- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Extras
Extras
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Stars Struck
24th January 2005
More Hollywood A-listers have signed up to join Ricky Gervais's new sitcom, Extras.
Ricky Gervais's new sitcom, Extras, is fast becoming the place to be seen if you're a Hollywood A-lister.
Since The Office became a hot cult hit in the States - and picked up a couple of Golden Globes on the way - the top-flight stars have been clamouring to get in on the act.
Brits Kate Winslet and Jude Law have already accepted roles in the new comedy, set in the world of acting extras, which is due to air in the summer.
And now Ben Stiller and Samuel L. Jackson have also signed up to make appearances as themselves.
Gervais confirmed: "Ben and Samuel will both play twisted versions of themselves. All this is thanks to the success of The Office."
Hollywood's elite have always been quick to latch onto anything seen as hot, and this seems to be no exception.
Gervais's publicist added: "It has been no problem getting Hollywood stars to appear in this English sitcom as Ricky is big business in the States."
And he's just about to get bigger. He launches his best-selling book Flanimals in the US next month, and the American remake of The Office debuts on NBC in March.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kijkt niemand dit?
Ik vind het helaas wat minder dan The Office. De grappen moeten vooral van de gastartiesten komen (Stiller en vooral Winslet waren geweldig), slechts op een paar momenten (die priester
) zijn de momenten met Gervais net zo pijnlijk als in z'n vorige serie.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik snap de topic titel niet. Wat doet "come" erin ?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Wel een aardige serie dit, maar zo goed als the office word het nooit helaas.
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
je moet die gast z'n stand up comedy dvd's kopen ...hilarisch
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik heb nu tot het met Episode 5 gezien. Een geweldige serie.
En een uurtje later, is er 'Absolute Power', ook een geweldige sitcom met o.a. Stephen Fry.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Hij heeft twee theatershows gedaan.
-Animals (niet zo sterk. Beetje makkelijke sex grappen.)
-Live/Politics (helaas nog niet kunnen zien)
En het is geen stand-up, maar meer een one-man show
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
Hij heeft twee theatershows gedaan.
-Animals (niet zo sterk. Beetje makkelijke sex grappen.)
-Live/Politics (helaas nog niet kunnen zien)
En het is geen stand-up, maar meer een one-man show
ja wat maakt dat nu toch uit ?
Bij mij is het net andersom trouwens , ik heb de politics ...ahem ..."one man show" (o god wat bekt dat lekker ) gezien niet animals en politics vond ik heel geestig . Niet zo goed als een dylan moran of een bill bailey maar toch heel grappig
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Ik had tot afgelopen week niet in de gaten dat deze serie op de BBC was. Ik heb hierdoor alleen de laatste aflevering gezien, die ronduit hilarisch was.
Patrick Steward speelde een gastrol en maakte zichtzelf lekker belachelijk. Toppunt zijn quote: 'so you don't have a wife, nor a girlfriend and you don't watch Star Trek? ..hmm' 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Onvoorstelbaar ongrappig, vond ik het persoonlijk
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
ok ... dus het grote punt is ... the office : fantastisch ...al de rest : donkey's arse ... nice to know .
Ik zal dus op de verkeerde humorgolf zitten zoals dylan moran , bill bailey , jack dee , johnny vegas , simon munnery , otis lee crenshaw
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
seizoen 2 is begonnen, met in de eerste aflevering een gastrol van Orlando Bloom
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Heb ondertussen zowel seizoen 1 als 2 gezien en dit is voor mij top-entertainment.
Volop genante momenten, bekende acteurs die zichzelf in de zeik zetten (vooral grapping zijn de bijdragen van Patrick Stewart, Kate Winslet en Orlando Bloom), en fantastische dialogen.
In seizoen 2 speelt mede-schrijver/regisseur Stephen Merchant een grotere rol en hij doet het werkelijk fenomenaal.
De vergelijking met The Office ga en wil ik niet maken.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Gisteren blind het eerste seizoen gekocht en heb er tot nu toe zeker geen spijt van! Heel herkenbaar, met prachtige rollen van Patrick Stewart en Kate Winslet! 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Seizoen 2 vond ik alleszins een pak beter dan het eerste. Die aflevering met Ian Mckellen is zonder twijfel de meest hilarische aflevering uit de gehele reeks. Wie hoopt hier op een gehele aflevering van "When The Whistle Blows" ? 
Is he having a laugh?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Binnenkort op BBC: Extras: Christmas Special 
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Zien
Moet nog steeds s2 zien, maar ik heb gebruld bij deel 1.
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Binnenkort op BBC: Extras: Christmas Special 
Gruwelijk
George Michael, Gordon Ramsey, Clive Owen, geweldig 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Aflevering met Samuel L. Jackson is ook erg sterk!
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Christmas Special was een stuk serieuzer van toon dan ik verwacht had!
Jack Sparrow
-
- 472 messages
- 3267 votes
In de Christmas Special lag het niveau zeker erg hoog, eigenlijk het gehele 2e seizoen. Deze is dan ook een stuk beter en leuker dan het 1e seizoen extra's.
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Aflevering met Samuel L. Jackson is ook erg sterk!
Jammer dat die wel erg weinig voorkomt. Vind seizoen 1 gewoon erg leuk, seizoen 2 nog iets specialier omdat de afleveringen meer op elkaar aansluiten.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik vind het echt een geniale serie, jammer dat er zo weinig episodes van zijn. Ook de bloopers zijn echt hilarisch (vooral de lach van Gervais is leuk)
En natuurlijk het superduo, Steve Merchant en Barry:
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Christmas Special eindelijk gezien, zoals geschreven een stuk serieuzer van aard, maar niettemin weer ijzersterk. Ontroerend ditmaal zelfs.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Leek me vooraf wel een leuke serie, gezien de vele positieve kritieken.
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien en vond het werkelijk geen ruk aan. De humor moet inderdaad meer van de gastspelers komen, waardoor je grotendeels een beetje staat aan te gapen bij de dialogen tussen Gervais en dat vrouwtje. Nee, niet mijn ding.