- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Black Sails
Black Sails
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Black Sails gaat over de avonturen van kapitein Flint (Toby Stephens, Robin Hood), New Providence Island en de stad Nassau. Het narratief zal bestaan uit de ambities van Flint en van al het andere lekkernij en gespuis die met Flint (en elkaar) de degens en (Starz kennende) vermoedelijk ook het bed zullen kruisen. In de pilot zien wij voornamelijk ambitieuze piraten die zo allemaal hun eigen agenda's en belangen hebben. Maar centraal staat een grote schat die de piraten van Flint grote welvaart zal bezorgen, maar dan moeten zij wel eerst een pagina uit een logboek weten te bemachtigen. En laat die pagina nou juist uit het logboek gescheurd zijn...
https://www.myseries.tv/_styles/img/serie/normal/2121-black_sails.jpg?1378121326
Bron:
Recensie Black Sails - Eerste aflevering | Black Sails | | Serie | MijnSerie
MSVanh
-
- 17 messages
- 82 votes
Heerlijke serie. Hooked na één aflevering! De eerste drie afleveringen bestaan helaas nog uit veel dialoog (wat echter absoluut niet verveeld) en niet al te veel actie, maar daar gaat geloof ik vanaf deze week verandering in komen. Can't wait!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Starz does it again. Weten toch weer vanuit een behoorlijke groots gegeven met epische proporties met een meer dan acceptabel design te komen. Erg aangename wereld, en ondanks dat ik niet echt gecharmeerd ben van een piraten setting werkt het voor mij enorm goed. Vooral de eerste episodes waren erg goed, met wat low key narrative en expressionistisch qua aard. Dat mag wel terugkomen en graag meer Sam. Erg fijn character en erg easy on the eyes
.
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Beetje campy, deze serie, heb ik gehoord? Piraten is niet mijn ding en een hele serie over piraten lijkt mij teveel van het goede of is er behalve de piraten en rum nog wat anders wat deze serie goed maakt?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heerlijke aflevering. Sam steps up en de maatregelen van de crew jegens Flint gaan toch wel voor wat spanning zorgen. Ook Vane die een zeer indrukwekkende crew om zich heen bouwt. Gaat nu toch wel vorm krijgen, en Jack is echt geweldig als comic relief. Ook erg benieuwd hoe Sam zich gaat profileren, dit was iig veelbelovend. Erg tevreden met de ontwikkelingen en hoe de serie straks de finale in gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Madam Sam
. Vermakelijke afsluiter en er worden genoeg lijntjes uitgezet voor seizoen 2. Vooral erg blij met de ontwikkelingen rond Sam, haar personage verdient dit podium. Ook erg tevreden met de slagvaardigheid van Vane en de stranding van Flint en zijn mannen. Ook John krijgt meer een podium, ook wel welkom. Genoeg ruimte voor nieuwe lijntjes en Sam is toch wel een favorietje geworden. Haar naakt kan ook geen kwaad
.
Beacon Media
-
- 10 messages
- 0 votes
Deze serie komt wat langzaam op gang maar in seizoen 1 stijgt het niveau per aflevering! Ik heb een eigen recensie gemaakt voor deze serie:
Black Sails, de onvoorspelbare serie die de piratenwereld eens van de realistische kant laat zien.
