- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Malcolm in the Middle
Malcolm in the Middle
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
Ik vind het een geweldige serie. Heerlijk absurd en ik sta soms met open mond te kijken wat er allemaal gebeurd. Dit is niet zomaar een standaard kinderserie.
Wat vinden jullie van deze serie?
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
Ik vind dat vooral de moeder de show steelt. Haar acteerwerk doet me een beetje aan Frances Mcdormand denken. Echt geweldig!
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Wel redelijk grappig maar verder niet bijzonder..
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Zeer goed. Ik vind juist de vader fantastisch. Die aflevering dat hij z'n zoon rolschaatsen leert of als hij oude plaatjes gaat draaien met de nieuwe buurman... Geweldig.
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
en....dat..... vriendje in.......die.........rolstoel dan???
verder de hele klas van Malcolm eigenlijk wel.
En in het 2e en 3e seizoen word Dewey nog veel leuker als hij Reese op verschillende zeer goede manieren terugpakt
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Seizoen 6 is begonnen! Seizoen 3 en 4 blijven de beste. Ik ben benieuwd wat seizoen 6 zal brengen (volgens mij is het ook het laatste seizoen)
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
Deze week seizoen 1 achter elkaar gezien met een kamaraad. Echt geweldig! ga nu alle andere seizoenen downloaden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Niet heel vaak gezien, maar ik vind het een van de leukere hedendaagse comedy's. Zeker in de meer absurde afleveringen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Helaas helaas seizoen 7 is het laatste seizoen (vandaag bekend gemaakt). Het is toch wel een erg leuke show, ook seizoen 7 (aflevering 7 heeft een klein nederlands tintje en is ook een goede episode)
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
geweldige serie, ik volg het niet echt ofzo maar als ik het zie kijk ik het ook af! 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
http://youtube.com/watch?v=P1dCDgXK_Ks&search=malcolm%20goes%20crazy
De beste scène van heel de serie (heb alle afleveringen gekeken
)
Echt zo kut dat het afgelopen is.
edit: oja, dat was een scène uit een kerstaflevering, haha
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Inderdaad, zeer funny scene. En ik heb het altijd wel vrij grappig gevonden, nu niet echt geweldig, maar toch zeker niet slecht.
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Ik vind Malcolm In The Middle een geweldige serie. Het is zeer leuk en grappig. En met een fantastische en lieve Frankie Muniz.
dammit
-
- 234 messages
- 93 votes
Echt geweldig vooral reese hij is al tijd boos als iemand iets verkeerd doet echt goed.Vooral een scene dat malcolm reese een volle dreun geeft echt geweldig. Deze tv serei krijgt van mij.
6/5 sterren dus 6 uit de vijf ik weet het kan niet maar toch is het zo
hup malcolm in the middle 
Mutlee
-
- 22 messages
- 256 votes
Absurde humor, niet een iemand is gek maar gewoon heel de familie. Dewey is toch super, in elke aflevering zegt of doet hij wel iets dat enorm doet lachen;
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
wel leuk, maar niet ongelooflijk grappig verder
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Heerlijke absurde, politiek-incorrectie humor. Op het moment schiet mij ook even geen enkele andere komedie serie te binnen die zo scherp en leuk blijft door de seizoenen heen. Jaren terug werd het op Nederland 3 (dacht ik) uitgezonden, maar heb deze toen onterecht genegeerd.
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Briljante serie, heb de laatste paar weken seizoen 1 tm 7 gekeken.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Super vette serie , kijk er erg graag naar
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Geweldige serie. Ik vond ook de aflevering dat de vader zijn radiozender van zijn jeugd terug krijgt en illegaal radioshows gaat geven super.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Heb deze serie een lange tijd vermeden, voornamelijk omdat ik ervan overtuigd was dat dit één of andere flauwe kinderserie was. Paar maanden geleden echter het tegendeel ontdekt en ben inmiddels helemaal weg van deze briljante serie met heerlijke absurde en droge humor en geweldige personages. Erg leuk.
Ik vind dat vooral de moeder de show steelt. Haar acteerwerk doet me een beetje aan Frances Mcdormand denken.
Die moeder doet mij qua stem en acteren steeds denken aan Kristie Alley.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Haha, ook ik was iemand die deze serie jaren heeft vermeden, maar bij mij had het als reden dat mijn zussen er ooit helemaal dol op waren, in de tijd dat ik alles wat zij bekeken gelijk stom vond. Maar ja, dat is natuurlijk ook logisch, want ze keken dan ook naar Full House, Little House on the Prairie, Heartbreak High en dus ook deze serie.
Nu ik er zelf eenmaal ben achter gekomen hoe geniaal dit eigelijk is snap ik geneens wat mijn zussen er toen in zagen. Het is toch echt een serie met flink wat gevatte scherpe humor. Het blijft allemaal erg luchtig, wat haast verwonderlijk is als je op alle zwarte randjes gaat letten. Geniaal in ieder geval, ben nu aan de ene kant blij dat ik het eerst nooit keek. Heb nu flink wat afleveringen om in te halen 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Opvallend is, voor de zoveelste keer, dat die Amerikanen nog altijd niet Nederlanders van Duitsers kunnen onderscheiden. In een van de afleveringen kreunt Otto iets over zijn vaderland en noemt daarbij Rutger Hauer. De preciese dialoog weet ik niet meer, maar het was overduidelijk dat hij zo de link met zijn Duitse vaderland wilde leggen door een van ''zijn'' acteurs te noemen.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Leuk om eens een keer te zien, maar toch niet echt grappig, vooral dat in de camera zelf praten vind ik behoorlijk storend. Wel leuke absurde cast.
ErwinDoornbos
-
- 17 messages
- 185 votes
Weet iemand ook of er in Nederland dvd's van de seizoenen van Malcom in the Middle te koop zijn? Ik heb al gezocht bij de bekende winkels, maar die hebben ze niet...
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Nee, sorry, die bestaan niet. Er bestaan alleen Amerikaanse uitgaven.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Misschien wat naïef van me maar ik heb altijd gedacht dat dit een of andere-
Lizzie McGuire achtige serie was, verleden week wat afleveringen gekeken en-
boy was i wrong, wat een heerlijke show. Zal hier zeker meer van gaan zien.