- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Convicting a Murderer
Convicting a Murderer
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Als "fan"/criticus van Making a Murderer kijk ik al een tijdje uit naar Convicting a Murderer, en deze zomer is het eindelijk zo ver, want DailyWire+ heeft de rechten voor de serie gekocht, aldus Deadline.
Ben zelf erg benieuwd hoe het is geworden. Tegenpartijen schreeuwen al jaren dat Making a Murderer een eenzijdige focus heeft, emotioneel manipulatief is, dat het veel bewijsmateriaal heeft weggelaten, of bewijsstukken halfslachtig in beeld bracht (in Avery's voordeel). Convicting a Murderer zegt een gebalanceerder beeld te scheppen van de zaak. Vind de keuze voor DailyWire dan wel weer een beetje jammer.
Convicting zal uit 10 afleveringen bestaan en een (klein) gedeelte van de serie zal ook aandacht besteden aan de impact die een serie als Making a Murderer heeft op de publieke opinie en de betrokkenen.
Geloof het of niet, maar mijn naam zullen jullie straks ook tussen de credits zien staan
. Heb het eindproduct nog niet gezien (ik deed alleen wat grafisch werk, zoals het photoshoppen van foto's van bewijsmateriaal als die te donker of LQ waren, en wat illustraties gemaakt), maar kan je vertellen dat die Avery echt niet die gezellige dikke hilbilly met een beetje lak aan het rechtssysteem is die Netflix van 'em probeerde te maken. 't Is echt een foute, manipulatieve, gewelddadige gast.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kan je niet beter deze serie even toevoegen? Nu nog nieuwe tv-serie topics aanmaken op het filmforum lijkt me niet zo handig.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Heb het eindproduct nog niet gezien (ik deed alleen wat grafisch werk, zoals het photoshoppen van foto's van bewijsmateriaal als die te donker of LQ waren
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Kan je niet beter deze serie even toevoegen? Nu nog nieuwe tv-serie topics aanmaken op het filmforum lijkt me niet zo handig.
Maar dan hebben we de titels van alle afleveringen nodig, of niet? Anders voeg ik 'em graag ff toe.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Xeeno Je kunt tijdens het toevoegen het aantal afleveringen op 10 zetten en dan onderaan de pagina het hokje met "Zet alle (nog) geen titel vinkjes" aanvinken. Dan zullen de afleveringen automatisch "aflevering 1" t/m "aflevering 10" worden. Als later de titels bekend zijn kun je die nog aanpassen.
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Xeeno Je kunt tijdens het toevoegen het aantal afleveringen op 10 zetten en dan onderaan de pagina het hokje met "Zet alle (nog) geen titel vinkjes" aanvinken. Dan zullen de afleveringen automatisch "aflevering 1" t/m "aflevering 10" worden. Als later de titels bekend zijn kun je die nog aanpassen.
Thanks, heb 'em inmiddels ingestuurd.
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Nu nog nieuwe tv-serie topics aanmaken op het filmforum lijkt me niet zo handig.
Staat er iets te gebeuren met het forum?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee maar het televisieforum is nog een erfenis van de periode voordat de sites samengingen.
Het is na de samenvoeging van de sites niet logisch om nog nieuwe serie topics aan te maken.
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Nee maar het televisieforum is nog een erfenis van de periode voordat de sites samengingen.
Het is na de samenvoeging van de sites niet logisch om nog nieuwe serie topics aan te maken.
Op die manier. Had 't wel overwogen, maar het series-forum lijkt niet echt te leven, dus vandaar de keus om het hier te doen.
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Eerste trailer. Serie verschijnt in September op DailyWire+.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Is dat toevallig het hoofd van candance owens van de doc: blm the greatest lie ever?
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Zo te zien wel. Wat niet helemaal verrassend is bij the Daily Wire.
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Is dat toevallig het hoofd van candance owens van de doc: blm the greatest lie ever?
Yep, zij presenteert de serie.
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Een teaser. De eerste aflevering komt volgende week uit en komt dan ook gratis op YouTube!
Xeeno
-
- 170 messages
- 165 votes
Iemand al gezien? Wat vonden jullie ervan? Aflevering 1 staat inmiddels op verscheidene social media, waaronder X (meer dan 5 miljoen views) en op YouTube;
Aflevering 2 is gratis te bekijken op DailyWire+: