• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Heroes Reborn (NBC)

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Totaal onverwacht kwam ik deze tegen, ik vond Heroes altijd vet maar alleen S1 + S2, bij 3/4 werd het allemaal stukken minder maar ik moet zeggen dat deze pilot (2 episodes) erg sterk is. Heb me behoorlijk vermaakt en kan niet wachten op ep 3.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Waar jij dat sterke begin vandaan haalt is mij echt een raadsel. De vrijwel nieuwe cast zijn kwa karakters matig maar ook niet echt boeiend genoeg en dat te bedenken dat het een mini serie is met maar 12 episodes. Ik vind dat ze er te veel hebben in gestopt voor wat het te bieden heeft. Het komt voor mij over als een soort van overhaaste rip-off vervolg maar uiteindelijk niet de voldoening geeft.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pilot gepindakaasd, dus deze week eens kijken. Ik ben benieuwd.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Raffael77 wrote:

Waar jij dat sterke begin vandaan haalt is mij echt een raadsel. De vrijwel nieuwe cast zijn kwa karakters matig maar ook niet echt boeiend genoeg en dat te bedenken dat het een mini serie is met maar 12 episodes. Ik vind dat ze er te veel hebben in gestopt voor wat het te bieden heeft. Het komt voor mij over als een soort van overhaaste rip-off vervolg maar uiteindelijk niet de voldoening geeft.

Toegegeven ik heb ook een beetje fanboy mening en altijd wel een zwak gehad voor Heroes, nostalgische gevoelens komen terug als ik de intro weer zie maar ik heb me toch ook zeker wel prima vermaakt.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

martijnk wrote:

(quote)

Toegegeven ik heb ook een beetje fanboy mening en altijd wel een zwak gehad voor Heroes, nostalgische gevoelens komen terug als ik de intro weer zie maar ik heb me toch ook zeker wel prima vermaakt.

Het was zeker tof maar ze hadden dit gewoon als alternatieve serie moeten uitbrengen zoals bijvoorbeeld Fear The Walking Dead en niet als een soort terugkomst.

Ik denk dat Homeland en Prison Break ook gaat floppen maar ik wacht wel af.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Het was zeker tof maar ze hadden dit gewoon als alternatieve serie moeten uitbrengen zoals bijvoorbeeld Fear The Walking Dead en niet als een soort terugkomst.

Ik denk dat Homeland en Prison Break ook gaat floppen maar ik wacht wel af.

Naja Prison Break heeft hetzelfde als Heroes. Het origineel was niet echt heel goed, althans de laatste seizoenen toen het uitgemolken werd gaven een zure nasmaak dus het kan eigenlijk alleen maar beter worden. Om die reden rebooten ze denk ik nooit de hele goede series.

Zelfde bij FTWD, Walking Dead was wel ok maar ging op een gegeven moment nergens meer over en er was heel veel kritiek.

Wat bedoel je trouwens met Homeland? Dat is toch geen reboot die gaat gewoon verder S5 in?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

martijnk wrote:

(quote)

Naja Prison Break heeft hetzelfde als Heroes. Het origineel was niet echt heel goed, althans de laatste seizoenen toen het uitgemolken werd gaven een zure nasmaak dus het kan eigenlijk alleen maar beter worden. Om die reden rebooten ze denk ik nooit de hele goede series.

Zelfde bij FTWD, Walking Dead was wel ok maar ging op een gegeven moment nergens meer over en er was heel veel kritiek.

Wat bedoel je trouwens met Homeland? Dat is toch geen reboot die gaat gewoon verder S5 in?

Ik bedoel dat ze beter dingen kunnen laten voor wat ze zijn in plaats van een slap aftreksel te maken of dat nu een reboot is of vervolg dat maakt verder niet uit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.