Als deze serie begint heb je geen enkel idee wat je kan verwachten, je wordt meteen meegesleurd in het leven van captain Flint. Een kapitein met een visie waar hij niet zomaar van af zal wijken. Hij wil het hoogste van het hoogste bereiken door de Urca de Lima, een Spaanse supervloot met een waarde van 5 miljoen, te veroveren. Hiervoor zet hij alles aan de kant en zijn ontembare doorzettingsvermogen zal twijfels oproepen bij de bemanning. Dit leidt tot de nodige complotten en raadsels, niet alleen bij de bemanning maar ook bij de kijker. In Black Sails zal dit het hoofdverhaal zijn, de queest naar de Urca de Lima van captain Flint en zijn bemanning. Hij bereidt alles voor in het havenstadje Nassau, waar prostitutie en meer door god verboden zaken aan de orde van de dag zijn. Hier komen ook andere captains, zoals captain Vane, een beetje een duistere man waar je beter geen problemen mee kunt hebben. Verder zijn er nog een heleboel andere personages die allemaal hun eigen invloed uitoefenen op het grotere geheel. Een serie vol avontuur, complotten, actie, spanning en sensatie. Je moet even inkomen want de eerste paar afleveringen zijn nog vaag, je wordt een beetje in het diepe gegooid. Maar na een tijdje zie je het grote geheel en dan is de serie een genot om naar te kijken. Wat het heel leuk maakt zijn de onbekende acteurs die spelen in Black Sails, je maakt kennis met nieuwe mensen en iedereen zal een eerste indruk op je hebben. Dit versterkt de relatie die je hebt met de personages, je zult sommige mensen haten maar van sommige zul je vanaf moment één houden. Vooral de onvoorspelbaarheid en de vele belangen van iedereen maakt het een top serie, je weet niet wie je kunt vertrouwen en er gebeuren steeds dingen die je niet ziet aankomen. Dit is je kans om wat meer te weten te komen over de piraten wereld en om nieuwe acteurs te leren kennen in een zinderend verhaal vol mysterie en sensatie.
Wat vinden jullie ervan:)?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Leuk, tot nu toe. En volgens seizoen met Rob 'Waku Waku' Fruithof!
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Eerste aflevering van seizoen drie onlangs op HBO en best wel een erg goede indruk gelijk.
Nu al fan van Anne Bonny, lekkere badass bitch met die leipe hoed.
Sowieso een zwak voor scherp stijlende wijven met een hoed.
Daar wil ik wel meer van zien.
En dus erg jammer dat HBO niet gewoon de eerdere seizoenen ook aanbiedt waardoor ik toch weer andere wegen meen te betreden op dit moment.
BananenMan1982
-
- 99 messages
- 62 votes
Goh waarom kwam er in mijn hoofd bij het Nederlandse slavenschip: Een nijlpaard kan lachen
hero88
-
- 36 messages
- 502 votes
2dagen geleden begonnen met deze serie, kwam hem per toeval tegen wist niet dat er een Piraten serie was en met een zwak voor potc gelijk begonnen.
nu de eerste 4 afleveringen gezien en ben dik tevreden 
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Het derde seizoen is tot nu (3afleveringen) heel goed. Toby Stephens (Flint) zet een fantastisch personage neer. Goeie!
Seizoen 4 is al bevestigd!!
hero88
-
- 36 messages
- 502 votes
Het derde seizoen is tot nu (3afleveringen) heel goed. Toby Stephens (Flint) zet een fantastisch personage neer. Goeie!
Seizoen 4 is al bevestigd!!
Vind Flint ook goed spelen, ben nu bij seizoen2 afl.2 vliegt er door heen zeer verslavend.
Beatle
-
- 10 messages
- 18 votes
Geweldige serie, seizoen 1 en 2 op Netflix gekeken, kon niet stoppen met kijken en nu volg ik seizoen 3 op HBO. Het mooie vind ik ook dat mijn sympathie voor bepaalde figuren als Flint en Vane zo maar weer omslaan in afkeer en dan vervolgens weer wijzigen in sympathie. A.s. zondag deel 4, kan niet wachten!
038Zwolle
-
- 40 messages
- 2 votes
Zijn er echt zo weinig mensen die dit volgen? Ondanks ik niet zo van de piraten ben, geweldige serie!
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Zijn er echt zo weinig mensen die dit volgen? Ondanks ik niet zo van de piraten ben, geweldige serie!
Aflevering 9 van seizoen 3 is niet zo geweldig. Een Game of Thronetje.....
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Aflevering 10 wél! Thans naar mijn mening 
Vind dit toch wel een hele gave serie, één van m'n favorieten.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Ja. Helaas weer 10 maanden in de wacht voor het vierde seizoen.
038Zwolle
-
- 40 messages
- 2 votes
Geweldig eind alleen jammer van Charles. Ik snap dat het nodig was voor dit verhaal, maar vond het toch wel een baas. Ben benieuwd of mr Silver de nieuwe baas gaat worden of dat Flint er toch nog iets op vind.
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Deze serie komt wat langzaam op gang maar in seizoen 1 stijgt het niveau per aflevering! Ik heb een eigen recensie gemaakt voor deze serie:
Black Sails, de onvoorspelbare serie die de piratenwereld eens van de realistische kant laat zien.
