• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Master of None (Netflix)

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Nieuwe Netflix show die schijnbaar hoge ogen gooit. Ben benieuwd, iemand deze al gezien?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan je wat meer info neerzetten en eventueel een plaatje. Dit is best karig.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

R3 afleveringen van gezien tot nu toe. Ik vind het een louie adaptie, maar dan gericht op 25-35 jarigen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Met Aziz Ansari, zie ik. Die vond ik altijd leuk in Parks & Rec.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Beetje rare serie. Soort van moderne Seinfeld maar weet vooralsnog niet echt een vaste lijn te houden.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik ben fan. Tikkie vreemd, zeker grappig en Ansari is sowieso likeable.

Die domino sequence

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Laatste 2 eps van seizoen zijn ook weer van hoog niveau. Leukste / beste serie die ik in lange tijd heb gezien.

milannn

• 119 messages
  • 1841 votes

Eerst LOVE gezien, wat heel erg beviel. Vervolgens Master of None, eveneens een toppertje, en als laatste Flaked, welke wel de minste van de 3 is, maar ook erg beviel. Drie nieuwe Netflix Original toppertjes dus!

Master of None is een heerlijke, quirky comedy serie welke heel leuk speelt met allerlei relevante thema's. Aziz Ansari is echt goud in deze serie, erg knap debuut ook. Minpuntjes vond ik de grote beer en de zwarte lesbiënne.

Overigens, waar ik met LOVE na een paar minuten al direct geïnteresseerd was en wist dat het me ging bevallen, moest ik met Master of None wel even 2/3 afleveringen inkomen.

Direct een van m'n favoriete series. Ben benieuwd wat Ansari met seizoen 2 gaat doen.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Aziz Ansari vind ik normaal gesproken maar een vervelend mannetje. Dus met enige scepsis aan deze serie begonnen, maar na twee afleveringen is dat helemaal voorbij. Het schrijfwerk (terechte Emmy) is spot on en levert geregeld leuke situaties en - herkenbare - dialogen op; erg goed hoe de cultuurverschillen benadrukt worden.

Ik ben helemaal klaar voor het tweede seizoen.

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Ik had wel een beetje hetzelfde voordat ik aan de serie begon. Kende Aziz enkel van Parks and Rec, waar zijn personage een beetje irritant was af en toe, maar ook wel zo in die serie pastte.

Hier komt ie toch een stuk sympathieker uit de verf en geeft het idd goede schrijfwerk leuke situaties.

Ook wel eens mooi dat er niet echt met een standaard serie format gewerkt wordt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vanaf 12 mei op Netflix

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Te zien vanaf 12 mei.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

En dat was seizoen twee alweer.

Dit seizoen doet zeker niet onder voor het eerste seizoen. Ik merk dat men creatiever is geworden en meer buiten de gebaande paden treedt. Dit is met name te merken in 'The Thief' die volledig in zwart-wit is, maar ook bijvoorbeeld een 'Thanksgiving' waar de seksualiteit van Denise centraal staat. De samenwerking met Netflix werpt duidelijk zijn vruchten af en zorgt ervoor dat er niet vastgehouden wordt aan een vastgezette speelduur, zo duurt 'Amarsi Un Po' maar liefst bijna een uur.

Het blijft gewoonweg genieten hoe de aimabele Dev zijn weg in het leven probeert te vinden, gevuld met de nodige herkenbare momenten. Tevens blijven de vele cultuurverschillen die getoond worden vermakelijk. Als laatste moet de soundtrack zeker genoemd worden, deze versterkt de scènes dusdanig dat je ze nog een keer wil zien.

Helaas heeft Aziz Ansari aangegeven dat het nog wel even kan duren voordat hij met een derde seizoen komt, omdat hij eerst nog meer levenservaring wil opdoen die hij kan gebruiken voor de show.

http://www.indiewire.com/wp-content/uploads/2017/05/master-of-none-car-ride.gif

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Kostelijk vermaakt met seizoen één en al helemaal met seizoen twee. Amarsi Un Pro is bijvoorbeeld een aflevering die je een constantie glimlach bezorgt en daarom fantastisch is. Zo'n typische aflevering waarvan je niet wilt dat 'ie stopt.

De rest van de serie geeft zoveel herkenbaarheid: ongemakkelijkheden maar ook de meest alledaagse dingen. Daarnaast durft de serie met afleveringen als New York, I Love You en (weer) Amarsi Un Pro van de 'standaard' af te wijken, en enkele van de meest originele afleveringen te laten zien.

Van begin tot het eind genoten van Master of None.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Heerlijke serie inderdaad. Vooral de eerste twee afleveringen van seizoen 2 waren fantastisch.

Allora!

Hennie13

• 5 messages
  • 14 votes

Geweldige serie, ben nu met seizoen 2 bezig.

Zelden zo'n magnifieke romcom gezien.

Makes me smile, bovendien worden diverse thema's op een dusdanige wijze belicht dat het terugvoert naar het alledaagse leven, zodat menigeen zich hierin herkent.

En de humor en conversaties, niet te evenaren, gewoon super!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.