- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Middle
The Middle
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
The Middle is een leuke 'feel good' serie en het gaat over de familie Heck. De familie bestaat uit moeder Frankie, vader Mike, twee zonen en een dochter. Iedereen mankeert wel wat en dat maakt het juist zo leuk.
De vader is nogal direct, de oudste zoon heeft een hekel aan alles en loopt vaak halfnaakt rond, de dochter faalt in zo'n beetje alles, de jongste zoon is introvert en praat tegen zichzelf. De moeder is depressief, op een leuke manier.
Er zijn inmiddels 7 seizoenen uitgebracht en er volgen nog meer... De eerste 2 seizoenen zijn op dvd uitgebracht met regio 2 en is Nederlands ondertiteld.
Een minpunt van de serie vind ik de oudste zoon Axl, die een hele simpele rol heeft (te vergelijken met Napoleon Dynamite (2004) maar vind het niet goed uit de verf komen. Voor zijn rol hoef je amper te acteren, en toch doet hij het niet goed maar vind het sowieso al geen leuke personage. Ook een kleine minpunt is dat er vrij snel wordt gepraat.
Nogmaals, het is een leuke 'feel good' movie. Iemand die naar deze serie kijkt? En wat vinden jullie ervan?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Zag weleens een aflevering tijdens het zappen. Wordt bijna eindeloos vaak op Fox uitgezonden. Best geinig en goed geschreven, maar ook nogal braaf en stiekem best moralistisch ook.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik kijk er nu ongeveer een half jaar naar, meestal 's nachts of op de vrijdagmiddag wanneer er tig afleveringen achter elkaar worden uitgezonden.
Erg leuke serie met zeer innemende en sympathieke hoofdpersonen.
Brook Shields als verlopen asociale buurvrouw is trouwens ook erg goed.
Maar idd ik heb nu de afgelopen maanden alle afleveringen al wel minstens drie, of vier keer gezien.
MovieLynn
-
- 19 messages
- 0 votes
Ze blijven het maar eindeloos herhalen, laatst zag ik nog steeds afleveringen die echt al heel vaak voorbij zijn gekomen. Ik vind het een grappige, licht absurdische serie, maar ik vind Axl en Sue vaak te druk in hun praten en gedrag, dan vind ik Brick toch een leuker personage.