Als deze serie begint heb je geen enkel idee wat je kan verwachten, je wordt meteen meegesleurd in het leven van captain Flint. Een kapitein met een visie waar hij niet zomaar van af zal wijken. Hij wil het hoogste van het hoogste bereiken door de Urca de Lima, een Spaanse supervloot met een waarde van 5 miljoen, te veroveren. Hiervoor zet hij alles aan de kant en zijn ontembare doorzettingsvermogen zal twijfels oproepen bij de bemanning. Dit leidt tot de nodige complotten en raadsels, niet alleen bij de bemanning maar ook bij de kijker. In Black Sails zal dit het hoofdverhaal zijn, de queest naar de Urca de Lima van captain Flint en zijn bemanning. Hij bereidt alles voor in het havenstadje Nassau, waar prostitutie en meer door god verboden zaken aan de orde van de dag zijn. Hier komen ook andere captains, zoals captain Vane, een beetje een duistere man waar je beter geen problemen mee kunt hebben. Verder zijn er nog een heleboel andere personages die allemaal hun eigen invloed uitoefenen op het grotere geheel. Een serie vol avontuur, complotten, actie, spanning en sensatie. Je moet even inkomen want de eerste paar afleveringen zijn nog vaag, je wordt een beetje in het diepe gegooid. Maar na een tijdje zie je het grote geheel en dan is de serie een genot om naar te kijken. Wat het heel leuk maakt zijn de onbekende acteurs die spelen in Black Sails, je maakt kennis met nieuwe mensen en iedereen zal een eerste indruk op je hebben. Dit versterkt de relatie die je hebt met de personages, je zult sommige mensen haten maar van sommige zul je vanaf moment één houden. Vooral de onvoorspelbaarheid en de vele belangen van iedereen maakt het een top serie, je weet niet wie je kunt vertrouwen en er gebeuren steeds dingen die je niet ziet aankomen. Dit is je kans om wat meer te weten te komen over de piraten wereld en om nieuwe acteurs te leren kennen in een zinderend verhaal vol mysterie en sensatie.
Wat vinden jullie ervan:)?
Ik zou het niet anders kunnen verwoorden,helemaal mee eens!
Topserie!
Gh8st
-
- 668 messages
- 2008 votes
Season finale was top. Vond het dit seizoen wel wat voorspelbaarder, waar ik in de eerste 2 seizoenen bepaalde wendingen toch niet helemaal zag aankomen. Of beter gezegd, helemaal niet 
Night's Watch
-
- 1212 messages
- 1200 votes
Uit verveling de pilot eens aangeklikt op Netflix zonder de intentie om de serie te gaan kijken, ik probeer zo weinig mogelijk aan lopende series te beginnen. Maar de Black Sails trok me meteen en nu toch de eerste drie seizoenen gezien gezien. De continue machtsstrijd is interessant in combinatie met de gehele piratensfeer. De vele 'leuke' plotwendingen en het goed neerzetten van de personages maken het geheel alleen nog maar beter.
Nu maar wachten op het slotseizoen, ik verwacht een zeer onvoorspelbare en harde strijd om Nassau. 
Gh8st
-
- 668 messages
- 2008 votes
Nog tot eind januari volgend jaar wachten op het slotseizoen. Ondertussen deze mooie poster maar bewonderen.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Seizoen twee eind november afgerond en toen al weggeblazen door de serie. Mijn verwachtingen voor seizoen drie waren zo hoog dat ik een tijdje gewacht heb om de verwachtingen wat te temperen.
Zondag S03 (eindelijk) opgezet en zonet de laatste aflevering gezien. Wat. Een. Seizoen. Meesterlijk! Blijft mede daardoor bizar hoe weinig animo er voor deze serie is en natuurlijk doodzonde.
S04 start eind januari en is tevens het laatste seizoen. Ik spaar de afleveringen weer lekker op, al kan ik niet wachten.
Komodo Dragon
-
- 107 messages
- 165 votes
Wat een heerlijke serie , seizoen 1 begon traag maar langzaam aan werd het per aflevering beter en beter . Vane en flint vond ik de beste personages . Max vond ik maar irritant