- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scream (MTV)
Scream (MTV)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een nieuwe tv serie, gebaseerd op de 4 Scream films.
Regisseur en cast voor de 'Scream' tv-serie bekendgemaakt - Serietotaal.nl
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden, maar in eerste instantie ga ik het proberen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het is een MTV serie dus verwacht niet te veel.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
MTV kan het wel, hoor. Geen hoogvliegers zoals The West Wing, FNL ea, maar Faking It, Awkward, Teen Wolf zijn toch zeker geen onaardige series. Prima voor hun doelgroep, dus dat zal dit ook wel worden. Nadeel is wel dat ik niet zie hoe ze hier een originele draai aan willen geven. Scream 1 is geweldig, maar daarna wordt het steeds minder.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik zie een reality show voor me;
Waar ze elke week een nietsvermoedend tienermeisje in een suburbs wijk opbellen met "What door am I at? There are two main doors to your house. The front door and the patio doors. If you answer correctly, you live. Very simple." 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tv-serie 'Scream' zonder de Ghostface - Serietotaal.nl
Bij deze. Ik haak af. Wat een ongein is dit zeg.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Tv-serie 'Scream' zonder de Ghostface - Serietotaal.nl
Bij deze. Ik haak af. Wat een ongein is dit zeg.
Wat stom zeg. Scream zonder ghosface?? 
Ik denk ook dat ik deze serie maar lekker laat liggen.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Heel raar. Inderdaad een serie om over te slaan 
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Ik ben wel benieuwd wat ze er dan wél van gaan maken, zonder die face. Dus ga wel even kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bella
. Ik heb er wel zin in, zal niet zo ingenieus zijn als het origneel maar ziet er pretty slick uit, wel wat te PG-13 maar wat geeft het.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
https://pbs.twimg.com/media/CHApSlUUAAIhKfY.jpg
Dang Bella
. Serie valt me nog steeds niet tegen, vooral voor MTV maatstaven ben ik nog niet ontevreden. Edgy genoeg en in een serieformat valt er genoeg uit het concept te halen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is het al uit? Waarom weet ik dat niet.
Zo maar eens uitvogelen waar het te kijken is.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Excuus voor de verwarring Elineloves, probeerde te zeggen de toon van de serie op basis van de trailer. Nieuwe trailer was gister gereleased.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Scream
Scream Queens
Fortitude
Fear the Walking Dead
Aardig wat interessante horror series dit jaar 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eerste 8 minuten en dus de intro van de serie. Bella Thorne doet de rol van Drew Berrymore dunnetjes over, en gooit er - zoals we van haar gewend zijn - ook nog eens een hele dosis seks overheen. Valt me toch mee dat MTV het aan durft dit met een 17-jarige celeb durft te doen. Ook daarnaast valt het me behoorlijk mee qua horror elementen, niet zo toned down als je zou verwachten.

danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Bella Thorne, kom haar de laatste week nu al voor de derde keer tegen. Blended, The DUFF en nu hier. Toeval? Of is ze echt een nieuwe hype? Vind haar overigens iets "engs" hebben, androgyn is nog zacht uitgedrukt (eerder travo).
On-topic: Die 8 mins zien er best fijn uit, ga de eerste ep proberen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zeer aardige pilot. De dynamiek tussen de cast en hun acteerwerk is nog iets te 'clunky' maar dat gaat zeker progressie maken. Voor de rest heeft het de elementen die je van Scream verwacht en werkt het best goed in serie-vorm. Noah is de 'Randy' van de serie en moet de serie gaan dragen. Met mobiele telefoons en social media kan je nu met het Scream concept toch vele andere kanten op en de scene van Bella Thorne blaast die van Drew Berrymore ver weg. So that's good. Scream is zelfbewust over haar genre en haar publiek, maar zal bloed niet schuwen. Lot to improve but lot to love too.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik zal eens kijken wat het is maar MTV series zijn meestal niets. Vooral gemaakt voor tieners.
AmazingPP
-
- 2523 messages
- 1858 votes
Yep!! Het is gemaakt voor tieners, dat is duidelijk en dat ben ik niet meer. Ik ben 47 jaar. Gek genoeg vond ik de serie echt wel heel erg vermakelijk. Het is kundig geschreven, er wordt redelijk geacteerd, het verhaal blijft spannend en de dader blijft tot op het einde een raadsel. Tenminste, voor mij dan. Je gaat heel erg twijfelen: heeft die het nu gedaan of nee.... Toch die? Of die soms? Ik heb me echt vermaakt, tot mijn verbazing, met deze serie. Ook de verwijzingen naar andere films en series vond ik echt goed gevonden en bewijst daarmee ook trouw te zijn aan de films. Prima serie. In 2016 komt het tweede seizoen. En dat vind ik erg leuk!
UmbraVitae
-
- 4315 messages
- 4022 votes
Had mijn verwachtingen niet zo hoog gelegd -> MTV series en het uitmelken van de film enzo, maar oohw wat was dit een meevaller. Velen merken dit als tiener serie, mij niet gelaten, zat gewoon goed ineen, acteerwerk was goed, de serie neemt je goed mee in de zoektocht naar de killer(s). En Willa Fitzgerald (Emma Duval) mag er zeker wezen
Ik vind vele horror genres goed en slasher/psychopaten films staan zeker bovenaan. Binnen de 14u uitgezien, was totaal mn ding. Kijk al uit naar het 2de seizoen. een 9/10...jaaaawel 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vandaag vijf afleveringen gekeken. Had wat moeite tijdens de pilot, maar toch blijven kijken. Gelukkig ook maar, vind het wel tof. Personages zijn oké, verhaallijnen kijken goed weg en de sfeer is ook goed. Ben benieuwd naar de rest van dit seizoen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ik sluit me bij de meningen hierboven aan: erg fijne serie! Regie en acteerwerk zijn niet van de bovenste plank, maar dat maakt bij zo'n hapslikwegserie eigenlijk helemaal niet uit. En inderdaad umbra, ik zit ook al likkebaardend naar Willa te kijken (die verbazingwekkend genoeg al 24 blijkt te zijn). 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
De ontknoping was zowaar nog verrassend ook.
Ik verdacht zo ongeveer iedereen behalve [...].
Macady
-
- 315 messages
- 760 votes
Prima serie in de stijl van de films, zoals eerder vermeld bedoeld voor tieners maar ik heb me hier toch prima mee vermaakt....verrassend einde...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooi serie, erg vermakelijk en soms lekker bloederig. Verrassend einde ook inderdaad.
Chelsea94
-
- 739 messages
- 820 votes
Ik vond hem ook heel tof, ben al benieuwd naar seizoen 2.
Clapboy
-
- 311 messages
- 0 votes
Leuke en goede serie met de ouderwetse "Scream-sfeer".
De moordenaar is gelijkwaardig aan die uit de films vond ik, en gaat lekker bloederig tekeer, hij had een ander masker op maar vond dat niet storend hoewel ik wel liever gewoon het oude vertrouwde "ghostface" masker had gezien. Ook de suspense en sfeer zijn weer goed aanwezig. Het verhaal en de mythe om de moordenaar heen vond ik ook erg goed gedaan, lekker creepy sfeertje. High school setting was ook leuk gedaan met de nodige zwarte humor. Vond het erg goed.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
We zijn weer begonnen!
Erg leuke eerste aflevering, heerlijk simpel vermaak. Het ligt er weer dik bovenop wie de moordenaar zal zijn, dus weten we in ieder geval wie het sowieso níét is.
En m'n Willa-crush is ook in één keer weer terug, wat een prachtvrouw.