• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

Wat een Poppenkast (SBS)

Ik had een stukje van te voren gezien en vond de poppen goed gelukt (natuurlijk complete rip-off van Spitting Image maar dat terzijde).

Maar god wat humorloos. Is al het budget opgegaan aan de poppen? De poppen gun ik betere tekstschrijvers

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Heb dat poppenprogramma nog niet gezien, maar kan me goed voorstellen dat het ook weer niks voorstelt. Ik van dat SBS wel zo'n burgerlijke zender. De presentatoren, de shows (foute rip-offs van populaire programma's), de titels van de programma's (wie er ooit titels als 'Mr Visser doet Uitspraak' of 'Zullen we een spelletje doen' heeft verzonnen mag per direct ontslagen worden). Dat programma van Van Koningsbrugge met die kinderen is ook weer zo'n perfect voorbeeld van zero inspiratie. Dikke rip-off van Praatjesmakers en een segment van Jimmy Kimmel.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ik heb zitten kijken en vond er niet heel veel aan.

De poppen zijn erg goed gelukt, maar de grappen zijn niet geweldig, op hier en daar een uitzondering na,

maar het zijn vooral de stemmen die vaak niet echt lijken. De Vries en Jinek waren goed gelukt, Joling en Maxima -hoewel vrij stereotype- ook wel en Froger kon er mee door, maar de rest als Derksen en Van Nieuwkerk lijken totaal niet, terwijl die laatste er heel veel in zat.

Vond overigens aan Splitting Image ook nooit heel veel aan, wanneer ik heel eerlijk ben.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Een poppenimitatie ding op fucking SBS6 en jullie gaan klagen dat het niet grappig is?

Wat had je verwacht dan.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Haha

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Wat een geestelijke armoede inderdaad, beetje TV-kantine-achtig geneuzel.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.