• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.287 votes
Profile

Outlander

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Vorige week de eerste aflevering gezien op één (elke vrijdagavond rond 22u). Is goed bevallen.

Het is een adaptatie van een boekenreeks van Diana Gabaldon. Verhaal gaat over een Britse verpleegster die na werledoorlog 2 terug in de tijd gaat naar het 18e eeuwse Schotland. Zeker een aanrader voor zij die Historische drama's weet te appreciëren.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vorige week het hele eerste seizoen er doorheen gejaagd op netflix.
wat een mooie serie!!
ik kende de boeken niet, dus weet niet hoe het verfilmd is tegenover de boeken maar ik als leek vond het geweldig...
thememuziek erg mooi, acteurs leken allemaal op zijn plaat en vooral de 3 hoofdrolspelers erg goed met een speciale vermelding voor Frank/Jack Randall! wat een rollen! vooral als Jack zo ontzettend wreed......
ja deze serie bleef nog een poosje in mijn hoofd hangen...mede door de gruwelijke verkrachtings scene van Jack op Jamie....sowieso, een man die verkracht word, zien we niet vaak en zo in beeld gebracht dat het echt in je hoofd blijft zitten
ik kijk uit naar seizoen 2...is al begonnen maar ik wacht tot het hele seizoen er is en binge het weer in een dag of 2......

Tarkovsky

• 24 messages
  • 19 votes

Bouguet reeks. Wel prachtig decor, maar flinterdun verhaaltje.

4 afleveringen gezien. Klaar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.