- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Daredevil (Netflix)
Daredevil (Netflix)
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Ik zou graag willen weten wanneer deze serie in de verkoop gaat,maar kom er niet achter via internet... Iemand die dat toevallig weet?
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik zou graag willen weten wanneer deze serie in de verkoop gaat,maar kom er niet achter via internet... Iemand die dat toevallig weet?
Daar is zo the googelen nog niets over bekend. Maar je kunt natuurlijk een maand gratis en vrijblijvend Netflix nemen. Hoewel vrijblijvend... That's what made me one of the Pod People... Ik betaal sindsdien iedere maand braaf mijn 9 euro (plus 1 dollar nogwat voor Amerikaans aanbod)
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Daar is zo the googelen nog niets over bekend. Maar je kunt natuurlijk een maand gratis en vrijblijvend Netflix nemen. Hoewel vrijblijvend... That's what made me one of the Pod People... Ik betaal sindsdien iedere maand braaf mijn 9 euro (plus 1 dollar nogwat voor Amerikaans aanbod)
Dank je John, ik had de serie al gezien,(gepindakaast
) en heb sinds kort ook Netflix ,zag hem daar tussenstaan inderdaad!
Maar ik wil de serie graag aanschaffen, en vroeg me af wanneer hij in de winkels ligt.
Ik moet gewoon wat meer geduld hebben denk ik,loll
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
No worries, ik heb betaald HBO, Mubi, Netflix, 2 Spotify Premiums (een voor haar én een voor mij aangezien we vaak tegelijk luisteren op weg naar werk) en Scribd en nog moet ik pindakazen voor sommige dingen. Maar ik mag dingen ook graag op Blu-ray kopen hoor!
Hij zal gerust komen kelama3, maar ik denk dat het nog wel eventjes duurt. En ja, geduld is soms moeilijk 
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Why Daredevil Is Not on Blu-Ray? - comicbookbin.com
Ze zeggen hier dat ie waarschijnlijk niet op Bluray uitkomt
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Niet echt een heel geïnformeerd persoon als ik het zo hoor. Die maand gratis is er altijd. Dit is simpelweg wat hij denkt, zoals hij zelf ook aangeeft. He doesn't know.
Maar, dat betekent idd niet dat hij geen gelijk kan hebben. Hoewel, een blu-Ray eet misschien streaming inkomsten, maar HBO doet het ook en verkoopt bergen Game of Thrones blu-Ray's... Doesn't seem to hinder them...
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Waarom verscheen House of Cards en Orange Is the New Black dan op blu-ray? Bij tv-series duur het altijd langer vooraleer ze op blu-ray verschijnen ( het eerste seizoen van Peaky Blinders bijvoorbeeld komt pas twee jaar nadat het te zien was uit op blu-ray).
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
18 maart komt het tweede seizoen op Netflix.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik ben inmiddels met m'n tweede poging bezig, maar kom er maar heel moeilijk doorheen. Erg stroperig en saai, tot nu toe (aflevering 5).
Wordt het verderop nog beter/anders of kan ik het hier beter bij laten?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Fuck. Zit ik me nog steeds door dat eerste seizoen heen te worstelen, blijkt er inmiddels al een nieuw seizoen op Netflix te staan...
Ik ben er inmiddels (ben bij aflevering 11) wel definitief achter dat ik het écht heel slecht vind. Vooral die pacing en het 'acteerwerk' zijn om te janken. Maar ik moet en zal het einde halen, al is het maar om qua verhaal bij te blijven met het oog op Jessica Jones en The Defenders.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 2 begint wel sterk, hoor, met The Punisher. Pak zo af en toe een epje mee en tot nu toe niet ontevreden. Marvel Netflix moet het hebben van de bad guys. Kingpin was goed, maar niet super. Tennant was geweldig, maar Jessica Jones vond ik iets minder. Punisher is top tot nu toe. Hoop dat dat zo blijft. En Woll blijft 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Zo ver was ik nog niet, wist niet eens dat The Punisher erin voorkomt.
Na seizoen 1 ga ik eerst over op Jessica Jones. Scheelt ook wel dat zij beter acteert dan de hele cast van Daredevil bij elkaar. Vooral die Foggy, wat een wandelende natuurramp is dat...
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Blijkbaar heb ik nog geen bericht geplaatst over seizoen twee.
De toevoeging van The Punisher en Elektra zijn goede keuzes gebleken, vooral Jon Bernthal zet een sterke portrettering neer. Ik hoop echt dat hij zijn eigen serie krijgt omtrent The Punisher. Verder prima ontwikkelingen die je door laten kijken.
Ik ben benieuwd wat seizoen drie in petto heeft.
Cinemaniak
-
- 566 messages
- 513 votes
Seizoen twee afgekeken en het was wederom alleraardigst. Het stukje drama en de dialogen blijven wel het zwakke broertje van actie in deze serie. Ze krijgen het maar niet op niveau en dat is jammer. Vooral de geforceerde manier onderlinge strubbelingen en relaties is tenenkrommend. The Punisher is een welkome toevoeging.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Sterke serie, ben nu bij Elektra aangekomen . Het is vrijwel onmogelijk om geen sympathie te hebben voor de 'bad guys', tot dusverre Fisk en The Punisher. Dat grijze gebied is iets wat Daredevil zo sterk maakt. Goede casting eveneens. Harde actie bij tijd en wijlen, maar de reguliere mat partijen zien er soms flets uit.
7.5/10 tot nu toe.
milannn
-
- 119 messages
- 1841 votes
Al weer even geleden dat ik (heel rap) het 2e seizoen heb afgerond. Fantastisch tweede seizoen in ieder geval. Waar seizoen 1 voor mij een dip had van aflevering 3 t/m 6, was dit 2e seizoen van begin tot eind boeiend. The Punisher is interessant en heel sterk gespeeld, en ook Elektra is uitstekend gecast.
Het was mooi om te lezen dat The Punisher z'n eigen Netflix Original krijgt. In mijn ogen een veel interessanter personage dan bv. Luke Cage uit Jessica Jones.
De verhaallijn is interessant, lekker duister en goed uitgevoerd. Minpuntje waren misschien de overvloed aan gevechten, waardoor het speciale ervan wat werd weggenomen. Ik ben ook nog geen grote fan van Deborah Ann Woll.
Overigens had ik na het zien van seizoen 2 gelijk zin om door te gaan met Jessica Jones, maar die serie is toch een pak minder, viel helaas erg tegen. Totaal niet te vergelijken met Daredevil, zowel qua kwaliteit, als qua type serie.
Één van mijn favo series van het moment. Op naar seizoen 3! (in 2018 pas?)
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Moet ook zeggen dat Daredevil me eindelijk begint te pakken. Stukken beter dan seizoen 1 en met Elektra en The Punisher zitten er ook eindelijk acteurs in die niet erbarmelijk slecht zijn.
Haalt nog zeker niet het niveau van Jessica Jones, maar het gaat in ieder geval de goede kant op.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Helaas gecanceld: Daredevil; Canceled By Netflix After 3 Seasons
Wat een zonde zeg, want dit was bij uitstek de sterkste Marvel serie. Vooral met het uitstekende seizoen drie in mijn achterhoofd. Er had nog zo veel meer mee gedaan kunnen worden in de toekomstige seizoenen.
sugarmama
-
- 13 messages
- 8 votes
Net klaar met kijken van alle 3 seizoenen. 1 woord hiervoor...magistraal
Van Charlie Cox had ik nooit gehoord maar wat zet die een top prestatie neer.
En netflix...vooral doorgaan met annuleren van super series