- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heartbreak High
Heartbreak High
Nouseforaname
-
- 231 messages
- 155 votes
Iemand die dit programma altijd keek??
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Inderdaad vond ik vroeger ook een zeer leuke serie, die me redelijk realistisch overkwam. De film "The Heartbreak Kid", waar de serie een spin-off van is, vond ik wel minder geslaagd.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Geweldige serie idd, zou leuk zijn als hij op DVD uitkwam.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Cult!
. Die serie heeft vroegah menig keer tussen mij en mijn huiswerk gestaan.
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Was mijn favoriete serie vroeger. Wil het best weer eens zien.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Zijn er nog mensen die veel op video hebben? Je zou me zeer gelukkig kunnen maken..
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Vroeger?
We praten verdorie over midden jaren 90. 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Een week geen Heartbreak High en het begint al als 'vroeger' te voelen, zo goed is 't
.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Heb de film gezien en die vond ik verassend goed.
My_Movies
-
- 26 messages
- 31 votes
Inderdaad een goeie serie, maar ik heb m te vaak gezien, denk nie dat ik m erg mis...
Fiend
-
- 295 messages
- 1700 votes
agjah ben nog maar 18 dus praat je snel over vroegah 
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Las een tijdje terug dat er gewerkt wordt aan een dvd(box?) van deze serie...
Goed nieuws.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Nou, op fora zijn heel wat fans die vinden DAT er een box zou moeten komen. En zo kwamen er lui die hun tv-opnames gingen branden en verkopen enzo. Iets 'officieels' geloof ik pas als ik het zie, maar het moet er natuurlijk wel van komen!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ow ja dit keek ik altijd. canadees toch?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Dan heb ik een andere serie in mijn hoofd. ook zoiets maar dan canadees. daarvan ben ik de titel kwijt. Die was ook erg goed. maar wel eerder gemaakt
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Heartbreak ken ik ook nog wel. met die griekse gemeenschap. en een paar leuke meisjes
Vamperia
-
- 141 messages
- 107 votes
Heartbreak high brak mijn hart van al die misere ..... maar was zeker leuk om naar te kijken. Zeker het begin met Peter Rivers die een relatie kreeg met zijn lerares. Die actrice ( Kym Wilson ) was trouwens erg in opspraak omdat zij een van de laatste mensen was die de zanger van INXS heeft gezien voordat hij zichzelf ophing. Maar ok, da's weer een ander verhaal. Peter Rivers was mijn favoriet ..... Werd trouwens ook goed geacteerd in die serie.
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
ehhhhhhhhhh K*T progamma.
Ik hou niet van soaps en die tienergedoe ook niet.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, keek ik ook altijd graag naar! Zoals in de meeste Aussie series wordt er geweldig in geacteerd. En hoewel de samenstelling van de cast steeds veranderde (en je dus steeds moest wennen aan nieuwe gezichten en nieuwe karakters), bleven de personages en de verhaallijnen boeiend.
Moest zwaar janken trouwens toen Steve (Corey Page) overleed (derde of vierde serie)! Ik was heimelijk verliefd op hem ... en toen ging ie dood!
Idd... hoog tijd voor een dvd box! 
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Geweldige serie. Ik heb hem van begin tot eind gevolgd toe hij een paar jaar geleden op Nederland 2 werd herhaald. Ik heb in totaal misschien maar 15 afleveringen gemist (maar ik miste dan wel weer altijd de belangrijke afleveringen). Na een tijdje begonnen de onderwerpen wel een beetje in de herhaling te vallen: leerling/leerlinge krijgt relatie met leraar/lerares; meisje wordt zwanger; er gaat weer eens iemand vreemd; iemand wordt beroemd en gaat van school af; iemand is een beetje crimineel maar bedoelt het eigenlijk niet zo slecht; enz. enz. enz. Desondanks heb ik erg van deze serie genoten 
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Ik vond het ook een geweldige serie, heb alleen een aantal afleveringen in het begin gemist. Toen de serie werd uitgezonden zat ik zelf ook op de middelbare school en werd ook dacht ik om 16.00 of 17.00 uitgezonden, precies wanneer ik weer thuis was.
Stephan0zki
-
- 6 messages
- 933 votes
Zoals de meeste mensen die in dit topic reageren was ik ook altijd erg positief over HBH. Als er ooit dvdboxen van deze serie uit zouden komen, zou ik ze direct aanschaffen
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Inderdaad vond ik vroeger ook een zeer leuke serie, die me redelijk realistisch overkwam. De film "The Heartbreak Kid", waar de serie een spin-off van is, vond ik wel minder geslaagd.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik vond het seizoen waarin de hoofdpersonage's Drazic, Dennis Klinsmann, Sarah Livingstone, Kurt Petersen, Anita Scheppers, Ryan Scheppers en Charlie Bird waren toch wel het leukste...:)
Jammer dat het nu niet meer komt...:(