- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Powerless (NBC)
Powerless (NBC)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
http://www.screenrhetoric.com/wp-content/uploads/2016/05/CiN9FE4UYAAICN0.jpg
http://www.screenrhetoric.com/wp-content/uploads/2016/05/IMG_20160512_041112.jpg
http://www.screenrhetoric.com/wp-content/uploads/2016/05/IMG_20160512_041502.jpg
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kijk hier zo naar uit. Haar gevoel voor comedy is onderschat en dan met een Tudyk en Pudi naast haar en dit uitgangspunt kan het toch niet is gaan. Erg veel zin in.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Teaser was geweldig. Wonder Woman en Green Lantern genoemd. Dynamics tussen Vanessa, Tudyk en Pudi heel goed, complementeren elkaar perfect. Vanessa kan eindelijk latenzien hoe grappig ze is. Hele positieve feedback. Powerless is for real.
"I wanna nail Aquaman so hard!"
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ken echt niemand zo bizar gehyped kan zijn bij iets als jij
Geinig om te zien.
Ik zie trouwens Danny Pudi, ook wel Abed uit Community. Was destijds erg grappig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Thank you Ajax&Litmanen1. Ik doe mijn best
.
Inmiddels de pilot gezien, erg geestig wel, al moet de dynamiek nog groeien. Maar vind vooral de wisselwerking tussen Hudgens en Tudyk zoals verwacht wel geniaal. Micucci is ook wel erg op haar plaats moet ik zeggen. Haar humor stijl is nog meer awkward dan die van Hudgens.
Al is deze versie nog onaf, nog veel re-shoots op het programma dus verwacht dat de uiteindelijke pilot nog veel beter wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Powerless SDCC poster. Fijne poster, vooral omdat het geen "live action" poster is. Powerless panel moet vrijdag op. Erg veel zin in.
http://66.media.tumblr.com/4c08050a800d570bf8120c4ca1fab4c9/tumblr_oaiu4j32kg1qd4rf5o1_500.jpg
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lit. Is het al Februari? Dynamiek tussen Hudgens / Pudi / Tudyk en Funchess bevalt me en de delivery en vooral facial expressions zijn niet alleen underrated maar ook second to none. Psyched!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Komische vondst van het jaar. Mark my words.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eindelijk een trailer. Al vond ik het concept van een verzekeringsmaatschappij gecombineerd met het superhelden universum erg inventief en leuk. Ik snap wel waarom ze daar op de lange termijn geen rek in zagen. Echt enorm benieuwd. Hopelijk veel comic book references en fast quirky dialogue. Dat lijkt we goed te zitten. Eerste episode zal Wayne or Lose gaan heten. Verwacht heel veel Batman easter eggs en references. Wel erg blij dat het vooral nadrukkelijk in het Batman universum afspeelt, aangezien het mijn favoriete superheld/comic is.
Echt enorm veel zin in. Zo een groot zwak voor Hudgens en DC Comics. Een droom die uitkomt en de uitvoering lijkt ook te kloppen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beste manier o meen goede impressie te krijgen van de 'toon' van de serie. I like it. Vooral de awkward situatiehumor en de awkward delivery bevalt me wel. Zin in!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik maak me nog niet zo druk. Pilot had ernstige post-production problemen en toen hebben ze de premise ook verandert. De re-shoots schijnen overduidelijk te zijn. Reviewers zijn het wel grotendeels eens met de cast, en dat lijkt me essentieel in een workplace comedy. De schrijvers krijgen de daaropvolgende episodes ruimte om te laten zien of ze de cast kunnen completeren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg fijn. De cast is erg goed. Vooral (en dit zeg ik neutraal mogelijk) Vanessa is een verademing. Haar uitstraling en likability zijn aanstekelijk, maar haar unieke delivery en facial expressions maken het awkwardly fun. Funches en Pudi zijn droog en hebben echt een hele fijne chemie met Hudgens. Tudyk is weer lekker over the top als Van Wayne en Kirk is ook niet onaardig als zijn secretaresse.
Wel moeten de schrijvers beter worden en dat worden ze ongetwijfeld ook. De cast moest veel uit niets maken, want de grappe nzijn nog niet van een hoog niveau maar de cast is meer dan capabel dit een waardig opvolger van Parks & rec te maken. De samenstelling is echt goed. De DC lore is een fijn extraatje maar het i voornamelijk een workplace comedy. Powerless brings the fun back in comics.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De cast spreekt wel aan. Hudgens is een mooie vrouw en verder ken ik Danny Pudi nog uit Community en Ron Funches uit Undateable, series die me bevielen. Ik wacht effe een paar weken en de reviews af, maar pak dit vermoedelijk wel op. De promo's die ik heb bekeken bevielen me wel, al denk ik niet dat dit écht goed wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Cool 
Dean Lorey heeft de volgende aflevering geschreven. Ben erg benieuwd, want Arrested Development is één van de beste comedy series ooit. Ik denk dat het schrijfwerk een flinke stap voorwaarts maakt.
Ik hoop dat dit wel een stijlkenmerk gaat worden van de serie, zou het nog sterker maken. Vanessa is ook gemaakt voor een mockumentary/breaking fourth wall stijl. Comedy heeft een aanwinst.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Qua toon wel een grote verandering/verbetering op de pilot. Het DC universum heeft een veel betere mix met de workplace comedy die Powerless is. Hudgens is echt hilarisch, en echt gemaakt voor dit soort over the top humor. Ik kan niet wachten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heerlijke tweede aflevering. Goed geschreven en vooral Hudgens en Tudyk zijn in topvorm. Dynamiek blijft zich verbeteren, en de awkward humor is in goede handen van Hudgens en Tudyk. Niet omdat ik zo een Hudgens liefhebber ben maar ze is echt heel goed hierin, ze heeft de charisma, timing en delivery die nodig zijn om een komedie te leiden maar ze is qua expressies en gedrag zo hilarisch. Echt heel gaaf, the brilliance is in the details. Enorme verbetering t.o.v. de pilot.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes