar carrière er op vooruit is gegaan. De serie is inderdaad voor kinderen rond de 12-13. Toen ik rond die leeftijd was vond ik het ook helemaal geweldig. Ik vind er nu niets meer aan, maar heb er wel een onschuldige obesssie aan Alyssa Milano aan overghouden.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik stond werkelijk perplex toen Rose de rol in Grind House kreeg, ben benieuwd hoe ze het er van af brengt.

G.1Rl

• 205 messages
  • 536 votes

Charmed was ontzettend leuk, tot en met seizoen 3. We zijn nu bezig met seizoen 7 en het is nog steeds wel leuk, maar ik vind Rose McGowan echt het minpunt. Wat hierboven ook wordt gezegd, als een aflevering om haar draait, is het minder leuk. Het verhaal is er sinds seizoen 4 niet echt minder van geworden, maar het verhaal rond Paige... niet echt boeiend.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een hele leuke serie, maar het personage Paige is niet bepaald mijn favoriet. Ik had het niet erg gevonden als Prue gewoon was gebleven, maar ja...

G.1Rl

• 205 messages
  • 536 votes

Vergeleken bij Billie en Christy is Paige trouwens wél heel leuk. Billie gaat dan nog wel, maar Christy?? Ze ziet er zo aardig uit, maar ze is echt alles behalve dat...

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

Cole/Belthazor was de leukste personage uit de serie, op zich vond ik de serie wel leuk, maar kwa niveau vond ik die niet kunnen tippen aan Buffy of Angel.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.