• 178.060 movies
  • 12.206 shows
  • 33.976 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.747 votes
Profile

Jonathan Strange & Mr Norrell

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

http://cdn3.whatculture.com/wp-content/uploads/2015/04/Jonathan-Strange-Mr-Norrell-600x300.jpg

Aan het begin van de negentiende eeuw gelooft Engeland niet meer in praktische magie. De zonderlinge Mr Norrell (Marsan) zorgt op een dag voor opschudding wanneer hij de standbeelden van York Cathedral laat bewegen en praten. Met wat overtuiging en hulp van zijn zakenpartner Childermass (Enzo Cilenti) gaat Norrell naar Londen om de regering te helpen met de oorlog tegen Napoleon. Hier zorgt hij vervolgens voor heel wat opschudding met zijn uitzonderlijke gaven.

Jonathan Strange & Mr. Norrell, een creatie van Clark, Toby Haynes en Peter Harness, bevat verder rollen voor Alice Englert, Marc Warren, Samuel West en Charlotte Riley. De première bij BBC One vindt volgende maand plaats.

Magische trailer 'Jonathan Strange & Mr. Norrell' - Serietotaal.nl

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ooit eens aan het boek begonnen, maar na een paar hoofdstukken terug weggelegd. Zag een paar dagen geleden de trailer passeren op de BBC en het ziet er wel degelijk uit. Misschien wel eens een kans geven.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik ook, lijkt me wel wat

Pedimejoro

• 2 messages
  • 1 votes

Zelf ben ik geen fan van Harry Potter, maar wel van The Lord Of The Ring reeks en ben benieuwd waar ik deze serie moet plaatsen; ik geef het een kans. Het lijkt me dat je eerst een binding moet hebben met de karakters om gegrepen te kunnen worden door het verhaal.

Rarara

• 139 messages
  • 410 votes

Ik geef niks om Potter en fantasy maar dit is een geweldige serie. voor mij

(samen met Penny Dreadfull) de hoogtepunten van tv series van dit jaar tot nu toe.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.