• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

From Dusk Till Dawn - The Series

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Iemand al bekend hiermee? Eergister was de premiere van deze serie. Speelt zich af voorafgaand aan de 1e film.

YouTube - From Dusk Till Dawn: The Series - OFFICIAL Trailer

Ik vond de aflevering slapjes beginnen maar langzaamaan werd het beter en spannender. Ik blijf hem dan ook voorlopig zeker volgen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Zodra seizoen 1 af is zal ik me er eens aan wagen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Op Eiza Gonzalez na weinig om enthousiast over te worden. De film had nog een ijzersterk screenplay van Tarantino maar stelde ook nog vrij weinig voor verder, al de sterktes zijn hier weg en leent het gegeven zich niet voor een serie. Er zal vast en zeker publiek voor te vinden zijn, voor de nacht van de wansmaak gangers laten we maar zeggen. Nee, verre van kwaliteitstelevisie.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik vermaak me er toe nu toe uitstekend mee. Lijkt me wel een typische serie die niet door het grote publiek wordt opgepikt, en gehaat gaat worden doordat steeds de vergelijkingen met de (briljante) film worden gemaakt.

Persoonlijk heb ik daar schijt aan en ik geniet weer van de scenes die in de film ook al zo spannend waren. Het komt allemaal wat langzamer op gang, maar er wordt meer tijd genomen om dingen uit te lichten, zoals de visioenen van Richie en het mysterie rondom de bloodcult.

De horrorelementen waren meer dan behoorlijk, dialogen zijn ook weer goed, mooie vrouwen en het acteerwerk van Holtz en Cotrona naderen die van Clooney en Tarantino.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Lastige aan deze serie is dat de je de scenes vergelijkt aan het origineel. Dit pakt vaak goed uit maar in de afgelopen aflevering aan de border van Mexico weer wat minder. Al met al vermaak ik mij prima. Ga in deze serie Richie steeds meer waarderen als iemand die met verstand zijn visioenen probeert te verklaren waar Tarantino gewoon een psycho was. We zijn bijna bij de Titty Twister. Ben benieuwd hoe de story vanuit hier wordt neergezet. Het is vaak allemaal B maar ik vind het lekker.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Aflevering 6 was wel veruit de beste tot nu toe. Veel bloederiger en spannender. Kijk uit naar volgende week.

D.J. Cotrona steelt wel echt de show. Vrij onbekende acteur die de rol van Seth Gecko zeer overtuigend neer zet.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Bevalt mij ook nog steeds goed. Enige pijnlijke in deze episode - als je dan de vergelijking wil maken - is de Sexmachine-scene. Busey haalt het bij lange na niet bij Savini.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik heb seizoen 1 inmiddels afgerond. Seizoen 2 komt er aan begin 2015 maar ik ga me er niet aan wagen. Vond de 1e aflevering in de Titty Twister nog wel amusant maar de laatste 3 afleveringen slaat het te ver door wat mij betreft en doet het het origineel absoluut geen eer aan. Het was achteraf misschien beter geweest als mini-serie, maar als tv-serie met meerdere seizoenen vind ik het absoluut niet geschikt. Jammer, want het was vermakelijke pulp met enige potentie.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb de laatste twee episodes ook nog niet gekeken, zegt eigenlijk genoeg. Het weet van het ene op het andere moment gewoon niet echt meer te boeien.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Jep ik heb hetzelfde gevoel. Het lijkt ook in de verste verte niet meer op het origineel qua verhaallijn. In Juli komt The Strain van Guillermo del Toro uit. Hopelijk weet die me meer te boeien.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Spartaan1986 wrote:

Ik heb seizoen 1 inmiddels afgerond. Seizoen 2 komt er aan begin 2015 maar ik ga me er niet aan wagen. Vond de 1e aflevering in de Titty Twister nog wel amusant maar de laatste 3 afleveringen slaat het te ver door wat mij betreft en doet het het origineel absoluut geen eer aan. Het was achteraf misschien beter geweest als mini-serie, maar als tv-serie met meerdere seizoenen vind ik het absoluut niet geschikt. Jammer, want het was vermakelijke pulp met enige potentie.

De eerste aflevering in de Titty Twister en de slachtpartijen waren erg aardig. Daarna werd het een tering slecht uitgerekt plot waarvan de logica volledig ontbrak. Personages die keer op keer van alliantie veranderen, personages die pats boem totaal veranderen, onnozel gezwijmel over God, onlogische acties die geen enkel nut vervulden, houterige gevechten en noem maar op. De pilot was houterig en slecht geacteerd, maar nog acceptabel. De rest dat volgde was best aardig, maar de laatste 3 (?) episodes brachten deze serie ten onder.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ben nu ook bij de Titty Twister. Moet zeggen dat ik het na de pilot niet echt zag zitten, maar bleef toch kijken. Beste momenten zijn degene die ze (vaak nogal direct en obvious) hebben overgenomen uit de film. Maar ach: makkelijke pulp, noem ik 't dan maar. Ik blijf erbij dat series ernstig onder doen voor films. Dit is misschien nog wel het meest schrijnende voorbeeld. Qua plot is er meer mogelijk, maar (zeker in dit geval) zit er wel héél veel meuk tussen. Kan al die backstories missen als kiespijn. Vind From Dusk Till Dawn nou ook niet echt een film die zich ervoor leent, maar goed..

Kijk nu wel een beetje op tegen die laatste 3 afleveringen Bedankt daarvoor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.