• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Jane the Virgin (The CW)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

http://pic.hddownload.in/serial/Jane%20the%20Virgin.jpg

Set in Miami, the series details the surprising and unforeseen events that take place in the life of Jane Villanueva, a hard-working, religious young Latina woman whose family tradition and a vow to save her virginity until her marriage to a detective is shattered when a doctor mistakenly artificially inseminates her during a checkup. And to make matters worse, the biological donor is a married man, a former playboy and cancer survivor who is not only the new owner of the hotel where Jane works, but was also her former teenage crush.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hele leuke frisse additie in serieland. Gina Rodriguez maakte al indruk in Filly Brown, en dit leek me een vreemde nieuwe stap maar niets is minder waar. Erg zelfbewust, niet zelf parodiërend (serie vindt de juiste balans tussen de twee), een eigen smoel en een serie met een warm hart. Rodriguez is wel de katalysator van de serie en is werkelijk een tour-de-force. Zo over the top, maar ook weer heel erg klein en lief. Perfect voor liefhebbers van series die effectief voor een lach en een traan zorgen. Wel erg under the radar, maar zeker de moeite waard. Elineloves? Rianneke_Dan? AHWA?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Lijkt me wel wat, maar ik val tegenwoordig al in slaap bij Gotham en SHIELD, dus kan er nu even geen serie bij hebben, maar zal hem op de lijst zetten.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik ga het checken! Klinkt goed.

Ps: Hoe was The Affair? Ook iets voor mij Naomi Watts?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik ga het checken! Klinkt goed.

Ps: Hoe was The Affair? Ook iets voor mij Naomi Watts?

Aanrader. Mooi maar zwaar slow-burning drama, maar wel Joshua Jackson. De echte ellende moet nog komen denk ik maar als je behoefte hebt aan een goed geacteerd uitgediept drama zeker een kans geven .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh, dit lijkt me wel iets. Ben nog wel op zoek naar iets voor erbij. Kijk de afgelopen tijd alleen nog maar Top Gear (Ja, nieuwe verslaving) en Breaking Bad (Nog een grotere verslaving), maar zoek eigenlijk nog iets waarmee ik die twee kan afwisselen. Ga 't eens een kansje geven.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Elineloves Kijk je Faking It ook al? Past wel in het straatje van Awkward.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AHWA, spijtig genoeg na een aflevering of 3 gestopt, vond het niet leuk. Of ja, niet leuk... ik had er niet zoveel mee. Kan voor mij niet tippen aan Awkward.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Leuk spul. Ergens tussen (Latijns-Amerikaanse) soap, satire daarop en een tintje absurdisme. Doet me ook wel lichtelijk aan oude Bryan Fuller series denken, misschien is het de manier waarop de voiceover reageert in de serie zelf? In ieder geval tof en dit jaar alweer de derde CW serie die ik ben opgestart. (Izombie, Crazy Ex-Girlfriend) Ze zijn goed bezig daar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.