• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Limitless (CBS)

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Nieuwe serie die verder gaat waar de film met Bradley Cooper is gebleven. Bradley Cooper is kort te zien in de pilot maar ik weet niet of hij een permanente rol gaat spelen, ik verwacht het niet.

Hoe dan ook de serie heeft wel potentieel al vind ik de 8.6 IMDB rating overrated.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

De rating neem ik sowieso niet serieus op IMDB maar ook hier niet.

Het is in dat opzicht wel overschat maar de serie vind ik leuker dan de film zelf. Cooper vind ik een middelmatige acteur die af en toe wel eens een leuke rol speelt.

Het gaat allemaal in een hoog tempo en dat heeft deze serie ook wel nodig. Eens kijken hoe het verder gaat.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Wel heerlijk ver gezocht allemaal.

gatygun

• 324 messages
  • 221 votes

Zeer goede serie, nu 2 afleveringen gezien. En de laatste ook zeer goed gedaan.

Echt een serie om te volgen en ik hoe vrijwel niet van series.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Heb nu aflevering 2 gezien en helaas gaat het dezelfde kant van de film op. Hoofdrol speler heeft een kinderlijk irritant karakter en de rest is te oppervlakkig.

Met andere fantastische series in het vooruitzicht sla ik deze serie maar over.

G00dfella

• 6 messages
  • 480 votes

De eerste aflevering was veelbelovend, maar de tweede toch een stuk minder. Ik laat deze aan mij voorbijgaan.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

G00dfella wrote:

De eerste aflevering was veelbelovend, maar de tweede toch een stuk minder. Ik laat deze aan mij voorbijgaan.

Zo denk ik er ook over.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Het had wel iets kunnen worden maar de hoofdrolspeler is slecht gecast, kinds figuur en echt superirritant bovendien slaat het verhaal nergens op.

Dan zie je dat 'Debra' en 'Quinn' van Dexter meedoen maar ook die kunnen de show niet redden. Ik verwacht dan ook geen tweede seizoen.

Misschien blijf ik wel kijken als ik me echt verveel.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

redelijke pilot. zakt daarna in elkaar als een pudding. Next!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.