- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ash vs. Evil Dead (2015)
Ash vs. Evil Dead (2015)
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Eerste aflevering duurt 45 minuten en de afleveringen daarna 30 minuten volgens mij.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
De afleveringen daarna 30 minuten volgens mij.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Nog erger 
Mr-Mcmovie
-
- 517 messages
- 2371 votes
Achja beter dan niks he, mogen blij zijn dat ze met deze serie op de proppen zijn gekomen sinds Army Of Darkness. Is toch een dikke 25jaar geleden. Genieten zou ik zeggen want eer ze nog eens retro gaan, zeker deze tijd met van al die nieuwe series.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Nog 1 uur en dan heb ik aflevering 1 op mijn harde schijf. Ben benieuwd.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Nog 1 uur en dan heb ik aflevering 1 op mijn harde schijf. Ben benieuwd.
Je bent laat 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Net de eerste aflevering gekeken en wat was het enorm VET!!!!!!!
Zwaar van genoten.....in deze serie hebben ze perfect de sfeer en alles wat er zo vet aan de films was/is weer weten te pakken.
Natuurlijk zit alles er wel ff wat strakker uit 
Ik kreeg de vlinders van in me buik....GROOVY!!!!!!!! 
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Half uurtje is ook prima voor dit soort series.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Half uurtje is ook prima voor dit soort series.
Anderhalve dag ook 
Mr-Mcmovie
-
- 517 messages
- 2371 votes
Geweldige eerste aflevering juist gezien.
Helemaal wat ik had verwacht. Sam Raimi has does it again !
Veel bloed, heerlijk over de top, de trouwe oude Bruce Campbell is terug in de huid van Ash helemaal like the good old times, en de geweldige humor heb me toch sommige aantal keer goed beuk gelachen vooral hoe Ash weer in het boek der doden onze vriendjes heeft terug gebracht was gewoon een deuk lachen.
Kan niet wachten tot volgende week.
Eindelijk nog eens een serie dat echt wel het wachten waard blijkt te zijn.
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Ik ontdekte per toeval deze serie en moest de pilot natuurlijk gelijk kijken, viel me geen seconde tegen!!!
Dit was weer ouderwets genieten!
Zeker de moeite waard als je Evil Dead en Bruce Campbell fan bent! Hopelijk zijn de volgende afleveringen net zo goed! Deze ga ik zeker in de gaten houden!
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Vandaag gezien en de serie is zoals je mag verwachten. Het is vermakelijk, maar helaas niet spannend (maar had dat ook niet verwacht). Het is gedaan in de stijl van Evil Dead 2 en 3.
Ben benieuwd naar de andere afleveringen.
only1ELEANOR
-
- 187 messages
- 360 votes
Ja ik is ook van de partij 
Had alleen dit topic ff over het hoofd gezien
maar dit is een coole serie 
only1ELEANOR
-
- 187 messages
- 360 votes
Het is vermakelijk, maar helaas niet spannend (maar had dat ook niet verwacht).
Ben benieuwd naar de andere afleveringen.
Wat niet is kan nog komen en hopen we denk ik allemaal op 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Aflevering twee was ook weer fantastisch.....er zitten een paar heerlijke scenes in en dat gaat gepaart met liters bloed 
Nu al een must have voor op Blu-ray 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Het is nog wachten op de NL ondertitels van aflevering 2. Niet dat ik geen Engels kan, maar zo kun je meer van de film genieten. Ben erg benieuwd naar de aflevering.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Het is nog wachten op de NL ondertitels van aflevering 2. Niet dat ik geen Engels kan, maar zo kun je meer van de film genieten. Ben erg benieuwd naar de aflevering.
Deze serie is meer dan goed te volgen zonder.......tis niet echt ingewikkeld engels

martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Haha episode 2 is echt briljant!! Die tafelconversatie met die moeder ik lag krom van het lachen.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Niets bijzonders aan. De gore is tof maar de mix van horror en de humor vind ik onprettig en vervelend.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Aflevering 3 is ook weer uit. Veel kijkplezier allen. 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Jep......en hij was weer top.
Voor mij de serie van het jaar 
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik heb vandaag de tweede aflevering gezien. Een beetje laat, maar het kwam er maar niet van. Een erg vermakelijke aflevering was het en beter dan de eerste aflevering. Het was balen dat het is afgelopen. Het smaakt naar meer, veel meer.
Vandaag en anders morgen ga ik de derde aflevering kijken i.v.m. NL ondertiteling.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet mee eens. Wederom goed mee vermaakt. Heerlijke pulpserie, Bruce Campbell is echt weer fantastisch.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Ik kan er niks over zeggen net zoals afl. 3. Er is nog geen NL ondertiteling uitgekomen.
Het duurt nu wel erg lang.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Zojuist afl. 3 en 4 bekeken met Engelse ondertitels. Afl. 2 vind ik tot nu toe het beste. 3 nog het minst en gaat over een lelijke E.T. i.p.v. exorcist achtige wezens die klappen willen uitdelen...
Afl. 4 vind ik te veel 'hocus pocus' en dat is jammer. De serie kijkt nog steeds goed weg maar hopelijk gaan ze er niet mee door (lelijke demonen met hun vage en niet leuke bedoelingen en hocus pocus / zweverig gedoe). Beetje slap...
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Afl. 5 gezien vandaag en tot nu toe vind ik de Ash vs. Evil Dead serie toch een beetje tegenvallen. Het is zeker geen slechte serie maar ik had er gewoon meer van verwacht. De serie kijkt gewoon prima weg laat dat duidelijk zijn, maar helaas ook niet meer dan dat. Hopelijk wordt de serie beter.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
Ik vond het weer een prima aflevering hoor......echt oordelen kan pas als het eerste seizoen voorbij is,maar tot nu toe vind ik deze serie toch iets brengen wat ik niet in andere series vind.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Enorm leuke nieuwe aflevering. Dat eindgevecht in de bar was echt episch. En ook vaak gelachen om de droge opmerkingen van Bruce Campbell. Wat een held.