• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Fear the Walking Dead (AMC)

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Wegens Memorial Day helaas een week langer moeten wachten op een nieuwe aflevering, maar het was het wachten meer dan waard. We worden getrakteerd op een toffe shootout en krijgen iets meer inzicht rondom het verleden.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Vreemd om de halve cast te vervangen. Eerst Nick dood, nu Madison.. Geen idee wat ik er van moet vinden. Alleen Strand, Alicia en Daniel zijn nog over van seizoen 1.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Eigenlijk zag je het wel lichtelijk aankomen dat Madison het niet zou overleven, omdat ze nooit in het heden te zien was. Desalniettemin een pakkende mid-season finale, echt top hoe sterk deze eerste helft was. Ik ben benieuwd of men dat de rest van dit resterend seizoen nog kan volhouden. Helaas eerst nog twee maanden wachten.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

De serie is echt dood aan het gaan. Aflevering 9 van seizoen 4 is tamelijk saai. Hoe haal je het in je hoofd om Morgan de hoofdrolspeler te laten worden en Madison en Nick te laten sterven?De serie heeft weinig meer te maken met eerdere seizoenen.

Starscream

• 299 messages
  • 431 votes

Spartaan1986 wrote:
De serie is echt dood aan het gaan. Aflevering 9 van seizoen 4 is tamelijk saai. Hoe haal je het in je hoofd om Morgan de hoofdrolspeler te laten worden en Madison en Nick te laten sterven?De serie heeft weinig meer te maken met eerdere seizoenen.

Morgan is ook niet de de absolute hoofdrol speler.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Het zat er al langer aan te komen, maar toch leuk om te zien dat Dwight nu ook de gelederen komt versterken.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Zojuist klaar met het laatste seizoen te bekijken, maar sjeesuss wat is dit een vermoeiende serie geworden.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Best knap hoe dit zesde seizoen weer voor nieuw leven heeft gezorgd. Wat dat betreft gaat elk seizoen voortvarend van start. Ik hoop alleen dat men deze lijn kan doortrekken over het gehele seizoen. Vooralsnog geniet ik van elke aflevering. Het is tof om te zien hoe Morgan zichzelf opnieuw heeft uitgevonden en de arc met Dwight heeft een nieuw hoogtepunt bereikt; een prachtig cadeautje in deze tijd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.