- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Missie Aarde (VPRO)
Missie Aarde (VPRO)
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Andere fans voor dit onbekende droogkomische pareltje dat kijkt als The Office meets Star Trek? Het heeft geen humor waarbij ik zelf lachend over de grond rol, maar het heeft wel iets eigens wat ik zeer kan waarderen. Hopelijk dat ze een tweede seizoen krijgen, al wijzen de lage kijkcijfers wellicht op een eenmalige serie.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Helemaal eens. Supergrappig is het allemaal niet, maar vermakelijk en vooral erg welkom op de Nederlandse televisie. Iets eigens heeft het zeker, al is de grootste inspiratiebron wellicht The Office (UK) geweest. Niet erg overigens.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
En het tweede seizoen komt er toch: VPRO-serie Missie Aarde krijgt een tweede seizoen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ferdydurke
-
- 1353 messages
- 854 votes
Lang uitgesponnen, stroperige scènes, die maar doorgaan lang nadat de pointe duidelijk is, en vet aangezette karakters die steeds weer op dezelfde manier benadrukt worden.
Maar toch, uiteindelijk werkt het. Het is een groeiertje, en de laatste aflevering vond ik werkelijk hilarisch.
Het is alsof men dacht: ‘het zal even duren, maar als we consequent de föhn op volle toeren laten draaien, zal de kurkdroge humor er vanzelf vanaf knetteren’.
En dat klopt 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Paar afleveringen gezien, toch wel een fijne serie, heerlijk rustig en hele droge humor!